חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק בפייסבוק - נקודות חשובות למי שחושב על זה

מאת: yael leviרשתות חברתיות27/08/2012832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

מדובר על מצע גדול מאד, למעשה ענק, של לקוחות אופציונאליים. קהל היעד שלך ממתין לך ברשת חברתית ערנית ושוקקת חיים, בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות להכנסה. שיווק בפייסבוק הוא דרך נהדרת לכל עסק, גדול או קטן לחשוף עצמו, מוצריו ושירותיו, כמעט עד אין סוף. שיווק במדיה חברתית עושה שימוש בהיענות הרבה של האנושות בעולם בכלל ובארץ בפרט, לכלי תקשורתי זה.

שיווק בפייסבוק – במה הוא עוזר לעסקים?

שיווק ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט, מקנה חשיפת המותג למגוון אנשים בכל הארץ, במינימום הוצאה יחסית. על ידי תמיכה שיווקית נכונה של העסק, בדפי הפייסבוק, ניתן לייצר נוכחות בולטת ותדמית חזקה ודינאמית. רשת הפייסבוק מאפשרת את השיתוף הנרחב והשקיפות הנדרשים עבור קידום העסק. המסר יכול להיות ברור, קולע ומושך אם נבנה נכון על ידי צוות מקצועי ויכול ליצור לקוחות חדשים רבים.

תדמית נכונה מעלה את המודעות לעסק

על מנת לייצר תדמית חזקה ודינאמית בדף העסקי, יש לבנות קהל לקוחות על ידי שיווק במדיה חברתית. יש צורך בניסיון רחב של אנשי מקצוע אשר יודעים לייצר את הבאזז הנכון, כדי להביא להעלאת המודעות של קהל הגולשים לכל הפעילויות שאותם העסק מבצע. אין די בכך, חשוב לשמור על הלקוחות הפעילים, כלומר להיות בתקשורת עם כל הקהל הנכנס אל הדף.

א'-ב' של התנהלות ב- שיווק ברשתות חברתיות

כל גולש חשוב. אין מדובר על כמות, אלא על איכות התוכן. העקביות חשובה על מנת לשמור על רמת המודעות של הגולשים לעסק. כנות ואמיתיות חשובים. התערות בחיי החברה של הרשת החברתית נדרשת. חשוב להניע תנועה (טרפיק) לכיוון דפי לכידה ולזכור: התוצאות הן מה שחשובות.

כיצד ניתן לבצע שיווק במדיה חברתית?

יש ליצור נוכחות, כלומר לבנות נוכחות פרופיל ברשתות הקיימות. חשוב לשלב דפי לכידה, קישור אל פיתיונות, שימוש בווידאו, מתן ביקורת על מוצרים, כתיבת סטטוסים ופוסטים בעלי איכות מתאימה לקהל היעד שתשווק נכון את העסק, ובאופן עקבי בכל הרשתות. חשוב מאד לבצע מעקב על התוצאות על מנת לראות כי אכן יש התקדמות ולבצע שינויים במידת הצורך כדי שאותו שיווק ברשתות חברתיות יהיה יעיל ויפיק תוצרים שיתורגמו להכנסה גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעל לוי - כתיבת מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael levi

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica