חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החיים על פי פייסבוק - כבר לא וירטואלי

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/20111671 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום, רציתי לספר לכם על העולם שלי, העולם האמיתי / וירטואלי זה כבר לא משנה זה אותו אחד – העולם שלי הוא ללא ספק הפייסבוק. בפייסבוק יש לנו הכל למען האמת.

** היום לא מתקשרים לקבוע פגישות, קובעים את זה בפייסבוק בצ'אט

** היום לא הולכים לחבר לספר לו מה קרה – רושמים סטטוסים בפייסבוק ומספרים על זה לכל העולם

** היום אם אתה מתגעגע למישהו אתה רושם לו על הקיר – "מתגעגע" ולא שולח סמס או מתקשר לשאול מה קרה

** היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מה עוד יש לנו בפייסבוק שגורם לי לחשוב שהוא העולם האמיתי. ניגע שניה בנושא של סטטוסים לפייסבוק וכל מיני אנשים שעשו מזה קריירה. המונח הזה סטטוסים לפייסבוק הוא מונח מוכר ולא חדש וכולנו אוהבים לרשום את זה ולשנן כל פעם מחדש ולעשות לייקים לסטטוסים מגניבים של חברים. סטטוס זה מצב, ואנחנו רוצים שהמצב שלנו יהיה תמיד כייפי ושמח וככה גם הסטטוסים שאנחנו רושמים. כמובן שיש אנשים שרושמים שרע להם ומבואסים על עצמם אבל בואו נדבר על הצד השמח של סטטוסים.

בכל מקרה חוץ מהמונח סטטוסים לפייסבוק יש גם משהו מוכר העונה לשם אפליקציות מגניבות.. יש אפליקציות שרושמות לכם משפטים שוביניסטיים על הקיר ויש כאלה שמביאות מזל ויש כאלה שמראות לכם תמונות מצחיקות – למשל תמונת היום – קבוצה שכל הזמן מעלה תמונות מגניבות.

בכל מקרה להגיד שפייסבוק זה עולם וירטואלי זה פסה, תתקדמו! פייסבוק זה העולם האמיתי!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112666 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111559 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101713 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101566 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאת: רוני חרמוןתקליטנים19/08/102268 צפיות
תקליטנים הם רבי החובלים של האירוע. הם מזרימים אותו ובה במידה זורמים אתו. יש להם מקום שאין חשוב ממנו באירוע.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica