חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים לפייסבוק כדרך חיים

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/20112367 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד ואחת מאיתנו חיי היום שני סוגי חיים. החיים האמיתיים שלו ביום יום וגם החיים שלו בפייסבוק ביום יום. כולנו מחזיקים היום חשבון פייסבוק אחד, ואפשר להגיד שיחצנים אפילו מחזיקים ב2-3 חשבונות. וכמובן שאם יש לנו חיים בפייסבוק אז רוצים שהחיים שלנו יהיו יותר מגניבים ויותר יפים ויותר נוצצים משל אחרים. אז איך עושים את זה אתם שואלים? פשוט מאוד – סטטוסים!


סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת! כולנו אוהבים את הפייסבוק וכולנו עוקבים אחרי הסטטוסים של החברים שלנו ולחלקם מגיבים ונותנים לייקים למי שמגיע וכמובן שכל אחד אוהב לחזור הביתה אחרי שהוא רשם סטטוס ולגלות המון לייקים ותגובות עלי אותו הסטטוס.


אז מה עושים כדי להגיע למצב של סטטוסים מצחיקים לפייסבוק? או מרגשים, או בכלל משהו מקורי שאף אחד לא חשב עליו? דבר ראשון יש כמה הצעות. האחת היא לקחת את מה שעובר עליכם ולהקצין במעט כדי להפוך את זה למשעשע (אם זה אירוע משעשע) או מרגש יותר ממה שזה. כמובן שחשוב מאוד גם להיות עירניים לגבי הסביבה שלכם וככה תוכלו לתפוס דברים מצחיקים שנראה לכם שגרתי ביום יום, תאמינו לי יש הרבה סטטוסים שנרשמים כשגרה והופכים למצחיקים, אתן לכם דוגמא אישית ממני: רשמתי שרע לי בעבודה כי גיליתי שהמשכורת שלי מגיעה נמוך יותר מלחתום בלשכת האבטלה, וזה תפס וקיבל מעל ל30 לייקים וכמה תגובות וזה בכלל בא ממצוקה אישית.


אז חבר'ה – סטטוסים לפייסבוק שלכם מגיעים קודם כל מהראש ואם לא אז ישנם כמה אתרים לא רעים למצוא שם אחלה אחלה של סטטוסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101711 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101422 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאת: רוני חרמוןתקליטנים19/08/102264 צפיות
תקליטנים הם רבי החובלים של האירוע. הם מזרימים אותו ובה במידה זורמים אתו. יש להם מקום שאין חשוב ממנו באירוע.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162924 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152883 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152393 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148627 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147913 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica