חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Rss + Google reader - הסבר לאיש הפשוט כמוני כמוך ....

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/20128011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה RSS

יש אתרים שמתעדכנים כל הזמן כמו : ynet  , בלוגים .בכל רגע נתון עולים שם תכנים לפי נושאים , תכנים שעשויים לעניין אותי ..,אתרים כאלה מתחזקים ערוץ RSS .

אם אני רוצה לקבל עדכונים מאתרים אלה לפי נושאים שמעניינים אותי ,אני נרשמת לשירות הזה שמאפשר הפצת תוכן באופן סטנדרטי מאתרים המתעדכנים ,אלי למקום שממנו נרשמתי כדי לקבל  את העדכונים .

ערוץ RSS (רסס) - זהו קובץ שיש לו כתובת ברורה ,שכולל תכנים חלקיים או מלאים של האתר שתכניו מתעדכנים תדיר , תאריך של כל פוסט , מי פירסם אותו ועוד – זהו אוסף של פורמטים המאפשרים הפצת תכנים , המתעדנים כל הזמן בפורמט סטנדרטי .

קורא RSS (רסס) – תוכנה שבודקתאם היו עדכונים בערוץ ה RSS שאני נרשמתי אליהם , ומציגה לנו את העדכונים / מקבלת את העדכונים .

עדכון בערוץ RSS נקרא פיד .

כל אתר המחזיק ערוץ RSS ניתן לראות את רשימת העדכונים (פידים), כתובת האתר השולח את העידכונים.

אני יכולה לנהל את רשימת ההרשמות לאתרים ונושאי התוכן המתחזקים ערוץ RSS על מנת לדעת מאיפה באים הפידים  .

דוגמא : יש לי בלוג , אחד הקטגוריות זה מדיה חברתית , כל פוסט שאני מוסיפה למעשה מעדכן את הבלוג/קטגוריה הזאת .יתכן שמישהו יתעניין בבלוג שלי דוקא וירצה לקבל עדכונים מקטגוריה זו על כל תוספת שאני מוסיפה ללא צורך להכנס לבלוג ולבדוק מה השתנה  ,המתעניין יצטרך להכנס ל Google reader  ולבצע רישום לבלוג הזה על מנת לקבל בדחיפה את הפידים עבור כל עדכון ..

בבלוג אני ינהל ערוץ RSS – קובץ שיתעדכן בכל עדכון של פוסטים .

מי שמתעניין בעדכוני הבלוגים שלי יחזיק קורא RSS ,ירשם לקבלת פידים מהבלוג שלי ויקבל בדחיפה את העידכונים – פידים מהבלוג עם תיעוד של מי פרסם ומתי .

 

מה זה Google Reader

זה למעשה בסיס נתונים של כל עדכוני ה RSS המגיעים מאתרים שנרשמנו לקבל מהם עדכונים .

נכנסים לשירות הזה מפה :  http://www.google.com/reader/ עם אותה הזדהות של חשבון קיים בגוגל.

בשירות הזה אנחנו נרשמים לכל האתרים /בלוגים שמהם נרצה לקבל את העידכונים –פידים.

 

הרשמה לאתרים/בלוגים שמהם נרצה לקבל פידים - איך עושים את זה ?

 

מחליטים על אתר/בלוג המעניין אותנו , ניגשים אליו ומעתיקים את  כתובת ערוץ ה RSS   לתוך הרישום ב Google Reader  .

קיימת בדפדפנים אפשרות של רישום אוטומטי של האתר המבוקש ואז צריך לאשר את הרישום ב Google Reader  .

 

ב Google Reader

?      מתקבל מסך שכותרתו שם /כתובת האתר שאליו אנחנו רוצים להירשם –אם נלחץ עליו נוכל לעבור לעמוד הראשי של האתר /בלוג .

?      רואים כמה רשומים לשרות עד כה

?      מהו ממוצע הפירסומים לשבוע

 

יש ללחוץ על כפתור הרישום .

 

Google Reader   מחזיק את תוכנת ה RSS שמזהה אם יש עדכון בערוץ הRSS מתקבל פיד לבסיס הנתונים .

 

?      מתקבלת רשימת הפוסטים שהתעדכנו עם תאריך פרסום .

?      באזור הנקרא subscriptions – ניתן לראות את כל ערוצי ה RSS (שעומדים מאחורי אתר /בלוג ) שאליהם נרשתי ומהם אקבל פידים .

 

יש ב Google Reader   פונקציונליות עשירה שיש להשלים על מנת ליהנות מהכלי .

 

תיהנו!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דליה בן-דוד |   http://www.bendavidalia.com/myservices | 052-3827225

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה בן-דוד

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310766 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: דליה בן-דודCRM31/01/131453 צפיות
החלטת שזה הזמן לרכוש וליישם מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק שלך , ראשית איחולי .צעד מבורך . כל אחד יכול להריץ שאילתא בגוגל ולקבל רשימת מערכות CRM חינם , ובשלב הבא להירשם לאינסוף אתרים עם הדגמות לחודש ולהתבשם בכיף . ולמי שיש הזמן והתקציב להתחיל לחקור במשך חודשים ארוכים מה מתאים ומה לא. ובמציאות ... זה לא גורף יש כאלה שמצליחים ,אבל רובם ... מזמינה אתכם לקרוא איזה סעיפים חשובים וקריטיים בבחירת מערכת מידע לניהול קשרי לקוחות ולהחליט לבד האם זה חינם או ש ...אולי שווה חשיבה נוספת .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות04/12/121624 צפיות
כנס "לקוחות כמנוף שיווקי" הביא בשורה וחדשנות בתחום ניהול שיווק ושירות לקוחות ,בעידן הרשתות החברתיות . מאמצי השיווק המסורתיים שהתמקדו ברצון להבאת לקוחות חדשים על מנת להגדיל מעגל מכירות באמצעות : קמפיינים נוצצים , נדנוד מתמיד של טלמרקטינג , פרסומות יפות ומושקעות , עובד פחות .. שירות לקוחות ארכאי לא קשוב ללקוח הנותן מענה חלקי ולא אישי עובד פחות .. מאמר זה מציע המלצות ודוגמאות לרענון גישה עסקית לתפיסת עולם השיווק והשירות בעידן ההמלצות , השיתוף וחכמת ההמונים .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות22/11/121841 צפיות
השימוש בכלי מדיה חברתית כאחד מערוצי ההפצה המרכזיים ,למטרת ניהול שירות הלקוחות בעסקים וארגונים , צובר תאוצה ומייצר ערך עסקי רב . במאמר יוצגו מספר תובנות העשויות לסייע לעסקים בדרכם למימוש יעיל ומניב של ניהול שירות לקוחות "דיגיטלי".

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות06/11/121462 צפיות
ניהול שירות לקוחות ממוקד ומנוטר היטב באמצעות Facebook עשוי לתת מענה מדויק וזמין, תוך אפשרות למנף קריאות שירות שטופלו כראוי - למכירות בפועל .

מאת: דליה בן-דודרשתות חברתיות26/10/121871 צפיות
לסקרנים שבינינו שצריכים להבין איך הדברים עובדים מאחורי "הוילון" החלטתי קצת לחפור בפייסבוק, ולנסות להבין מה זה Facebook open graph

מאת: דליה בן-דודניהול ידע26/10/121368 צפיות
במאמר הזה נדון בתחום ניהול הידע ההופך להיות נגיש כתוכנת שירות Saas. הנושא מורכב ועשוי להועיל עבור ארגונים שלמדו היטב את הצרכים והיתרונות שמחשוב ענן עשוי להביא אך שוב לפני החלטה, אפיון מדויק נדרש .

מאמרים נוספים בנושא תנועת מבקרים

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128466 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127934 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127876 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים06/02/128013 צפיות
ברגע שרוצים להזמין מספר אנשים לפגישה כבר לא ניתן להסתפק במשרד קטן אלא יש צורך ממשי בקיום הפגישה במקום ייעודי כמו חדר ישיבות.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים02/01/127985 צפיות
מאמר בנושא ניקוי שטיחים כמו גם ניקוי ספות לבית או למשרד בחסות חברת און סייט

מאת: YBPmediaתנועת מבקרים11/10/098631 צפיות
אתר הוידאו הפופולארי ביותר בעולם - יוטיוב, חוגג מיליארד צפיות ביום. זה פשוט טירוף!

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098359 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica