חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבת שמלות כלה בתל אביב

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן27/08/20121075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את תחילת החיפוש אחרי שמלת החלומות שלי התחלתי אצל שתי מעצבים שכרגע אני מעדיפה לא להשתמש בשם שלהם, קיבלתי המלצה מחברות ללכת אליהם , כאשר הגעתי אליהם הרגשת א" המסחריות" ואת החוסר ביחס אישי בצורה כזאת גסה שלשניה הרגשתי שאני קונה איזה חצאית ליום יום ולא את שמלת הכלה שלי.

אני מוכרחה להודות ברגע הראשון קיבלתי שוק , שוק לא קטן בכלל, לא ציפיתי שככה זה הולך להיות וחברה שהצטרפה אלי אמרה לי "מה את רוצה? הוא הכי טוב הוא לא הולך להתייחס לכל אחת יפה ונחמד זה הקטע שלו" , אז אני בליבי אמרתי קטע או לא קטע אני לא מוכנה לקבל יחס כזה בטח לא ביום החתונה שלי שאני יגיע למדוד את שמלת הכלה שלי.

והחל מאותו רגע החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולבדוק בעצמי את המעצבים וסלוני הכלות שנראים לי.. כפי שאתן בטח מתארות לעצמכן התהליך היה לא פשוט בכלל עד שהגעתי ממש במקרה אל מעצבת בשם מירי קלה ..להפתעתי היא הבת של הזמר המפורסם איציק קלה !

לאחר שיחה קצרה בטלפון הרגשתי את הכימייה והחלטתי להגיע ולראות האם אצלה אני יצליח למצוא את השמלה שאני מחפשת, כאשר הגעתי למקום קיבלתי יחס אישי ונעים ממירי בעצמה ומהצוות שלה, תוך זמן קצר ממש הרגשתי כמו בת בית והתחלתי להרגיש שאני מתקרבת למציאת שמלת הכלה שתמיד חלמתי עליה!!

לאחר פגישה של שעה לערך הגעתי להחלטה חד משמעית שאצל מירי אני הולכת לעצב את שמלת הכלה הראשונה והשנייה שלי! היחס והמקצועיות הדהימו אותי ושמחתי לפגוש מעצבת בעלת כישרון כזה גדול .

היום במבט לאחור אני יכולה להמליץ לכם עליה , מירי כלה - לינק לאתר ולחסוך לכם המון המון זמן בחיפושים מיותרים !

המון בהצלחה והכי חשוב מזל טוב!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן03/08/13868 צפיות
כל אחת מאיתנו חולמת על שמלת כלה מיוחדת ומקורית שיעצבו במיוחד עבורה , אתן בטח שואלות את עצמכן מהי הדרך להשיג את אותה שמלת חלומות? התשובה לפניכן

מאת: אלירןדרושים10/07/131303 צפיות
החשיבות העצומה של עידן האינטרנט והטכנולוגיה בתהליך גיוס עובדים ,מודעות דרושים ,קורות חיים.

מאת: אלירןאינטרנט - כללי03/01/111430 צפיות
הבורר עונה 3 פרק 12 הוא הפרק המדובר ביותר בעונה , הוא פרק הסיום שצריך לתת לנו הגולשים הנלהבים המון תשובות להמון המון שאלות!

מאת: אלירןמשחקי אונליין25/10/101330 צפיות
טאקי, כידוע, הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולארים ביותר כבר שנים רבות. המשחק שפירושו הוא מפל מים (ביפנית) הומצא על ידי יצרן משחקים ישראלי בשם חיים שיפר. משחק הטאקי מהווה בעבור רבים מאיתנו את אחד ממשחקי הילדות הנוסטלגיים האהובים ביותר ועד היום נחשב להצלחה מסחררת בז'אנר זה של משחקים.

מאת: אלירןאופנה13/09/101566 צפיות
תקופת החגים הגיעה ואיתה אופנת הסתיו (והחורף) לשנה הקרובה. חנויות הבגדים ממהרות להחליף את בגדי הקיץ ובחלונות הראווה ניתן לראות מגוון מעילים ז'אקטים ובעצם כל מה שצפוי לחמם אותנו בחורף הבא עלינו לטובה. הפעם שולטים הצבעים הטבעיים והבדים הניטראליים שמחליפים את האופנה האורבאנית והמחתרתית ששלטה בעונת החורף הקודמת. את הקיק העונתי נושאות הגזרות המיוחדות והנוחות להפליא, האיפור ואיך לא... האקססוריז והתכשיטים.

מאת: אלירןקידום אתרים16/08/101185 צפיות
המושג קידום אתרים באינטרנט מיד מעלה אצל רבים את השאלה האם אני זקוק לקידום אתרים אורגני שמתמשך לאורך זמן ומביא תוצאות מעשיות רק לאחר כמה חודשים או שאולי אני אסתפק בקידום אתרים ממומן שהוא קידום אתרים שיש לו השלכות רק לטווח הקצר.

מאת: אלירןאופנה05/08/101196 צפיות
הידעתם כי ע"פ סקר של טלסקר נמצא כי 76% מהישראלים נוהגים לדחות עשית דברים למועד מאוחר יותר? טוב, אז מסתבר שאני חלק מהסטטיסטיקה. לצערי בחום הזה האפשרות היחידה שנראית לי סבירה היא לשבת במזגן מול המחשב ולנסות למצוא משהן שישא חן בעיני ובעיני בעלי (וכמובן בעיני אמא שלי..), אבל איך עושים את זה לעזאזל?

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171519 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171937 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162233 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162101 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161877 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161896 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161861 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica