חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת כרטיסי ביקור – פשוט וקל

מאת: טלי גלפרסום27/08/20121044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נראה כי בעידן של ימינו הדפסה על גבי ניירות עוברת מהפיכה של ממש.

טכנולוגיה מפותחת אשר הובילה לפיתוח מכשור הדפסה עם יכולת מהירה המספיקה כמעט כל עבודת הדפסה במינימום זמן ובמקסימום כמות.

הדיוק של מכשור זה מאפשר הדפסה ברמה גבוהה ואיכותית על כל סוגי הנייר, וקיימים אינסוף סוגי נייר.

טכנולוגיית הלייזר מאפשרת שילוב צבעים וכיתוב בצורה מרהיבת עין, רמת בהירות וחדות גבוהה מן הרגיל.

בחר, ושלח – כי היום יודפס!

תרבות ה"כאן ועכשיו" נכנסה לכל תחום אפשרי בחיינו כצרכנים וכמוכרים. כך גם בתחום כרטיסי ביקור. האפשרות לבחור ולעצב כרטיסי ביקור, לשלוח להדפסתם ולאחר יומיים נשלחים במידת האפשר – מהווה חלום מתוק למזמיני כרטיסי ביקור.

הדפסת כרטיסי ביקור בצורה מיידית מתאפשרת הודות לטכנולוגיה מתקדמת, שיפור תהליכים, אפשרות שימוש בשבלונות עיצוב קבועות, ואישור הלקוח לפני שליחה להדפסה.

פשוט וקל.

סוגי נייר:

סוג הנייר הנפוץ להדפסת כרטיסי ביקור הוא מסוג כרומו במשקל 300 גרם בממוצע לכרטיס ביקור. עובי זה נותן לכרטיס הביקור את גמישותו והחוזק המדויק על מנת לאחוז בו, ועל מנת להכניסו לארנק, או למכשיר המרכז כרטיסי ביקור ולא יתקמט.

בנוסף, סוג נייר זה מומלץ להדפסה איכותית וחדה. ניתן להזמין בגימור חלק או מט.

סוגי נייר נוספים הינם ניירות בד, טקסטורה, ממחוזרים – ניירות אלה מקנים מראה טבעי ורך יותר לנייר. חשוב להתאים את סוג הנייר למהות כרטיס הביקור.

דוגמת עסקי תינוקות – אם משווקים מוצרי תינוקות ניתן ללכת על המראה הרך והטבעי יותר, אשר ניירות בד או ממוחזרים יכולים להעניק.

תחנה אחרונה:

הדפסת כרטיסי הביקור הינה התחנה האחרונה אותו עובר כרטיס הביקור לפני משלוחו ללקוח. לפני כן, התהליך ברובו כולל עיצוב.

עיצוב כרטיסי ביקור מהווה מרכיב עיקרי וחשוב בהתהוות כרטיס הביקור.

ראשית יש לחשוב אילו נתונים אנו רוצים שיופיעו על גבי כרטיס הביקור. הנתונים הבסיסיים כגון: לוגו, שם, שם משפחה, תפקיד, דרכי יצירת קשר. מעבר לזה תלוי בכם.

לאחר החלטת המלל, יש לחשוב כיצד לשלב מלל זה, על ידי בחירה נכונה ונבונה של פונטים, רקע כרטיס, הדפסים, סוג נייר, הבלטות מסוימות ועוד שלל נושאים.

על מנת להפיק את כרטיס הביקור הטוב ביותר עבורכם, ניתן לשקול שימוש במעצב גרפי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121189 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121631 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121259 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121386 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121413 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121226 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121347 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222931 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213740 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192475 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175887 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175349 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162445 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161967 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica