חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות אל על – המוביל הלאומי

מאת: משה אלוןתעופה29/08/20129050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות אל על – המוביל הלאומי

אל על היא חברת התעופה הגדולה והותיקה בישראל. החברה קיימת מאז שנת 1950 ומנהלת טיסות לארבע יבשות שונות. אל על הוקמה כחברה בבעלות הממשלה ובשנת 2003 החלו בהפרטת החברה ומכירתה לציבור. אל על השתתפה בכל מלחמות ישראל כמוביל תחמושת וציוד לחימה אחר והשתתפה בכל מבצעי העליות ממדינות שונות ובראשם העלייה מאתיופיה ומברית המועצות בשנות התשעים של המאה הקודמת. אל על מוכרת כחברת התעופה הלאומית וככזו היא שמרה על אי קיום טיסות בשבתות ברוב שנות פעילותה.

טיסות אל על – כל היעדים

נמל הבית של אל על הוא נתב"ג ומשם יוצאות רוב טיסות החברה לחו"ל. רוב הטיסות היומיות של אל על יוצאות ליעדים שונים באירופה, אך לאל על יעדים גם באמריקה הצפונית, ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו ומונטריאול והיא נמצאת בהסכמי שותפויות עם חברות אחרות המאפשרות טיסות המשך מתוכננות מהארץ. טיסות אל על מגיעות גם למזרח הרחוק ליעדים כמו תאילנד, הודו וסין. טיסות אל על לאפריקה מגיעות ליוהנסבורג ולניירובי.

לאל על צי של 38 מטוסי בואינג מדגמים שונים המחולקים לטיסות קצרות וטיסות ישירות ליעדים מרוחקים כמו בייג'ין ולוס אנג'לס. אל על מפעילה גם את המטוס של בואינג מדגם 777 ובעתיד תקבל את הזמנת המטוס החדיש מגדם 787. אל על מקיימת גם קווי תובלה ליעדים במדינות שונות.

טיסות אל על באינטרנט

בעידן האינטרנט היתה אל על אחת הראשונות להפעיל אתר מקוון שמאפשר רכישת כרטיסים און ליין. באתר יכול הלקוח להזמין טיסות אל על ולברר מידע אודות שירותי תיירות נלווים כמו השכרת רכבים בחו"ל  ובארץ, לוח טיסות בזמן אמת ואינפורמציה אודות לוח טיסות במדינות שונות.

האתר מציעה גם מידע אודות שירותי טרום טיסה, על מועדון הנוסע המתמיד, קטלוג של מוצרים פטורים ממס הנמכרים בטיסות וכדומה.

אל על ידועה כחברת התעופה הבטוחה בעולם, עם טייסים מעולים ושירות איכותי.


 



תגיות המאמר: אל על, טיסות אל על


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153919 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181226 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171541 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172208 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161599 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132434 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132742 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica