חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך לדעת על קרם לחות?

מאת: מיטל ליפשיץנשים - כללי08/09/20121144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



מהו הגיל בו כדאי להתחיל?
לרוב כדאי להתחיל להשתמש בקרם פנים החל מגילאי  העשרה, אך בעיקר נסתמך על התחושה. אם  מרגישים יובש בפנים   שימוש בקרם ישפר את ההרגשה של היובש וגם את מראה העור.
לעור שלנו יש לחות טבעית (NMF)
עם השנים הלחות הזו פוחתת ומאבדת נפח, את החסר אנו נשלים על ידי נתינת תוספת של לחות לעור.

מה ההבדל בין קרם לחות שנרכש בפארם לזה שנמכר אצל קוסמטיקאיות?
אין כל דרך לדעת כמה זמן  מוצר מונח על מדף בפארם. ככל שחלף זמן רב יותר מרגע ייצור הקרם גם אם הקרם בתוקף, פעילותו המשמעותית פוחתת.  ככל שחיי המדף של קרם לחות ארוכים יותר,כך  הקרם טרי פחות והאפקטיביות שלו יורדת.
מוצרי קוסמטיקה איכותיים   יכילו חומרים אקטיביים ויטאליים אשר קושרים אליהם את מולקולות המים שבעור ושומרים עליהם לאורך זמן רב יותר.

מה משפיע על אפקטיביות של קרם לחות לפנים?
על אורך חיי הקרם כבר דיברנו, תאריך תפוגת המוצר אומר לנו אם קרם מקולקל או לא אבל אינו אומר אם הקרם אפקטיבי ואקטיבי!  קרם לחות יש לרכוש במקום בו תהיי בטוחה כי רכשת מוצר טרי.

האם כל סוג עור זקוק לקרם לחות?
התשובה היא- כן כל עור זקוק לקרם לחות, שיתאים למצבו העכשווי.
כל סוגי העור זקוקים לקרם לחות: 

קרם לחות לעור רגיש או אדמומי יכיל בתוכו חומרים שירגיעו אותו כמו קמומיל ואלורה. תפקידו לשקם את העור, להרגיע אותו ולהגן עליו.

גם עור שמן זקוק ללחות כדי להישמר ולהראות טוב יותר. קרם פנים לעור שמן יכול להכיל קומפור לצמצום נקבוביות, עליו להיות נטול שומן בכדי לא להכביד על העור. קרם זה ייספג במהירות ויותיר את העור עם מראה מט, אחיד ונקי.
אם יש לך עור שמן ואת מרגישה שגם הקרם הקל ביותר בקיץ הישראלי החם והלח  כבד מדי עבורך, ניתן להמיר את קרם הלחות בג'ל לחות על בסיס מים.

קרם פנים לגבר יהיה משולב בחומרי טיפוח המרגיעים את העור אחרי הגילוח וגם יתנו יגנו על העור מפני נזקי שמש, מזגנים ועוד.

קרם לחות לעור יבש יכיל מיצויים של ויטמינים, מינראליים וגורמי לחות טבעיים ברמה גבוהה אשר ישמרו על לחותו לאורך היום. לעור יבש מומלץ למרוח סרום לפני קרם לחות כדי שלחות העור תשמר לשעות רבות יותר.

איך תדעי שצריך לשנות קרם לחות?
אין חשוב יותר מן ההרגשה שלך ,לכן  שימי לב איך הקרם מרגיש על העור או איך העור מרגיש עם הקרם,
אם יש תחושת עקצוץ , דביקות, יובש, אם יש הרגשה שהקרם "נבלע" בעור או שאולי בכלל לא מורגש?
אם את מרגישה אחת מתחושות אלו, הגיע הזמן להערכת מצב מחודשת.
אחת לכמה חודשים עלינו לבצע הערכת מצב ולבחון איך העור מרגיש כי חלים עליו
שינויים חיצוניים (כמו השפעות מזג אוויר) ופנימיים (למשל שינויים הורמונאליים).
אם אורח חייך כולל זמן בו יש חשיפה לשמש על קרם הלחות להכיל מסנני קרינה ,זכרי,
מסנני קרינה אפקטיביים עד שעתיים מרגע המריחה ולכן יש לחדש מריחת תכשיר הגנה מן השמש
בכל שעה וחצי-שעתיים.

מריחת קרם לחות
את העור יש לנקות לפני כל מריחת קרם , עור נקי יאפשר לקרם לתת יותר חומרים שחיוניים לעור.  
מרחי את  הקרם בעדינות בתנועה מעגלית כלפי מעלה והחוצה.
קשה לך לבחור קרם לחות?
כדאי להתייעץ מדי פעם עם אשת מקצוע- קוסמטיקאית שתאבחן את העור ותבדוק אם ראוי לשנות את הטיפול בו.
טיפול יום-יומי הוא משמעותי לאין ערוך בטיפוח ומראה של עור רענן וקורן.

 



מקור המאמר: Academics – ספריית המאמרים של ישראל

הדפסת המאמר   |     שלח לחבר    |    פרסם את המאמר באתרך    |     הוסף למועדפים
                         
אודות כותב המאמר:

מיטל ליפשיץ

מומחית לטיפוח עור הפנים

בריזה שופ

חנות קוסמטיקה מקצועית ברשת

WWW.BUY-COSMETICS.BIZ

             

מאמרים נוספים מאת מיטל ליפשיץ

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה03/09/12831 צפיות
איך חוזרים לטיפוח יעיל בצמוד לשגרה המבורכת בחזרה ללימודים? איך ראוי לטפל בעור פנים עם בעיית האקנה במסגרת שגרת בית הספר?

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה23/08/12968 צפיות
הספורט מהווה חלק חשוב משגרת חיים בריאה ואיכותית , השחייה מאפשרת לנו ליהנות מן הקרירות , להתנתק מן הדביקות שמחוץ למים ועדיין שורפת קלוריות, משפרת סיבולת לב ריאה, מפעילה מגוון רחב של שרירים ומשפרת את הנשימה. בזכות תחושת הרעננות והקלילות המים גורמים לשחייה להיות ספורט מוביל בעיקר בקיץ. מי הברכה מייבשים את עור הפנים. איך נתמודד עם היובש?

מאת: מיטל ליפשיץקניות 21/07/121767 צפיות
בעבר הלא מאד רחוק היינו מבקשים מחברים ומכרים שירכשו עבורנו בחו"ל מוצרי טיפוח ייחודיים בהם חשקנו. היה קצת לא נעים לבקש אבל מהי אי נעימות זו לעומת מוצר שנמצא רק בחו"ל ואין להשיגו בישראל. חלפו שנים מאז, השפע פקד את מחוזותינו בכל תחומי הצריכה: מזון, ביגוד, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. עדיין היה יקר יותר לרכוש תוצרת חוץ אבל הרכישה הייתה זמינה וברת השגה לכל אחד. עוד שנים חלפו והמסחר באינטרנט כבש את מקומו, כיום ניתן לרכוש כל מוצר בין אם יוצר בישראל או בכל ארץ אחרת, בפשטות ובקלות.

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה14/07/121010 צפיות
טיפוח ויופי שזורים כחוט השני בהתנהלות בני האדם מאחרית הימים. אופי הקוסמטיקה הינו תולדה של גיאוגרפיה, תרבות ותפישת עולם. בזמן עבר ברוב חלקי העולם הנשים היו כחומר בידי היוצר עד כדי התייחסות לגופן כאל רכוש הגבר. הגבר קבע מה תלבש האישה, מה תחשוף ומה תצפין. נשים עטו על עצמן גלילי בדים כדי שגבר לא ישזוף עינו חלילה במנעמי גופן. נשים נועדו לשרת, לענג, ללדת ולקבל את המציאות אליה נולדו. הוואי נשי טהור היה חלק מרכזי מתרבות שבטית ששמה את הנשים תחת המחסה העוטף שהעניק להן מרגוע, הקשבה ותמיכה. העשייה הקשורה לגוף ולאסטטיקה הייתה טקסית ונועדה לאחד וללכד את הנשים תחת כנפיה. היה רק טבעי ונכון שנשים יטפלו בנשים אחרות .

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה11/07/121016 צפיות
בכל תחום בחיים אנו נוהגים לחפש את המומחים לדבר, את האנשים שחיים ונושמים את מה שאנו מעוניינים בו וזאת כדי לקבל עבור עצמנו את הטוב והמתאים ביותר לצרכינו. תחום הטיפוח הינו מעט בעייתי ושונה שכן כ 70% מן האוכלוסייה רוכשים תכשירי טיפוח בפרפומריות או בפארמים הגדולים. נדיר למצוא שם זבנים אשר למדו באופן יסודי ומעמיק על מבנה העור וצרכיו. אני כקוסמטיקאית פוגשת שוב ושוב באנשים אשר רכשו תכשירים במאות וגם באלפי שקלים אשר אינם מתאימים כלל לעור פניהם. מומלץ לכל אחד ואחת לגשת לקוסמטיקאית עליה קיבלתם המלצות באזור מגוריכם ולבקש אבחון עור הפנים. אבחון וייעוץ ניתנים לרוב חינם וחשיבותם גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179307 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711386 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610940 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152276 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

     

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica