חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבורר עונה 3 פרק 12

מאת: אלירןאינטרנט - כללי03/01/20111421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבורר עונה 3 היא בהחלט העונה בעלת הרייטינג הגבוה ביותר!

העונה התחילה כאשר נדבר הבן של הבורר החליט נגד כל הסיכויים לצאת למלחמה שתגלה לו מיהו האבא הביולוגי שלו , להפתעתו הוא גילה שאביו הוא ראש ארגון הפשע בישראל!

כפי שנאמר התפוח לא נופל רחוק מהעץ ונדב לאט לאט התחיל למצוא את עצמו עמוק יותר ויותר בתוך עולם הפשע כאשר הוא גורר יחד איתו את האנשים הקרובים לו ביותר!

בפרק 12 אנחנו מגלים שבעקבות הזיהוי של אורנה הבורר מורה להוציא להורג את אחד החיילים הבחירים רון הפרסי ע"י החייל הקרוב אליו ביותר בולדוג שהיה כמו אבא לרון הפרסי , הבורר מחליט לתת את המשימה לבולדוג על מנת להעמיד אותו במבחן של אמון ולראות האם הוא עדין שומר לו אמונים והוא עדין החייל מספר אחד!

בולדוג למרות הקושי הרב ולמרות האהבה הגדולה שלו אל רון הפרסי מבצע את המשימה ובכך חוזר לתפקידו יד ימינו של הבורר.

בפרק 12 אנחנו נכנסים אל הרגע החשוב ביותר בעונה עבור אבי הטחול בכך שהוא מבצע פעולה עצמאית להברחת כמות הסמים הגדולה ביותר אי פעם בישראל ובכך מנסה לשבור את השיא הישראלי! למרות כל הסכנות מהמשטרה אבי בסופו של דבר נופל לא בגלל המשטרה אלה בגלל האויבים שלו שבעזרת ההברחה שלו מנסים לבצע מהפך על עולם הפשע !

הבורר עונה 3 פרק 12 הוא כנראה פרק אחרון בסדרה הגדולה ! ואנחנו מקווים שלפחות נקבל על חלק מהשאלות שלנו תשובה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן03/08/13862 צפיות
כל אחת מאיתנו חולמת על שמלת כלה מיוחדת ומקורית שיעצבו במיוחד עבורה , אתן בטח שואלות את עצמכן מהי הדרך להשיג את אותה שמלת חלומות? התשובה לפניכן

מאת: אלירןדרושים10/07/131296 צפיות
החשיבות העצומה של עידן האינטרנט והטכנולוגיה בתהליך גיוס עובדים ,מודעות דרושים ,קורות חיים.

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן27/08/121070 צפיות
כאשר החלטתי להתחיל ולחפש מעצבת שמלות כלה בתל אביב , לא תיארתי לעצמי שהתהליך הולך להיות כל כך מסובך וארוך. בסה"כ קיבלתי הצעת נישואין מרגשת במיוחד ואני רוצה להתחיל לחפשת את המעצבת המתאימה לי כאשר התחלת לברר גיליתי שיש פה עולם ומלואו ולאחר ביקור בשתיים שלושה סלוני כלות הבנתי שמחכה לי עבודה לא פשוטה בכלל.

מאת: אלירןמשחקי אונליין25/10/101327 צפיות
טאקי, כידוע, הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולארים ביותר כבר שנים רבות. המשחק שפירושו הוא מפל מים (ביפנית) הומצא על ידי יצרן משחקים ישראלי בשם חיים שיפר. משחק הטאקי מהווה בעבור רבים מאיתנו את אחד ממשחקי הילדות הנוסטלגיים האהובים ביותר ועד היום נחשב להצלחה מסחררת בז'אנר זה של משחקים.

מאת: אלירןאופנה13/09/101560 צפיות
תקופת החגים הגיעה ואיתה אופנת הסתיו (והחורף) לשנה הקרובה. חנויות הבגדים ממהרות להחליף את בגדי הקיץ ובחלונות הראווה ניתן לראות מגוון מעילים ז'אקטים ובעצם כל מה שצפוי לחמם אותנו בחורף הבא עלינו לטובה. הפעם שולטים הצבעים הטבעיים והבדים הניטראליים שמחליפים את האופנה האורבאנית והמחתרתית ששלטה בעונת החורף הקודמת. את הקיק העונתי נושאות הגזרות המיוחדות והנוחות להפליא, האיפור ואיך לא... האקססוריז והתכשיטים.

מאת: אלירןקידום אתרים16/08/101180 צפיות
המושג קידום אתרים באינטרנט מיד מעלה אצל רבים את השאלה האם אני זקוק לקידום אתרים אורגני שמתמשך לאורך זמן ומביא תוצאות מעשיות רק לאחר כמה חודשים או שאולי אני אסתפק בקידום אתרים ממומן שהוא קידום אתרים שיש לו השלכות רק לטווח הקצר.

מאת: אלירןאופנה05/08/101192 צפיות
הידעתם כי ע"פ סקר של טלסקר נמצא כי 76% מהישראלים נוהגים לדחות עשית דברים למועד מאוחר יותר? טוב, אז מסתבר שאני חלק מהסטטיסטיקה. לצערי בחום הזה האפשרות היחידה שנראית לי סבירה היא לשבת במזגן מול המחשב ולנסות למצוא משהן שישא חן בעיני ובעיני בעלי (וכמובן בעיני אמא שלי..), אבל איך עושים את זה לעזאזל?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica