חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומניות לחימה – על כל דבר שכדאי להבין

מאת: נטלי אלוניאומנויות לחימה03/05/20131847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מפני שבני האדם מחפשים תמיד דרך לשמור על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית הם הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל העולם וגם בארצות המערב. מדרכים להגנה עצמית התפתח מאוד הנושא של אומניות לחימה לכיוון ספורטיבי חדשני.

ג'יו ג'יטסו ברזילאי – תחום ספורט תחרותי מברזיל

1. בברזיל יוצרה אומנות לחימה בשם ג'יו ג'יטסו בידי משפחת גרייסי ומברזיל הועתקה לעולם כולו.

2. ג'יו ג'יסטו זו אומנות לחימה המתמקדת בלחימה על גבי הקרקע. המנצח בתחרות מכניע את היריב על ידי חניקות בעזרת בריחים.

3. טכניקות מגוונות והרבה יותר היגיון מאפיינים את אומנות לחימה ג'יו ג'יטסו והרבה פחות כוח פיזי.

4. ג'יו ג'יסטו זו אומנות לחימה נפוצה. ברחבי מקום יש תחרויות רבות בנושא ואלפי אנשים בעולם לומדים ומתאמנים בתחום הזה.

5. דרושים של חודשי אימונים רבים בשביל התמקצעות בלחימה של ג'יו ג'יטסו. על כל דרגה של לחימה יכולים לקבל חגורה בעלת צבע שונה.

לחימה משולבת – ארבעה עניינים שמומלץ להכיר

1. לחימה משולבת זו סגנון של קרב פנים מול פנים המשלב שיטות שונות של לחימה.

2. המאפיין של לחימה משולבת הוא שהלחימה נעשית ללא אמצעים אלימים או כלי נשק.

3. לפני זמן רב לחימה משולבת עוררה התנגדות בכל העולם היות והיא התבצעה עם אלימות רבה. בשנים האחרונות, לחימה משולבת היא ספורט מבוקש בכל רחבי העולם היות ונקבעו תקנות ברורות שהן לא מתירות כל גילויים של אלימות .

4. בכלהעולם ישנה אהדה גבוהה לנושא של לחימה משולבת . תחנות טלוויזיה רבות מאוד משדרות את המשחקים.בערוצים רבים ומגוונים שמשדרים עבור תשלום בארצות הברית יש בעיקר תכניות בעניין לחימה משולבת.

אומנויות לחימה לילדים - חמישה נושאים שרצוי להכיר

1. אומניות לחימה לילדים ,הם לא רק כלי איכותי כדי לשמור על הכושר הגופני של הצעירים, הם גם מסייעים בחיזוק הביטחון העצמי והגנה אישית.

2. קיים יתרון גדול מאוד בתחום של אומניות לחימה לילדים, הילדים לומדים כיצד ניתן לעשות ספורט בליאלימות. הצעירים לומדים רק באיזו דרך להגן על עצמם, אך לא להתקיף ספורטאים אחרים. הילדים המתאמנים לומדים לשלוט על הרגשות ולהימנע מאלימות בכל מחיר.

3.הילדים רוכשים הרבה על ידי אומניות לחימה, כמו, תנועות נכונות, חיזוק שלד הגוף והשרירים, קואורדינציה ועמידה יציבה ובטוחה.

4. הצעירים גם מתחנכים דרך אומניות לחימה, הם מבינים כיצד איך לכבד איש את חברו, הדימוי העצמי מתחזק והביטחון העצמי גובר.

5. ילדים הסובלים מבעיות ריכוז וקשב מקבלים עזרה רבה על ידי אומניות לחימה. האימונים עוזרים לילדים להתפרק מהמרץ הרב, אפילו צעירים שלא מסוגלים להתרכז יהיו יכולים ללמוד טוב יותר אחרי האימונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי אלוני - נעים מאוד, ואני מאוד אוהבת טיולים, בילויים וטבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אלוני

מאת: נטלי אלוניהפקת אירועים05/05/131198 צפיות
מתנפחים הם מתקנים המשדרגים כל אירוע וכל מסיבה. כולם אוהבים להשתעשע עם מתקני לונה פארק, מבוגרים בני נוער ואפילו מבוגרים. כדי למרב את ההנאה יש לבחור לכל אירוע ולכל גיל את המתקנים המתאימים. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיקלו עליכם את בחירת המתנפחים.

מאת: נטלי אלוניקייטרינג03/05/13884 צפיות
כשאתם בוחרים חברת קייטרינג, חיוני לשים לב לאיכות חומרי הגלם ושמירה על תנאים של קירור. אוכל יכול להתקלקל, במיוחד בעונה של הקיץ, אולם אפילו בכל עונה. כדי שמשתתפי האירוע לא יקבלו כאב בטן יש לשים לב שהובלת מוצרי המזון ואחסנתם יהיו בקירור.

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13981 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים בדיקת בדק בית כדי לאתר ליקויי בניה בדירה חדשה או בעת קניית דירה מיד שנייה. השוק רווי בחברות המציעות מחירים אטרקטיביים של בדיקת ביקורת מבנים או בדק בית. איך נדע לבחור את החברה הטובה ביותר?

מאת: נטלי אלונישיפוצים01/05/13898 צפיות
כאשר אתם עורכים שיפוצים בבית בעזרת מעצב פנים או אדריכל, בקשו ממנו לסמן בעיפרון, באופן מדויק, את האזור שבו אתם רוצים לפתוח פתח לחלון או לדלת. עבודות של חיתוך בטון מתבצעות באמצעות ציוד מיוחד ומעניקות תוצאות מושלמות ומדויקות ברמה של מילימטרים.

מאת: נטלי אלוניהדברה30/04/131037 צפיות
לעתים אנחנו מחפשים שיטות שונות ומשונות לשמור על הבריאות שלנו ושל משפחתנו ולא חושבים כלל על המובן מאליו.

מאמרים נוספים בנושא אומנויות לחימה

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה02/10/132428 צפיות
לא פשוט לחיות בתחושת פחד באופן יומיומי בין אם מדובר על חשש כאשר הולכים ללימודים, מטיילים עם הכלב ברחוב או שפשוט לא מרגישים בנוח מספיק ללכת למועדון. אז מה עושים? ובכן, על מנת לפתור את הסוגיה הנ"ל ולשנות אותה מהשורש, ישנה אפשרות יוצאת מן הכלל היכולה לשפר באופן יוצא דופן את תחושת הביטחון וכן, להקנות ללומדים אותה שיטות הגנה עצמית יעילות ביותר.

מאת: דוד דרפקאומנויות לחימה25/09/132343 צפיות
מאמר זה הוא חלקו הראשון של עבודה רבת שנים שמתרכזת בחיפוש אחרי סודות של אומנות לחימה יהודית. קשה לאמין שלא היה דבר כזה, אבל מצד שני גם אין כל זכר לכך. המסע הוא ארוך ואולי גם אין לו סוף.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה09/09/131910 צפיות
ניתן למצוא כל מיני שיטות של אומנויות לחימה אשר קיימות שנים רבות אך ניתן למצוא שיטה אחת ומיוחדת שנחשבת כבעלת יתרון על אחרות – שיטת קרב המגע. רגע לפני שנדבר על היתרונות של השיטה, בואו נברר קצת אודות ההיסטוריה שלה.

מאת: מיכאל רומנסקיאומנויות לחימה15/07/131946 צפיות
ההיסטוריה של אומנויות הלחימה ארוכה ועשירה. למרות שחלק גדול מאומנויות אלה הגיעו מהמזרח הרחוק, הרי שכיום ניתן ללמוד מגוון של שיטות וטכניקות שהתפתחו והשתכללו בעולם כולו. אומנויות לחימה ידועות בתרומתן העצומה לחיזוק הביטחון העצמי, שיפור הקואורדינציה, שיפור הכושר הגופני, והן כמובן מקנות את היכולת הטובה ביותר להגנה עצמית במצבי חירום.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה08/07/131846 צפיות
עם זאת חשוב לציין שהאימונים אינם אותו הדבר אצל כל קבוצה וקבוצה. לדוגמא: אם מגיעים בני נוער הרי שהמדריכים מתמקדים איתם ומלמדים אותם תחומים שונים לעומת אנשים בשלב השלישי לחייהם. על מנת להצליח למצוא את המקום הטוב ביותר ללמוד בו את שיטת קרב המגע מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק ובו לבדוק אודות המקום, האם למקום יש את הרישיונות הנדרשים, האם למקום יש מדריכים מנוסים וכמובן האם המחיר שנלקח מהחניכים הוא מחיר הוגן ולא פחות חשוב מכך – מחיר משתלם.

מאת: ליאת מנדלסוןאומנויות לחימה21/04/131722 צפיות
אין דבר יותר נורא מלשבת בבית ולפחד לצאת לקנות משהו מהמכולת רק בגלל שחשוך מעט בחוץ וכעת מסתובבים יותר אנשים חמומי מוח. אין יותר מתסכל מכך שהכלב מיילל כי הוא רוצה לצאת לטיול בחוץ אך אתה מפחד לקחת אותו לטיול ארוך. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה היא שיטת קרב המגע.

מאת: לי באומןאומנויות לחימה03/03/131802 צפיות
קרב מגע היא טכניקה להגנה עצמית, ועד לשנים האחרונות היתה מזוהה עם שיטת האימון של חיילי צבא הגנה לישראל. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בעולם נחשפו לשיטה הזו, ולמעשה קרב מגע החלה להיות רלוונטית לקהלים נרחבים יותר מאשר החיילים בטירונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica