חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האתרים שכל אחד מכיר, המילים מאחורי המותגים

מאת: YBPmediaאינטרנט - כללי09/10/20091083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סקירה מהירה על אתרים  אינטרנט הפופולאריים ביותר כיום שאין מישהו שלא מכיר אותם, כולם בעלי אופי של ווב 2.0 והצליחו בזכות ממשק משתמש מעולה, אלגוריתמים טובים, עיצוב שקולע במאה אחוז לקונספט של האתר וכמובן בניית אתרים משובחת.

גוגל - נתחיל מהטופ שבטופ, גוגל זה כבר כמעט שם נרדף לאינטרנט כיום, אין מישהו שלא מחפש בגוגל. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם שהוקם ע"י שני יהודים - לארי פייג' וסרגיי בארין. גוגל תפס תאוצה אדירה ותעשייה שלמה הנקראת "קידום אתרים" קמה סביב מנוע החיפוש.

פייסבוק - פייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולארית בעולם, הוקמה גם היא ע"י יהודי \ אמריקאי בשם מארק צוקרברג אשר החל את דרכו עם הרשת באוניברסיטה ולאט לאט החל להתרחב אל כל העולם כולו. פייסבוק נהנתה מטיימינג מושלם - התרחבה בדיוק בזמן התרחבות האינטרנט כולו והצורך ברשת חברתית איכותית לאחר שמייספייס לא סיפקה את הסחורה.

טוויטר - נכון לכתיבת שורות אלו זה הדבר הכי חם ברשת, שירות מיקרובלוגינג המאפשר לכם לשלוח "ציוצים" של עד 140  תווים מכל מקום ובכל זמן, רק דאגו לחיבור לאינטרנט. המכשיר הפופולארי ביותר שמקושר עם טוויטר הוא האייפון של חברת אפל.

יוטיוב - אתר שיתוף הוידאו הפופולארי ביותר בעולם והרביעי הכי פופולארי מכלל אתרי האינטרנט, ביוטיוב תוכלו לשתף ולאחסן סרטוני וידאו, לשתף חברים ואף להגיב ולשווק מוצרים אם תרצו. יוטיוב נרכשה בשנת 2006 ע"י גוגל בסכום חסר תקדים של 1.65 מיליארד דולר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121192 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223001 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213479 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193845 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163254 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163189 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163304 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica