חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרים להרחקת יונים: להעיף אותן אחת ולתמיד

מאת: טלי גלהדברה23/08/2012696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשבר לכם מהסירחון הנוראי, הקולות המעצבנים והלשלשת המזיקה של היונים? אנחנו איתכם. ישנן שיטות רבות, נפוצות ומגוונות, באמצעותן תוכלו להרחיק את היונים המטרידות את מנוחתכם. לפני שאתם רוכשים מוצרים להרחקת יונים, חשוב שתתאימו את המוצר למקום המיועד.

אם מדובר על אדני חלונות, מרזבים, קצה גג, מעקות ומזגנים, אנו ממליצים להשתמש במוצר דוקרנים להרחקת יונים. הדוקרנים בדרך כלל פותרים את הבעיה לצמיתות. הם נחשבים לשיטה פופולארית ויעילה מאחר שהם כמעט ובלתי נראים והם מונעים מהיונה למצוא שיווי משקל. היונה, מן הסתם, לא תוכל לקונן במקום בו היא לא מצליחה לעמוד בשקט, ובלית ברירה תתעופף מהמקום.

אנו ממליצים להשתמש בדוקרנים מנירוסטה, מאחר והם גמישים ולא קשיחים, כך שהיונה לא תצליח לעמוד עליהם. ישנם דוקרנים מפלסטיק, שהם זולים יותר, אך לעיתים לא יעילים מספיק עקב קשיחותם. בתנאי שיש גישה למקום הקינון ואין שום סיכון של פציעה, אנו ממליצים לחסוך כסף ולהתקין את המוצר באופן עצמאי. מחיר הדוקרנים נע בין 50 ל-150 ₪ למ"ר, אבל כמובן זה משתנה בהתאם לסוג הדוקרן שבחרתם.

אם מדובר על מסתורי כביסה, כוכים, מערכת מיזוג אוויר ועליות גג, מומלץ להשתמש ברשת נגד יונים. הרשת מיועדת לתחימת חללים בעלי עומק. הרשת יעילה לא רק נגד יונים אלא נגד כל בעל כנף המתקרב למקום. הרשת למעשה חוסמת בפני היונים את מקום הקינון שלהן, ומרחיקה אותן בלית ברירה מאזור מגוריכם. כאשר אתם בוחרים את הרשת, בדקו שהיא תהיה עמידה בכל תנאי מזג האוויר, אינה סופגת מים או נרקבת, ובעת ההתקנה שתהיה מתוחה ומותקנת היטב. ישנן רשתות במגוון גדלים וסוגים, ועליכם להתאים אותה לגודל המרפסת\חלון\גג וכדומה. מחיר ממוצע למוצר זה נע בין 100 ל-150 ₪ בהתקנה עצמית. עם התקנה, המחיר יקפוץ בעוד לפחות ב-500 ₪.

לא עפה עליה

שני המוצרים הללו הם כאמור המומלצים ביותר בשוק. אך חשוב שתכירו מוצרים להרחקת יונים נוספים, כאלו שנחשבים פחות יעילים. אחד המוצרים הוא דבק למריחה. הדבק יעיל בהתחלה, אך לאחר זמן מה מתמלא לכלוך, מתייבש וכבר לא דביק. היונה יכולה לחזור למקום הקינון ללא בעיה. ישנה אופציה להרחיק את היונים באמצעות מכשירים קוליים מיוחדים שמפיקים קולות וצלילים המרתיעים את היונים. זה יכול לעזור באופן רגעי, אך לא בהכרח ימנע מהן לחזור.

אין ספק כי הרחקת יונים היא מטרד בלתי נסבל, אך כיום בהחלט אפשר לטפל בבעיה. גם אם ניסיתים מוצר אחד ללא הצלחה, תמיד תוכלו לנסות מוצר אחר וגם להתייעץ עם מרחיקי יונים מקצועיים שלבטח יפתרו את הבעיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121191 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121632 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121263 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121388 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121416 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121227 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121348 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191758 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181678 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181264 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181384 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181390 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181366 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181283 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica