חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצורך בלימוד קרב מגע

מאת: זיו שסטראומנויות לחימה22/08/2012869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד קרב מגע עובד...

השיטה הנ"ל מתמקדת במצבים בו האזרח התמים נחשף למצבים אשר בדרך כל לא חוזה מראש כגון: ניסיון לבזיזת רכושו, מצב בו פלוני מנסה להזיק לגופו וכל מה שנמצא בקטגוריה של הגנה עצמית בלבד. בקורס להגנה עצמית מדגישים לא אחת כי "קרב מגע" נועד לשם הגנה עצמית גרידא ולא לשם התקפה. בראשית הקורס חותמים על טופס אזוטרי האוסר עליהם להשתמש בלחימה באשר היא על מנת לתקוף אזרחים חפים משפע או לשם עבריינות.

הערך המוסף בלמידת קרב מגע

בסופו של הקורס התלמידים יוצאים עם הרגשה חדשה אשר לא הייתה בקרבם קודם לכן. תחושה של בטחון עצמי, לפעמים מופרז אך מתון. ידיעה אשר יותר בטוח להסתובב לבד במקומות אפלים והכי חשוב בידיעת הצרכים למטרתם נועד הקרב מגע.

עם כוח גדול, באה אחריות גדולה / With Great Power Comes Great Responsibility

למרבה הצער, ישנם מצבים אשר בהם האנשים הלא נכונים משתלבים בקורסים מסוג זה. אותם חסרי תרבות באים למטרות ההפוכות לשם כך נועד הקורס עצמו. הפיקוח על כך אינו דבר אפשרי ואיננו ניתן לצפייה מראש. לשם כך, ניתן לראות בקורסים מסוג "קרב מגע" גם כחיסרון כיוון שהתלמידים מרגישים חסונים וחזקים ורואים בעולם הפשיעה פיתויים רבים ודרך קלה להתעשר. התהליך לרוב המוחלט מתחיל בפשע קטן ואף יכול להגיע להיקפים בממדים נרחבים בהרבה. השאלה האמתית שנשאלת היא מבן כל התלמידים שמגיעים לקורס מה האחוז שמיישם את הלימודים לטובה וכן מה האחוז אשר מנצל זאת לרעה. שאלה נוספת שנתבקש לשאול את עצמינו הינה, גם בתנאי שנגיע למסקנה שרוב התלמידים מנצלים את מה שרכשו בקורס למטרות טובות האם עדיין משתלם לפתוח קורסים כאלו או שמה צריך לאסור על פתיחת קורסים מסוג שכזה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

WEBLICITY - חברה לבנייה וקידום אתרים באינטרנט. בין לקחותינו ישנם אתרי
הגנה עצמית ואומנויות לחימה, קרב מגע, קוסמטיקה, יהלומנים ועוד.

www.weblicity.co.il | ziv@weblicity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו שסטר

מאת: זיו שסטראומנויות לחימה13/07/12938 צפיות
ניתן לספר ולדבר שעות על גבי שעות על אומנויות לחימה בכלל ופרט. אך במאמר זה תוכלו למצוא קצת מעבר לאומנויות לחימה אלה גם שיטות לחימה כגון קרב מגע אשר משמש כיום את צה"ל וכוחות הביטחון השונים בארץ ובעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא אומנויות לחימה

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה02/10/132427 צפיות
לא פשוט לחיות בתחושת פחד באופן יומיומי בין אם מדובר על חשש כאשר הולכים ללימודים, מטיילים עם הכלב ברחוב או שפשוט לא מרגישים בנוח מספיק ללכת למועדון. אז מה עושים? ובכן, על מנת לפתור את הסוגיה הנ"ל ולשנות אותה מהשורש, ישנה אפשרות יוצאת מן הכלל היכולה לשפר באופן יוצא דופן את תחושת הביטחון וכן, להקנות ללומדים אותה שיטות הגנה עצמית יעילות ביותר.

מאת: דוד דרפקאומנויות לחימה25/09/132339 צפיות
מאמר זה הוא חלקו הראשון של עבודה רבת שנים שמתרכזת בחיפוש אחרי סודות של אומנות לחימה יהודית. קשה לאמין שלא היה דבר כזה, אבל מצד שני גם אין כל זכר לכך. המסע הוא ארוך ואולי גם אין לו סוף.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה09/09/131906 צפיות
ניתן למצוא כל מיני שיטות של אומנויות לחימה אשר קיימות שנים רבות אך ניתן למצוא שיטה אחת ומיוחדת שנחשבת כבעלת יתרון על אחרות – שיטת קרב המגע. רגע לפני שנדבר על היתרונות של השיטה, בואו נברר קצת אודות ההיסטוריה שלה.

מאת: מיכאל רומנסקיאומנויות לחימה15/07/131944 צפיות
ההיסטוריה של אומנויות הלחימה ארוכה ועשירה. למרות שחלק גדול מאומנויות אלה הגיעו מהמזרח הרחוק, הרי שכיום ניתן ללמוד מגוון של שיטות וטכניקות שהתפתחו והשתכללו בעולם כולו. אומנויות לחימה ידועות בתרומתן העצומה לחיזוק הביטחון העצמי, שיפור הקואורדינציה, שיפור הכושר הגופני, והן כמובן מקנות את היכולת הטובה ביותר להגנה עצמית במצבי חירום.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה08/07/131844 צפיות
עם זאת חשוב לציין שהאימונים אינם אותו הדבר אצל כל קבוצה וקבוצה. לדוגמא: אם מגיעים בני נוער הרי שהמדריכים מתמקדים איתם ומלמדים אותם תחומים שונים לעומת אנשים בשלב השלישי לחייהם. על מנת להצליח למצוא את המקום הטוב ביותר ללמוד בו את שיטת קרב המגע מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק ובו לבדוק אודות המקום, האם למקום יש את הרישיונות הנדרשים, האם למקום יש מדריכים מנוסים וכמובן האם המחיר שנלקח מהחניכים הוא מחיר הוגן ולא פחות חשוב מכך – מחיר משתלם.

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/131845 צפיות
אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה21/04/131720 צפיות
אין דבר יותר נורא מלשבת בבית ולפחד לצאת לקנות משהו מהמכולת רק בגלל שחשוך מעט בחוץ וכעת מסתובבים יותר אנשים חמומי מוח. אין יותר מתסכל מכך שהכלב מיילל כי הוא רוצה לצאת לטיול בחוץ אך אתה מפחד לקחת אותו לטיול ארוך. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה היא שיטת קרב המגע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica