חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול אחרי צבא מסביב לעולם בלימודי שפות

מאת: שירה דרוריטיולים בחו"ל05/09/20121353 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם בני 20 או 21, אחרי שירות צבאי ארוך ומייגע, אתם רוצים כמו כל הצעירים הישראלים לראות מה קורה מעבר לים, ובצדק. סביר להניח שאחרי הטיול הגדול, אתם תתנפלו על הלימודים האקדמיים שלכם, לרוב כמו כל הסטודנטים, לא יהיה לכם זמן או כסף לעלות על מטוס ולנשום אוויר עם ניחוח של חוץ לארץ. הבעיה מתעוררת כאשר ההורים שעד עכשיו פרגנו, שומעים על משך זמן הטיול, ולרוב מדובר בטיולים שנעים בין 3 חודשים לפחות לחצי שנה. כאן המקום להבין את נקודת מבטם של ההורים שלנו, אשר כנהוג לאנשים עם ניסיון, רואים לטווח ארוך. והטווח הארוך הזה מתקצר כאשר מודעים לכלל הפרוצדורות והכניסה לאווירת לימודים – פסיכומטרי, השלמת בגרויות, עבודה וחיסכון לקראת הלימודים האקדמיים,כל אלו הם דברים שלוקחים זמן, וההורים לרוב מעוניינים לראות אותנו מצליחים בחיים כמה שיותר מהר.

טיול אחרי צבא עם לימודים – לא על התרמיל לבדו

מסתמן פתרון – טיול אחרי צבא עם לימודים בחו"ל. תקראו לזה הנאה משולבת בלימודים, מחנה קיץ לבוגרים, או הכנה דה-לוקס לקראת הלימודים האקדמיים, הפתרון הזה מסתמן כדבר הבא בתחום הטיולים אחרי צבא. מדובר בבתי ספר יוקרתיים, הנמצאות במרכזי ערים אטרקטיביות במספר מקומות בעולם, כמובן, על פי השפה אותה תרצו ללמוד. אם החלטתם לשפר את האנגלית שלכם ולהשחיז את המבטא והדיקציה שלכם, תמצאו את מבוקשכם בלונדון, בקנדה או בארה"ב. המעדיפים ללמוד צרפתית יעדיפו לבלות כמה חודשים בעיר האורות הרומנטית מכולן, ומי שדווקא מעדיף את הטיול שלו עם ניחוח של פיצה ודאי ישמח לבלות כמה חודשים באיטליה ולחזור ארצה עם איטלקית מתגלגלת.

יאמרו וודאי הסקפטים למיניהם כי טיול אחרי צבא עם לימודים לא משתווה לטיול אחרי חוצה גבולות, כאשר אתם מספיקים להכיר אנשים ותרבויות שקרוב לוודאי לא הייתם פוגשים במקום סטטי אחד. ובכן, טיול אחרי צבא עם לימודים משלב בתוכו לא רק ישראליים שסיימו שירות צבאי, אלא גם צעירים רבים מרחבי העולם אשר בדיוק כמותכם, נמצאים לפני, אחרי או תוך כדי לימודים אקדמיים. המפגש הבין-תרבותי הזה, לא רק יעשיר אתכם בעוד שפה, ושפה נוספת זה תמיד יתרון, אלא גם בחוויות יוצאות דופן עם צעירים רבים אשר בדיוק כמותכם מחפשים לא רק ללמוד ולטייל, אלא גם להכיר אנשים ותרבויות חדשות.

ומה עם ליהנות?

אל תטעו לחשוב, טיול אחרי צבא עם לימודים אינו רק בית ספר, מחברות, שיעורים ועבודות. אמנם ניתן דגש על עניין לימוד השפה החדשה, אך הדבר נעשה בצורה קלילה, ואל לכם לחשוש מפני מבחנים או מטלות להגשה – המטרה היא בראש ובראשונה ליהנות, וכמה שיותר. תוכלו לבחור בין בילויים עד שעות הבוקר או טרקים וטיולים ברחבי המדינה אותה בחרתם לבקר, עם חוויות אקסטרים, ספורט אתגרי, או בקיצור – טיול מהנה במקום אקזוטי – רק שתחזרו הביתה עם שפה וחברים מכל העולם.

 



תגיות המאמר: טיול אחרי צבא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146500 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147311 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141513 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141182 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149007 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138119 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137706 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196537 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182298 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181483 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181549 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181432 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171414 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica