חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמבטיות

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/20098358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמבטיות

הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן. אריחי הגרניט פורצלן הינם בעלי עמידות וחוזק גדולים וכן עיצוב של גימור עם דגמים רבים וכן צבעים רבים. הגרניט פורצלן נראה כמו חומר טבעי ביותר. כיום נוכל למצוא אריחים שעליהם מוטבעים בתלת מימד צורות שונות ומעניינות כמו למשל עקבות מאובנים כאילו מדובר ביצירה ארכיאולוגית באמצע הסלון. קיימים אריחים עם מראה של פרקט שדומים ביותר לעץ טבעי אולם בשונה ממנו הם חזקים ועמידים ביותר. מחוץ לאריחי החיפוי כיום מיוצרים גם אריחי קישוט שונים במגוון צבעים ודגמים כמו עיצובים אנגליים קלאסיים או דגמים הנראים כמו עבודות יד. עוד עיצובים הם ציורי כתב מערות קדום או פסי קרמיקה רקומים או עבודות פסיפס שונות ורבגוניות.

הצבעים שנמצאים בשוק חדרי אמבטיות כיום הם גווני בז'''' וכן צבעי אדמה וצבעי אבן. אריחי החיפוי בנויים בחספוס המזכיר את סוג החומרים בטבע. בחדרי אמבטיות מה שהולך זה אריחי חיפוי קטנים שלא כמו בכלל הבית שם אריחי החיפוי הגדולים שולטים. הכלים הסניטאריים כיום מאופיינים בקו לבן ונקי. הכלים הסניטאריים הלבנים משתלבים כיום בצורה יפה עם גווני האדמה והטבע של חדר האמבטיה. הכלים הלבנים מאופיינים בסוגים רבים של עיצובים, דגמים עתיקים, נקיים המצוירים ביד. הכלים הסניטאריים הם אביזרי הקישוט שלנו באזורי ותחומי אמבטיות. כיום כיורי אמבטיות באים עם דגמים רבים וכן עיצובים וחומרים מגוונים ביותר. הכיורים מוצעים כיום לציבור בשלל דגמים, בין הכיורים נוכל למצוא כיורים תלויים וכן כיורים בעלי רגל שלמה או חצי רגל. קיימים כיום כיורים עגולים וכן כיורים בעלי חרוט כפול, כוס שמפניה, רגל מתכווננת ועוד.

יש כיום בחדרי אמבטיות כיורים שנעשו בצורה של קערות אליפטיות שהורכבו על מושב מתכת עם צבע נחושת או כסף, מושב המתכת עשויים רשת שלתוכה מכניסים את הכיור כאשר לצד הכיור שעומד על שלוש רגליים דקות יש גם מתלים למגבות. גם לאסלות בחדרי אמבטיות יש אלמנטים עיצוביים רבים ושונים פיגורטיביים פיסוליים ושאר סגנונות שונים. כיום בתחום האסלות יש את אסלות מונובלוק שעשויות כיחידה אחת שלמה עם מיכל ההדחה שלהם, יש גם אסלות תלויות עם מיכל הדחה שנמצא בתוך הקיר, האסלות הללו מאפשרות לנו לבצע ניקיון סטרילי וקל ביותר בחדרי אמבטיות לעומת אסלות אחרות בחדרי אמבטיות.

אמבטיות כיום עשויות משני חומרים בדרך כלל שהם פח מצופה אמאיל וכן פרספקס. פרספקס בדרך כלל עמיד לאורך שנים יותר מפני פגיעות מפח, החיסרון שלו הוא שהוא רך לעומת הפח. את בחדרי אמבטיות מפח או מאמאיל לא מומלץ לנקות בחומרים חזקים שייגרמו להם לשחיקה מהירה שיכולה לפגוע בציפוי העדין שלהם, רצוי לעשות שימוש בחומרים עדינים.

אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

 



תגיות המאמר: אמבטיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פרי

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091715 צפיות
אביזרי אמבטיה האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה.

מאת: מיכאל פריאימון עסקי04/06/091321 צפיות
גן עדן וירטואלי לאדריכלים בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לתחום אדריכלים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב וכן באדריכלות.

מאת: מיכאל פרימסחר אלקטרוני04/06/091265 צפיות
בריכות שחייה חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה.

מאת: מיכאל פריעיצוב04/06/091315 צפיות
ג'קוזי ג'קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג'קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג'קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה.

מאת: מיכאל פריגינון04/06/091399 צפיות
דקים - עיצוב ותכנון החצר דקים הם משטחים העשויים מלוחות עץ דקים שבניהם מרווחים שמחוברים במחברים נסתרים או גלויים ומונחים מעל לתשתית מוגבהת בעלת מוקדי עיגון כמו בטון. המרווחים בין הלוחות מונעים עיוות מכוון שמדובר בחומר חי שמתפשט ומתכווץ בטמפרטורות משתנות. ההגבהה חשובה לצורכי ניקוז,ולהעברת צינורות אינסטלציה .

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091399 צפיות
חדרי אמבט חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין.

מאת: מיכאל פריניקיון04/06/091308 צפיות
חיפוי קירות חיפוי קירות עשוי מאריחים איכותיים. הלקוח מצפה לקבל את האריחים הטובים ביותר לעבודת חיפוי קירות בביתו. הלקוחות של היום פתוחים לשינויים אף יותר מהיצרנים עצמם שמהססים לפני הוצאת דבר חדש.

מאמרים נוספים בנושא תנועת מבקרים

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128465 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: דליה בן-דודתנועת מבקרים26/10/128010 צפיות
פוסט המסביר מה זה RSS ואיך נשתמש ב Google reader כבסיס נתונים לכל עדכוני האתרים שאנחנו רוצים לקבל ביומיום .

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127933 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127876 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים06/02/128013 צפיות
ברגע שרוצים להזמין מספר אנשים לפגישה כבר לא ניתן להסתפק במשרד קטן אלא יש צורך ממשי בקיום הפגישה במקום ייעודי כמו חדר ישיבות.

מאת: ask4web קידום אתריםתנועת מבקרים02/01/127985 צפיות
מאמר בנושא ניקוי שטיחים כמו גם ניקוי ספות לבית או למשרד בחסות חברת און סייט

מאת: YBPmediaתנועת מבקרים11/10/098631 צפיות
אתר הוידאו הפופולארי ביותר בעולם - יוטיוב, חוגג מיליארד צפיות ביום. זה פשוט טירוף!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica