חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ותעבירו את זה הלאה

מאת: אלירןאופנה05/08/20101191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אפשר לחשוב על הרבה דברים לעשות בקיץ הישראלי הלוהט שלנו, ללכת ליםולבריכה, להפגיש את הילדים שלך עם החברים שלהם, לארוז לקראת מעבר דירה (משימה שלא נגמרת..)ולגלות שנשארו לך רק עוד 4 ימים למצוא שמלה לאירוע חשובכמו חתונה של בת דודה שלך .. הידעתם כי  ע"פ סקר של  טלסקר נמצא כי 76%מהישראלים נוהגים לדחות עשית דברים למועד מאוחר יותר? טוב, אז מסתבר שאניחלק מהסטטיסטיקה. לצערי בחום הזה האפשרות היחידה שנראית לי סבירה היא לשבתבמזגן מול המחשב ולנסות למצוא משהן שישא חן בעיני ובעיני בעלי (וכמובןבעיני אמא שלי..), אבל איך עושים את זה לעזאזל? אני מכירה אולי 5 שמות שלמעצבים, לא לכולם יש קטלוג אינטרנטי, גם אם כן אין לי מושג באילו מהחנויותשלהם יש את המידה שלי (אם בכלל..) לצאת לשוטט בקניון עם כל עם ישראל ממש לאבא לי וגם אין זמן..  מה עושים?
מזל שיש חברות..
מסתבר שיש אתר חדש שעלה לאוויר בשם יוביוט (כמעט כמו יוטיוב ?) המאגד בתוכו מספר לא מבוטל של ..ובכן של כל מה שאני זקוקה לו לארגון הופעה מושלמת בפחות מ 48 שעות..
יוביוטהוא האתר  הקטלוגי הראשון מסוגו בארץ שנותן למשתמשת  בבית את ההרגשה שסוףסוף מישהו באמת מבין מה אנחנו רוצות כשאנו פונות לעזרת האינטרנט. האתר מכילכמות גדולה של מעצבים בעלי סגנונות שונים, מידות מגוונות (חברים מה לעשותלא כולנו מידה 38..), אביזרים משלימים, איפור ועיצוב שיער, הכל במקום אחד,בלי להתרוצץ בין  עשרות אתרים שונים ומשונים באינטרנט , בלי לזכור שמות שלמעצבים, ללא כיתות רגליים ברחובות ובקניונים והכי חשוב : ללא בזבוז זמן.
פשוטלבחור את דגם השמלה שמוצאת חן בעיניך בקטלוג של תמונות מתחלפות, מרגעשבחרת את הדגם קיבלת את שם המעצב, טלפון וכתובת החנות.האתר נותן לדגמיהבגדים לדבר בשם עצמם, שזה לבדו דבר מופלא בעיני.
רואים ומרגישים הצוות שהקים את האתר הזה והעלה את הרעיון הזה באמת חשב עלינו,
החתיכות, המלאות, הכלות, ההריוניות,האימהות המתרוצצות ,אוהבות האופנה חסרות הפנאי בעולם המהיר של היום.
מתנות  כאלה חשוב להעביר הלאה , וכך אני עושה : ממליצה  בחום לכולכן וגם לגברים שלכן!!

דנה אליאב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן03/08/13862 צפיות
כל אחת מאיתנו חולמת על שמלת כלה מיוחדת ומקורית שיעצבו במיוחד עבורה , אתן בטח שואלות את עצמכן מהי הדרך להשיג את אותה שמלת חלומות? התשובה לפניכן

מאת: אלירןדרושים10/07/131295 צפיות
החשיבות העצומה של עידן האינטרנט והטכנולוגיה בתהליך גיוס עובדים ,מודעות דרושים ,קורות חיים.

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן27/08/121070 צפיות
כאשר החלטתי להתחיל ולחפש מעצבת שמלות כלה בתל אביב , לא תיארתי לעצמי שהתהליך הולך להיות כל כך מסובך וארוך. בסה"כ קיבלתי הצעת נישואין מרגשת במיוחד ואני רוצה להתחיל לחפשת את המעצבת המתאימה לי כאשר התחלת לברר גיליתי שיש פה עולם ומלואו ולאחר ביקור בשתיים שלושה סלוני כלות הבנתי שמחכה לי עבודה לא פשוטה בכלל.

מאת: אלירןאינטרנט - כללי03/01/111421 צפיות
הבורר עונה 3 פרק 12 הוא הפרק המדובר ביותר בעונה , הוא פרק הסיום שצריך לתת לנו הגולשים הנלהבים המון תשובות להמון המון שאלות!

מאת: אלירןמשחקי אונליין25/10/101327 צפיות
טאקי, כידוע, הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולארים ביותר כבר שנים רבות. המשחק שפירושו הוא מפל מים (ביפנית) הומצא על ידי יצרן משחקים ישראלי בשם חיים שיפר. משחק הטאקי מהווה בעבור רבים מאיתנו את אחד ממשחקי הילדות הנוסטלגיים האהובים ביותר ועד היום נחשב להצלחה מסחררת בז'אנר זה של משחקים.

מאת: אלירןאופנה13/09/101560 צפיות
תקופת החגים הגיעה ואיתה אופנת הסתיו (והחורף) לשנה הקרובה. חנויות הבגדים ממהרות להחליף את בגדי הקיץ ובחלונות הראווה ניתן לראות מגוון מעילים ז'אקטים ובעצם כל מה שצפוי לחמם אותנו בחורף הבא עלינו לטובה. הפעם שולטים הצבעים הטבעיים והבדים הניטראליים שמחליפים את האופנה האורבאנית והמחתרתית ששלטה בעונת החורף הקודמת. את הקיק העונתי נושאות הגזרות המיוחדות והנוחות להפליא, האיפור ואיך לא... האקססוריז והתכשיטים.

מאת: אלירןקידום אתרים16/08/101180 צפיות
המושג קידום אתרים באינטרנט מיד מעלה אצל רבים את השאלה האם אני זקוק לקידום אתרים אורגני שמתמשך לאורך זמן ומביא תוצאות מעשיות רק לאחר כמה חודשים או שאולי אני אסתפק בקידום אתרים ממומן שהוא קידום אתרים שיש לו השלכות רק לטווח הקצר.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151906 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica