חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאת עבודה

מאת: אלירןדרושים10/07/20131296 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליפני מספר שנים הקושי במציאת עבודה היה עצום וכול התהליך היה גורם לאדם לייאוש וסרבול, המעבר בין פתחי בתי העסק היה הופך לדבר מבייש לעובד ומציק לבעל העסק אשר היה נאלץ להתמודד יום יום מול מבקשי העבודה בין אם ניזקק להם ובין אין לא.

ישנם מצבים בהם היה מתמזל מזלו של מבקש העבודה ולאחר מעבר בין מספר מועט של בתי עסק הוא היה מוצא את מקום עבודתו המיוחל והמספק. אך מאידך ישנם מצבים רבים בהם יכול מבקש העבודה לעבור במשך חודשים בין בתי עסק שונים ולהיענות בשלילה לכולם אם לא די בכך שכול התהליך מביך לעצמו התוספת הלא נעימה של הסירוב הבלתי פוסק מביאה לייאוש ולא פעם גם לוויתור מצד מחפשי העובדה .

אך כיום למזלנו הדברים משתנים ונעשים פשוטים קלים ונעימים יותר למחפשי העבודה ולמעסיקים כאחד . הודות לאתרי דרושים נוחים ברמות הגבוהות ביותר שהוקמו במיוחד כדי להקל על צרכים אלו של המעסיקים והמועסקים .

אופן השימוש באתרים הינו פשוט וברור לכול ,ולכן כול שנותר למבקש העבודה לעשות ,הוא לדאוג לקורות חיים ברמה גבוהה ומרשימה דיה כדי שיוכלו להתבלט בכישוריהם על פני אלפי מגשי המועמדות הנוספים המבקשים גם הם למצוא במהרה את מקום העבודה המתאים והטוב ביותר עבורם .

עידן האינטרנט והטכנולוגיה הובילה אותנו לאתרים שכול תכליתם הוא לעזור לעובד ולמעביד בכול תהליך הגיוס וחיפוש עובדים.

התהליך הוקל בצורה משמעותית ופתח בפנינו מאגר עצום של הזדמנויות חדשות רבות ומגוונות שלא היו נפרשות לפנינו לעולם לפני כן ,בנוסף על כך עזר רבות גם למעסיקים אשר היו נאלצים להתמודד עם עשרות ראיונות עבודה של מתמודדים שאינם היו מתאמים כלל וכלל לעבודה ובזכות אתרים אלו איפשרו למעסיק לבדוק בקפידה את קורות החיים ואת תיק העבודה ורק במידה והמועמד מתאים בצורה הכי מושלמת לטעמו יזמן המעסיק את האדם לראיון עבודה ובכך ימנע אי נעימות ובזבוז זמן הן של עצמו והן של מבקש העבודה .

לסיכום כול שנותר הוא להודות למיטב המוחות שחשבו על צרכי הציבור והקימו לנוחיותו את האתרים המעולים האלו ולכם נאחל בהצלחה בתהליך מציאת העבודה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן03/08/13864 צפיות
כל אחת מאיתנו חולמת על שמלת כלה מיוחדת ומקורית שיעצבו במיוחד עבורה , אתן בטח שואלות את עצמכן מהי הדרך להשיג את אותה שמלת חלומות? התשובה לפניכן

מאת: אלירןשמלות כלה ובגדי חתן27/08/121070 צפיות
כאשר החלטתי להתחיל ולחפש מעצבת שמלות כלה בתל אביב , לא תיארתי לעצמי שהתהליך הולך להיות כל כך מסובך וארוך. בסה"כ קיבלתי הצעת נישואין מרגשת במיוחד ואני רוצה להתחיל לחפשת את המעצבת המתאימה לי כאשר התחלת לברר גיליתי שיש פה עולם ומלואו ולאחר ביקור בשתיים שלושה סלוני כלות הבנתי שמחכה לי עבודה לא פשוטה בכלל.

מאת: אלירןאינטרנט - כללי03/01/111423 צפיות
הבורר עונה 3 פרק 12 הוא הפרק המדובר ביותר בעונה , הוא פרק הסיום שצריך לתת לנו הגולשים הנלהבים המון תשובות להמון המון שאלות!

מאת: אלירןמשחקי אונליין25/10/101327 צפיות
טאקי, כידוע, הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולארים ביותר כבר שנים רבות. המשחק שפירושו הוא מפל מים (ביפנית) הומצא על ידי יצרן משחקים ישראלי בשם חיים שיפר. משחק הטאקי מהווה בעבור רבים מאיתנו את אחד ממשחקי הילדות הנוסטלגיים האהובים ביותר ועד היום נחשב להצלחה מסחררת בז'אנר זה של משחקים.

מאת: אלירןאופנה13/09/101561 צפיות
תקופת החגים הגיעה ואיתה אופנת הסתיו (והחורף) לשנה הקרובה. חנויות הבגדים ממהרות להחליף את בגדי הקיץ ובחלונות הראווה ניתן לראות מגוון מעילים ז'אקטים ובעצם כל מה שצפוי לחמם אותנו בחורף הבא עלינו לטובה. הפעם שולטים הצבעים הטבעיים והבדים הניטראליים שמחליפים את האופנה האורבאנית והמחתרתית ששלטה בעונת החורף הקודמת. את הקיק העונתי נושאות הגזרות המיוחדות והנוחות להפליא, האיפור ואיך לא... האקססוריז והתכשיטים.

מאת: אלירןקידום אתרים16/08/101182 צפיות
המושג קידום אתרים באינטרנט מיד מעלה אצל רבים את השאלה האם אני זקוק לקידום אתרים אורגני שמתמשך לאורך זמן ומביא תוצאות מעשיות רק לאחר כמה חודשים או שאולי אני אסתפק בקידום אתרים ממומן שהוא קידום אתרים שיש לו השלכות רק לטווח הקצר.

מאת: אלירןאופנה05/08/101193 צפיות
הידעתם כי ע"פ סקר של טלסקר נמצא כי 76% מהישראלים נוהגים לדחות עשית דברים למועד מאוחר יותר? טוב, אז מסתבר שאני חלק מהסטטיסטיקה. לצערי בחום הזה האפשרות היחידה שנראית לי סבירה היא לשבת במזגן מול המחשב ולנסות למצוא משהן שישא חן בעיני ובעיני בעלי (וכמובן בעיני אמא שלי..), אבל איך עושים את זה לעזאזל?

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174104 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152684 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151853 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151781 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151863 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151899 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151798 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica