חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחקת יונים בעבר ובהווה

מאת: רוני חרמוןהדברה07/10/2009883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר הלא כל כך רחוק היונים שמשו  כיוונות דואר שמעבירות מידע מהשובך שלהן בין ארצות, ערים, אגמים וימים.

היונים היו אז נחוצות ועל פי כן אהודות מאוד על בני האדם, שנעזר בהם בעיקר בתקופות של מלחמה אבל גם בתקופות של שלום.

כיום היונים גם כתוצאה מהתערבות בני האדם הפכו למטרד מכיוון שהן מתגודדות בחבורות שמייצרות כמות לשלשת ופסולת רבה באזור שבו הן מקננות, לכן הרבה פעמים אין ברירה אלא להשתמש באמצעים של הרחקת יונים ובעזרתו של מדביר מקצועי שמתמחה באלמנטים של הרחקת יונים.

היונים מתמקמות על גגות הבתים, מעקים, עליות גג וכדומה. הן גורמות על פי רוב ללכלוך, ריח רע אבל הצרות היותר רציניות שהן גורמות להן הן: העברת טפילים מסוג של: כינים, פרעושים, קרציות, קרדיות ומחלות.

הנזקים של היונים מתגלים רק כאשר הן כבר הופכות את הבית למקום הקינון שלהן.
הרחקת יונים נועדה כדי למנוע מהן לחזור לאותו מקום, מכיוון שהיונים הן חיות שהן הרגלים, אחרי שנקטנו באמצעים של הרחקת יונים, אנחנו חייבים לוודא שהן גם לא יחזרו למקום שממנו הן סולקו.

הרחקת יונים ומניעה של חזרתן  נחשבת לאמצעי הומניטארי שנועד למנוע מהיונים להשתכן בעיקר במקום החביב עליהן, על גגות הבתים  שבהם הן אורחות מזיקות ולא רצויות.

כיום רוב המדבירים במתמחים בהנחת כלים של הרחקת יונים, מעדיפים לבחור באמצעים שאינן פוגעים ביונים כגון: הנחת רשת הגנה על גג הבניין, פיזור דוקרנים גמישים, מתיחת חוטים וכד', המדבירים שפועלים כדי לגרום למצב של הרחקת יונים אינם מזיקים ליונה.

בכול רחבי העולם מחפשים פתרונות של הרחקת יונים בגלל הנזקים הרבים שהן גורמות להן ובעיקר מהחשש למחלות ולהדבקות בכינים שאחר כך ממש קשה להדביר את הבית מהן.

הרחקת יונים משדות או שטחים חקלאים היא מלאכה הרבה יותר קשה מאשר הרחקת יונים בעזרת כלים פשוטים שמונעים מהן לנחות על הגג או על אדני החלונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101712 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181643 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181370 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica