שיווק בפייסבוק
מדובר על מצע גדול מאד, למעשה ענק, של לקוחות אופציונאליים. קהל היעד שלך ממתין לך ברשת חברתית ערנית ושוקקת חיים, בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות להכנסה. שיווק בפייסבוק הוא דרך נהדרת לכל עסק, גדול או קטן לחשוף עצמו, מוצריו ושירותיו, כמעט עד אין סוף. שיווק במדיה חברתית עושה שימוש בהיענות הרבה של האנושות בעולם בכלל ובארץ בפרט, לכלי תקשורתי זה.
שיווק בפייסבוק – במה הוא עוזר לעסקים?
שיווק ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט, מקנה חשיפת המותג למגוון אנשים בכל הארץ, במינימום הוצאה יחסית. על ידי תמיכה שיווקית נכונה של העסק, בדפי הפייסבוק, ניתן לייצר נוכחות בולטת ותדמית חזקה ודינאמית. רשת הפייסבוק מאפשרת את השיתוף הנרחב והשקיפות הנדרשים עבור קידום העסק. המסר יכול להיות ברור, קולע ומושך אם נבנה נכון על ידי צוות מקצועי ויכול ליצור לקוחות חדשים רבים.
תדמית נכונה מעלה את המודעות לעסק
על מנת לייצר תדמית חזקה ודינאמית בדף העסקי, יש לבנות קהל לקוחות על ידי שיווק במדיה חברתית. יש צורך בניסיון רחב של אנשי מקצוע אשר יודעים לייצר את הבאזז הנכון, כדי להביא להעלאת המודעות של קהל הגולשים לכל הפעילויות שאותם העסק מבצע. אין די בכך, חשוב לשמור על הלקוחות הפעילים, כלומר להיות בתקשורת עם כל הקהל הנכנס אל הדף.
א'-ב' של התנהלות ב- שיווק ברשתות חברתיות
כל גולש חשוב. אין מדובר על כמות, אלא על איכות התוכן. העקביות חשובה על מנת לשמור על רמת המודעות של הגולשים לעסק. כנות ואמיתיות חשובים. התערות בחיי החברה של הרשת החברתית נדרשת. חשוב להניע תנועה (טרפיק) לכיוון דפי לכידה ולזכור: התוצאות הן מה שחשובות.
כיצד ניתן לבצע שיווק במדיה חברתית?
יש ליצור נוכחות, כלומר לבנות נוכחות פרופיל ברשתות הקיימות. חשוב לשלב דפי לכידה, קישור אל פיתיונות, שימוש בווידאו, מתן ביקורת על מוצרים, כתיבת סטטוסים ופוסטים בעלי איכות מתאימה לקהל היעד שתשווק נכון את העסק, ובאופן עקבי בכל הרשתות. חשוב מאד לבצע מעקב על התוצאות על מנת לראות כי אכן יש התקדמות ולבצע שינויים במידת הצורך כדי שאותו שיווק ברשתות חברתיות יהיה יעיל ויפיק תוצרים שיתורגמו להכנסה גבוהה.