חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחני בגרויות 2012

מאת: מה רוצהבגרויות26/08/2012779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מנסים להתקבל לאוניברסיטה? לא מצליחים להתקבל ללימודים אקדמאיים?

למרות כי בימים אלה, בגרות היא לא תנאי הכרחיכדי למצוא עבודה, וגם אינה ממש מרמזת על חוכמה, אבלמומלץ שתהיה לכם תעודה טובה, ולו רק מפני שזה נראה יותר טובעבור קורות החיים שלכם, ולרוב אף תנאי מחייב בכדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמיים.

בגרות קיץ 2012

כל יום שעובר אחרי סיום ביה"ס - יהיה לכם קשה יותר לחזור להשלים בגרויות. מכאן, אנו ממליצים לפתוח בפרוצדורה בהקדם האפשרי. קיימים הרבה מכוני לימוד שאפשר להירשם אליהם. עוד מידע עליהם תוכלו לחפש בכמויות גדולות בגוגל וכד'. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לא מזמן, בדקו אפשרויות עבור הרבה הנחות והטבות על קורסי השלמת בגרות.

רק קחו בחשבון שאינכם ילדים, על כן, קחו את הנושא ברצינות האפשרית ואל תתנהגוכמו ילדים קטנים; עכשיו, כאשר אתם יודעים טוב יותר איזה כיוון אתם מעוניינים לעתידכם, ויש לכם יותר מידע בנושא המדובר.

מה דעתכם על הבחינה הפסיכומטרית?

הבחינה הפסיכומטרית מחושבת בדרך שונה בתכלית מהפורמט של בחינות הבגרות. לציוני הפסיכומטרי קיים משקל יותר גדול מאשר המשקל של ציוני הבגרות, מה גם שהבחינה כשלעצמה קשה יותר בכמה רמות, על אף העובדה שהפסיכומטרי לא משקף את חכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית שלכם בא לבחון את הדרך בה אתם מתמודדים תחת מצבים מלחיצים, את הזכרון לטווח הקצר ואת היכולת הארגונית שלכם.

גם אםנתנו לכם תוצאה גרועה יחסית במבחן הראשון שלכם - זה לא אומר בהכרח שאתם מטומטמים, רק שלא הלך לכם הפעם; כמו בראיון עבודה, רוב האנשים לא מצליחים לממש 100% מהפוטנציאל ולהוציא את התוצאה הרצויה על הניסיון הראשון. בכל מקרה אפשר לגשת לעוד מועדים , אם יש לכם מספיק גב כלכלי ורצון ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את הציון הכי גבוה שיתקבל - אתם שומרים איתכם למשך שבע שנים. רוצים לדעת יותר - כנסו לעמוד האינטרנט.

בשלב זה, כשקראתם קצת יותר אינפורמציה ובמידה ואתם כבר יודעים לאיזה תואר תרצו להירשם ואיפה תרצו לעבוד, כדאי לנצל את המידע הזה למענכם: הירשמו לאחד המוסדות, עשו את המקסימום, ושפרו את ההערכה העצמית שלכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13968 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12937 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121194 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12969 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214070 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214017 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173107 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149554 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132230 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131917 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131872 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica