חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוטיוב זוכה ללמעלה ממיליארד צפיות ביום

מאת: YBPmediaתנועת מבקרים11/10/20098630 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי כל כך הרבה הערכות וסטטיסטיקות שניסו לחזות כמה צפיות יש לאתר הוידאו הפופולארי ביותר בעולם, הגיעו הנתונים המדהימים ממקור ראשון - מיליארד! כן כן אתם רואים טוב - מיליארד צפיות ביום! במליוני סרטוני הוידאו אשר נמצאים באתר.

למי שעדיין לא יודע, יוטיוב הינו אתר המאפשר לכם להעלות סרטוני וידאו ולאחסן אותם ברשת, להרגיב על סרטונים, לדרג סרטונים ולשתף חברים בסרטונים שאהבתם ע"י אימייל, רשתות ברתיות כגון פייסבוק ומייספייס ועוד ועוד ועוד... יוטיוב תמיד היה אתר פופולארי ובמגמת עליה מיום היווסדו, אך אודות להרגלי הגלישה החדשים עם כניסת הפייסבוק לחיינו האתר אף תפס תאוצה הרבה יותר גבוהה.

רבים גם גילו את הפונטציאל והחלו לשווק בוידאו את מוצריהם והחברה אף הכריזה כי תתגמל מעלי סרטונים פופולאריים במיוחד.

איך עובד השיווק בוידאו? למשל חברה לבניית אתרים אשר רוצה לחשוף את מערכת ה- CMS החדשה שלה פשוט מצלמת את המסך ע"י תוכנות פשוטות וחושפת את הוידאו על הפלטפורמה רוויית הגולשים של יוטיוב וע"י כך גורמת להמונים להביע עניין במערכת החדשה.

בואו נעשה סטטיסטיקה קטנה, בעולם יש 7 מיליארד אנשים ... אם יש ביוטיוב מיליארד בכל יום - אזי בכל שבוע כל בן אדם בעולם צופה בממוצע  בוידאו אחד. אלו מימדים בלתי ניתנים לתפיסה שכן פשוט אין כאן גבול לאפשרויות.

יוטיוב נרכשה בשנת 2006 ע"י גוגל, מה שרק הגביר לה את התאוצה. תג המחיר אגב הוא 1.65 מיליארד דולר, סכום אסטרונמי לכל הדעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121192 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101887 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא תנועת מבקרים

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128465 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/128010 צפיות
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127933 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127876 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים06/02/128013 צפיות
ברגע שרוצים להזמין מספר אנשים לפגישה כבר לא ניתן להסתפק במשרד קטן אלא יש צורך ממשי בקיום הפגישה במקום ייעודי כמו חדר ישיבות.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים02/01/127985 צפיות
מאמר בנושא ניקוי שטיחים כמו גם ניקוי ספות לבית או למשרד בחסות חברת און סייט

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098358 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica