חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך רוכשים שרות קידום אתרים?

מאת: אילן הרץקידום אתרים18/05/2009901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת שרות קידום אתרים הוא תהליך מסובך. לפחות ללא הבנה בסיסית בקידום אתרים, זה באמת קשה לדעת את ההבדל בין מומחה קידום אתרים ובין איש מכירות טוב אך ללא גיבוי טוב של תוצאות שבהחלט יכול מאוד להרשים בפגישת הכרות אך יאכזב מבחינת תוצאות.

אז איך מוצאים חברת קידום אתרים טובה?

עסקים רבים פשוט בוחרים בהצעה הנמוכה ביותר. אותם עסקים פונים למספר חברות קידום אתרים, מקבלים הצעות מחיר מכולן, עוברים על הצעות המחיר שנתקבלו ומסתכלים על השורה התחתונה.

החברה שהציעה את המחיר הנמוך ביותר היא החברה שתקדם את האתר.

האם  זו בחירה נכונה?

בודאות לא. כיצד אנחנו בוחרים עובד לחברה שלנו? האם אנו יוצאים במכרז ובוחרים בעובד שמוכן לעבוד בשכר הנמוך ביותר? זו אכן שיטה. אך שיטה לא טובה, לכן אף חברה (כמעט) אינה משתמשת בא על-מנת לגייס עובדים. אז מדוע  הרבה עסקים שמחפשים שרותי קידום אתרים משתמשים בשיטה זו? זוהי שיטה פשוטה, נוחה, מדידה, כמותית. אך כשם שהיא אינה מתאימה לאיתור עובד חדש לחברה, היא גם אינה מתאימה לאיתור נכון של חברה קידום אתרים.

מה עומד בבסיס התפיסה?

בבסיס התפיסה עומדת ההנחה ששרותי קידום אתרים הם שרותי מדף/מוצר מדף. כלומר כל השירותים הניתנים על-ידי החברות השונות הם שרותים זהים לחלוטין. בדומה להזמנת שרות פתיחת סתימה באמבטיה. יש לכם סתימה באמבטיה, אתם מזמינים אינסטלאטור, הוא פותח את הסתימה ומשלמים לו.  האם שרות קידום אתרים דומה לשרות פתיחת סתימה באמבטיה?

 
קידום אתרים אינו שרות מדף.

יש רמות שונות של אנשים שעוסקים במקצוע. יש חשיבות מכרעת לניסיון. גם הצעות שנראות מאוד דומה על הנייר יכולות להיות שונות לחלוטין בזמן הוצעתן לפועל.

אז איך בכל זאת מוצאים חברת קידום אתרים טובה?

התהליך דומה יותר למציאת עובד. כאשר אנחנו מחפשים עובד  נבקש לראות קורות חיים, לשמוע על הצלחות, לבדוק את ההצלחות, לשמוע על הניסיון שיש לאותו עובד בהקשרים של העבודה אותה הוא צריך לבצע. כך כדאי גם למצוא חברת קידום אתרים.

 מדוע חברה אחת מבקשת 200$ לחודש וחברה אחרת 10,000$ לחודש?

ההצעות יכולות להראות זהות במבט ראשון. כולן מדברות על תכנים, אופטימיזציה, קישורים וכו'.

כדאי לשים לב לפרטים הקטנים ולשאול מספר שאלות:

1.      מי  מבצע את השינויים באתר?

2.      מי כותב את התכנים לאתר?

3.      איך מתבצעת בניית הקישורים לאתר?

4.      על מה  החברה מתחייבת בהקשר לתוצאות?

מומלץ לא להסתפק בתשובות מעורפלות בנושאים אלו כגון: "אנו מתחייבים לעשות את המקסימום לטובת האתר" " אנו בונים קישורים מכל מיני מקורות".

כמו כן, מומלץ כי נושאים אלו יפורטו גם בהסכם שנחתם בין העסק ובין חברת הקידום.

המאמר נכתב ע"י

אקטיביטק בע"מ – קידום אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילן הרץ

מאת: אילן הרץצימרים12/10/091072 צפיות
מסתבר שיש דבר כזה. תחת הכותרת "צימרים" מופיעות גם וילות יוקרתיות, המתאימות למשפחה או לחברים. "אחוזת נתנאל" במושבה יבניאל, למשל, נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה מהכנרת. יש לה שתי קומות גדולות ובהן שישה חדרי שינה, סלון עם טלוויזיה, כבלים, די.וי.די, מטבח מאובזר ואפילו פלטה ומיחם חשמלי, לטובת שומרי השבת.

מאת: אילן הרץבריאות העין19/07/091127 צפיות
מחלת הקטרקט בה לוקים כ – 40% מכלל בני 40 ומעלה, לעיתים צעירים ואפילו תינוקות, מתבטאת בעכירות עדשת העין. "כאשר שקיפות עדשת העין אשר תפקידה למקד את האור החודר דרך האישון על גבי הרשתית נפגעת, היא משבשת את מעבר קרני האור התקין אל תוך העין וכך למעשה גורמת לטשטוש הראייה באופן הדרגתי שאף עלול להוביל לעיוורון. בגלל עכירות העדשה, הסובלים ממחלת הקטרקט חייבים במשקפי ראייה לרחוק ולקריאה והמשקפיים מסייעים באורח זמני, רק בשלבים הראשונים של המחלה", מסביר ד"ר שמואל לוינגר, מנהלה הרפואי של רשת "עיניים".

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213422 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211710 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183560 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172903 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172646 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172528 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica