חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים לחבר'ה

מאת: אילן הרץצימרים12/10/20091071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה היה עוד ערב שבת טיפוסי. משפחת לוי התכנסה סביב השולחן, ההערות הקבועות נאמרו ("הדגים חריפים מדי", "למה אין לי סכין?") והמחמאות הרגילות הושמעו ("אין, אין על העוף של אמא", "והתפוחי אדמה? מעולים, פשוט מעולים"). גם נושאי השיחה השגרתיים כוסו במהירות רבה (מכבי תל אביב, מה יהיה עם המדינה הזאת, מתי מיכלי תתחתן כבר?). עד שפתאום, ללא שום התראה מוקדמת, אלעד זרק את הפצצה.

"לסבא גדעון יש יום הולדת עוד מעט, לא?"הוא שאל בפה מלא אורז-עם-צנוברים.

כולם הרימו את ראשיהם. גברת לוי החווירה מעט, אדון לוי השתנק.

"נכון," אמרה מיכל, ששמחה שכבר לא עוסקים באין-חתן שלה, "הוא בן 80, לא?"

אלעד הנהן ולקח עוד קצת אורז.

"מתכננים משהו?" שאלה מיכל.

אדון וגברת לוי הביטו זה בזו ונאנחו יחד, כפי שרק זוג הנשוי למעלה משלושים שנה יכול לעשות. "נגמרו לנו הרעיונות," הודתה גברת לוי ודחתה את הצלחת מעליה.

"כל החגיגות המשפחתיות שלנו היו כל כך מרשימות," הסכים אדון לוי, "'קשה להתחרות עם זה."

היתה שתיקה קצרה. כולם שחזרו את האירועים המשפחתיים האחרונים ונאלצו להסכים עם הקביעה. הם זקוקים לרעיון מיוחד, מסוג מסוים מאוד.

אלעד עבר לקערת הסלט. "פשוט תזמינו את כולם אלינו וזהו," הוא הציע.

"זה לא מיוחד," קבעה מיכל, "עשינו את זה כבר מיליון פעם."

"מה לגבי מסעדה?"הוא ניסה שוב.

הם תלו בו מבט נוזף.

"מה עם טיול ג'יפים? את זה לא עשינו אף פעם."

"סבא שלך לא כל כך בריא," אמרה גברת לוי בהדגשה, "זה לא בשביל הלב שלו."

אלעד גירד את עורפו וניסה להתפרע. "ומה דעתכם על צימר?" הוא שאל ודקר חסה במזלגו, "אפשר להזמין את כולם לאיזו וילה יוקרתית בצפון או בקיסריה. כל אחד יביא קצת אוכל, נעשה טיולים באזור, יהיה שמח."

אדון לוי נראה מהורהר, גברת לוי נראתה מופתעת. "וילה להשכרה?" הם שאלו יחד, "יש דבר כזה?"

***

כן, מסתבר שיש דבר כזה. תחת הכותרת "צימרים" מופיעות גם וילות יוקרתיות, המתאימות למשפחה או לחברים. "אחוזת נתנאל" במושבה יבניאל, למשל, נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה מהכנרת. יש לה שתי קומות גדולות ובהן שישה חדרי שינה, סלון עם טלוויזיה, כבלים, די.וי.די, מטבח מאובזר ואפילו פלטה ומיחם חשמלי, לטובת שומרי השבת.

זה לא הצימר היחיד מסוגו; הוילה המכונה בשם "בת גליל" שביסוד המעלה מתאימה גם היא למספר גדול של אנשים וניתן להזמין אליה עיסויים וטיפולים. הצימר המרווח "אחוזת ניצן" הממוקם בגבעת עדה שבמישור החוף מתהדר באוהל גדול לאירועים וללינה, במתקני ברביקיו, בטבון ובחדר הרצאות גדול. סוויטת "בין גליל וים" שנמצאת בבוסתן הגליל שבגליל המערבי, ממש על חוף הים התיכון, מציעה ג'קוזי מלבני גדול, להנאת כל המשתתפים. גם ברמת הגולן מציעים צימרים דומים: במושב מעלה גמלא, לדוגמא, יושבת "וילה קסומה על צוק" המשקיפה אל הנוף. בין היתר, מציע הצימר עצי פרי וגינת תבלינים, פינות ישיבה ופינות ברביקיו.

ומי מאיתנו לא חלם על וילה בקיסריה? באמצעות שיטוט קצר באינטרנט התוודענו ל"קוטג' דנה", המושכר לתקופות קצרות בנאות גולף קיסריה, ראינו גם את "וילה רומי" הבנויה כארמון אמיתי ואת "וילה אביה" הנמצאת במרחק הליכה קצר מחוף הים של קיסריה.

מעכשיו אפשר לרוץ ולספר לחבר'ה - ניתן להתארח בצימר וליהנות מנופש באחד היישובים היוקרתיים בארץ, עם בריכת שחייה, ג'קוזי, סאונה וחיוך של מיליון דולר.

 

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטקקידום אתרים מקצועי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילן הרץ

מאת: אילן הרץבריאות העין19/07/091127 צפיות
מחלת הקטרקט בה לוקים כ – 40% מכלל בני 40 ומעלה, לעיתים צעירים ואפילו תינוקות, מתבטאת בעכירות עדשת העין. "כאשר שקיפות עדשת העין אשר תפקידה למקד את האור החודר דרך האישון על גבי הרשתית נפגעת, היא משבשת את מעבר קרני האור התקין אל תוך העין וכך למעשה גורמת לטשטוש הראייה באופן הדרגתי שאף עלול להוביל לעיוורון. בגלל עכירות העדשה, הסובלים ממחלת הקטרקט חייבים במשקפי ראייה לרחוק ולקריאה והמשקפיים מסייעים באורח זמני, רק בשלבים הראשונים של המחלה", מסביר ד"ר שמואל לוינגר, מנהלה הרפואי של רשת "עיניים".

מאת: אילן הרץקידום אתרים18/05/09901 צפיות
רכישת שרות קידום אתרים הוא תהליך מסובך. לפחות ללא הבנה בסיסית בקידום אתרים, זה באמת קשה לדעת את ההבדל בין מומחה קידום אתרים ובין איש מכירות טוב אך ללא גיבוי טוב של תוצאות שבהחלט יכול מאוד להרשים בפגישת הכרות אך יאכזב מבחינת תוצאות.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172097 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161594 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica