חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נתחזק ונשמור על ריהוט גינה שלנו?

מאת: שיפוצים פלוסריהוט 23/08/2012864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט גינה מיוצר תוך מחשבה ולקיחה בחשבון שהוא יהיה ממוקם בסביבה חיצונית, יהיה חשוף לאלמנטים סביבתיים, לרוחות, שינויי מזג אוויר, קרני שמש חזקות, גשמים, חרקים וכו'. על כן מייצרים ריהוט גינה מחומרים חזקים ועמידים כמו ראטן, עץ מיוחד, אלומיניום וכו'. נוכל למצוא ריהוט גינה ממגוון רחב של חומרי גלם, חלקם עמידים יותר וחלקם פחות. בחירה בריהוט גן שנצטרך לתחזק אותו כמה שפחות היא מאוד חכמה וחוסכת לנו הרבה הוצאות כלכליות וגם משאבי זמן והשקעה בריהוט גינה בעתיד. רכישת ריהוט גינה היא הוצאה לא קטנה ונרצה להבטיח שריהוט הגן שלנו יחזיק כמה שיותר זמן וייראה כמו חדש. איך נתחזק ונשמור על ריהוט הגן שלנו לאורך זמן? על כך במאמר הבא.

תחזוקת ריהוט גינה מעץ
לא מעט בוחרים ריהוט גינה מעץ לחצר שלהם כיוון והוא הולך טוב מאוד בעיצוב שלו עם הסביבה הטבעית ונראה ויזואלית שזה מקומו. עם זאת, יש לקחת בחשבון שבחירה בריהוט גן מעץ תדרוש מכם להקפיד הרבה יותר על תחזוקתו ושמירתו כך שהוא יהיה באותו המצב כפי שקניתם אותו. ריהוט גינה מעץ כשהוא נחשף לשמש ישירה מאבד מהשומן הרווי הטבעי שלו ומתחיל להיסדק. מעבר לכך שינויי טמפרטורה יגרמו לרהיט שלכם להתכווץ ולהתנפח. חלחול מי גשמים לרהיט גם הם לא עושים טוב וחשיפתו למזיקים כגון חרקים טרמיטים עלולה לפגום ביסודותיו. בחירה בריהוט גינה מעץ חזק ועמיד לסביבה חיצונית כמו עץ טיק, איפאיה או ראטן סינטטי שמהווה תחלופה טובה לעץ היא מומלצת. ובכל זאת אם רהיטי גינה מעץ יש בידינו - איך נתחזק אותם?

- שימון רהיטי עץ היא פעולה חשובה ומומלצת בפנים וחוץ הבית כאחד ואף הכרחית אחת לתקופה מסוימת. השימון מסייע למנוע סדקים ברהיט, דהייתו וכן מסייע גם בהפחתת המים החודרים ונספגים בעץ.

- חומרי הדברה הם חשובים מאוד בסביבת ריהוט גינה מעץ. לא פעם נשתמש בצבע או שמן שכולל בתוכו גם חומרי הדברה.

- צביעת רהיט עץ תסייע לנו ליצור מראה חדש ורענן לרהיט. אם בחרנו בשיטה זו חשוב לבחור בצבע נושם שיאפשר ללחות לצאת מהעץ ולא להיספג בה ולגרום לעיוותים ברהיט. צבעים על בסיס טרפנטין מסייעים גם להרחיק מזיקים.

- לכה שקופה לצביעת רהיט מסייעת לחזק אותו.

תחזוקת ריהוט גינה ממתכות

אלומיניום הינה אחת המתכות הפופולאריות ביותר עבור ריהוט גינה והיא עמידה בפני קורוזיה ולא צוברת חלודה לאורך שנים, אך מלבד האלומיניום, שגם הוא מתבלה עם השנים, נוכל למצוא בשימוש ברהיטי גינה גם רהיטי ברזל, פלדה ומתכות שונות שהאויב הגדול ביותר שלהם בסביבה החיצונית הוא החלודה שנוצרת מתהליך קורוזיה. בקורוזיה המתכת עוברת תהליך כימי כתוצאה מהתחמצנות ומצטברת חלודה שגם מחלישה את יסודות הרהיט וגם אינה אסתטית לעין. צביעת רהיטים מברזל בצבעי אל-חלד מומלצת מאוד לתחזוקת רהיטים אלו. הסתרתם מרטיבות ישירה גם היא עדיפה - לא לשטוף אותם עם צינור ולמקמם אותם באזורים מקורים בגינה שלא יחשפו ישירות לגשם.

תחזוקת ריהוט גינה - אחסון

- ריהוט גינה אמנם מקומו הטבעי בגינה אך במידה והחורף ארוך במיוחד או שאתם לא אוהבים לבלות בגינה בקיץ החם תוכלו לאחסן את הריהוט.

- בעיתות החורף לא נשתמש הרבה בריהוט הגינה. כדאי לכסות אותו ביריעות ניילון אטומות עד יחלפו הגשמים בכדי להגן עליו מקורוזיה או רטיבות על גבי עץ.

- מערכות ישיבה שכוללות כריות מרופדות מיוצרות באופן שיתאים לסביבה החיצונית אך ניתן להסיר אותם במידה ואינכם משתמשים בהם בכדי לשמור  עליהם לאורך זמן.

- הערסלים הם תוספת נפלאה לגינה אך לכשלא משתמשים בהם יצברו הרבה אבק ולכלוך ויהוו מוקד משיכה לחרקים. קפלו אותם, כבסו ונקו אותם אחת לזמן מה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
באתר שיפוצים פלוס, לקוחות מדרגים קבלני שיפוצים. צוות האתר מתקשר בטלפון ללקוחות לאחר השיפוץ ואוסף חוות דעת וציונים בחמישה מדדים (איכות עבודה, עמידה בזמנים, מחירים, אדיבות ואמינות). ממוצע ציוני הלקוחות קובע את מיקומו של קבלן השיפוצים ברשימה המדורגת שלנו, וחוות הדעת מסייעות ללקוחות הבאים לקבל החלטה ולבחור בקבלן שיפוצים טוב. ב"שיפוצים פלוס" לא מסננים חוות דעת ולא מייפים אותן - מה שהלקוחות אומרים זה מה שאתם רואים באתר.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיפוצים פלוס

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים23/12/12812 צפיות
אחד הדברים הכי חשובים לעשות לפני פרויקט שיפוצים בבית הוא לבדוק את המחירונים. כשעושים עבודת שיפוץ בבית היא יכולה לכלול פרטים רבים ועל כן לכל תחום יש מחירון משלו שמפרט את העבודות הרצויות. מחירון ריצוף וחיפוי יסייע לכם להכיר את שוק הריצוף וחיפוי הקירות ולתמחר אותו כראוי ולדעת כיצד להתכונן כלכלית להוצאה שכזו

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים18/12/12726 צפיות
שיפוץ מטבח הוא פרויקט מורכב וגדול שדורש הרבה חשיבה מראשו לא פעם נפספס דגשים חשובים. המאמר הבא ירענן את זכרונכם לפני התחלת השיפוצים וייתן לכם המלצות על שיפוץ מטבח בהצלחה

מאת: שיפוצים פלוסעיצוב פנים21/11/121124 צפיות
אם אין לנו את האמצעים לשירותיו של מעצב פנים מקצועי - כיצד עושים עיצוב פנים לבד? מי יעזור לנו? ואיך פורום עיצוב פנים מקצועי יכול להיות כלי חשוב ומהותי ביצירת אווירה חדשה בביתנו? על כך במאמר הבא.

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים23/10/12940 צפיות
לפני שמוכרים דירה או משכירים אותה תוהים לא פעם - האם כדאי לעשות שיפוץ קוסמטי בלבד או להשקיע בשיפוץ כללי ולהחליף גם את התשתיות ולהשקיע יותר כסף ולקבל תוצאה יותר איכותית וטובה? במה זה תלוי? איך מחליטים? על כך במאמר הבא

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים18/10/12855 צפיות
לעשות שיפוץ לבית זה פרויקט דיי גדול, בין אם מדובר בשיפוץ אסתטי-קוסמטי ובין אם בשיפוץ כוללני קומפלט ענקי שדורש עבודות תשתית נרחבות. לפעמים קשה לאמוד ולהתמודד עם גודל ועלויות של פרויקט כזה. איך ניכנס לזה כמו שצריך? להלן כמה טיפים ודגשים בשבילים לפני שיפוץ הבית

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים09/10/121309 צפיות
שירותיו של מעצב פנים הפכו להיות חקל בלתי נפרד מפרויקט עיצוב ותכנון הבית וכיום לא מסתפקים רק בידע של האדריכל ומלאכת ידיו של קבלן השיפוצים. המגוון הרחב של מעצבי פנים בשוק יכול להקשות על הבחירה שלנו באחד בלבד. איך נבחר מעצב פנים? על כך במאמר הבא

מאת: שיפוצים פלוסשיפוצים13/09/121148 צפיות
עולם השיפוצים עדין לא בנה לעצמו שם של אמינות ועל כן למצוא שיפוצניק טוב ואמין זה אתגר לכל דבר. חיפוש חכם תוך לקיחת כל הפרמטרים בחשבון יוכל לסייע לנו למצוא שיפוצניק מומלץ שחלילה לא יהיה חאפר או ירמה אותנו ויסייע לנו להגשים את הפרויקט הבא שלנו - בין אם מדובר בשיפוץ חדר האמבטיה ובין אם בהקמת בית חלומותינו

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201176 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201809 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191614 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica