חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחייה בברכה- איך נתמודד עם היובש בעור?

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה23/08/2012965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך משפיעה השחייה על העור?המגע של מי הבריכה  עם עור הפנים, הגוף והשיער שלנו הוא בלתי נמנע וגורם לנזק.הכלור אשר תפקידו לחטא ולטהר את המים מכרסם ופוגע  בשכבה הקרנית  ומייבש את העור והשיער. אנשים אשר שוחים באופן קבוע בבריכה המכילה כלור-סובלים מיובש קיצוני בעור הפנים והגוף, ציפורניים מתפצלות , שיער שביר, יבש וחסר חיוניות וברק. מצב כזה לאורך זמן, גורם לעור עם מראה  מבוגר מגילו האמיתי מכיוון שאיבד את האלסטיות הטבעית שלו בעקבות פירוק תמידי של השכבה הקרנית שמתפקידה להגן על העור ולמנוע ממנו מלהגיע למצבי יובש קיצוניים .
כיצד נמזער את הנזק?טיפול קבוע בעזרת מוצרי קוסמטיקה מתאימים לעור הפנים על בסיס של פילינג ומייד אחריו מסכת הזנה ישמרו על לחות  והעור יהיה מוזן ויגן על עצמו טוב יותר וגם ייראה חי וקורן.לפני הכניסה למים כדי למזער את הפגיעה, יש למרוח קרם שמן במיוחד אשר יהווה שכבה שתחצוץ בין העור למים. רצוי לבחור בבריכה מקורה, מעטה המים אינו מונע מקרינת השמש לפגוע בנו.מעל הקרם שכבר מרחנו יש למרוח קרם הגנה גם אם אנו שוחים בשטח מקורה.עם סיום השהיה במים, יש לשטוף היטב את הכלור, כדאי לעשות פילינג ואז להחדיר לעור סרום איכותי  בשילוב עם מסכת לחות.גם לעור הגוף נעשה טיפול שיכלול פילינג ואחריו קרם לחות לגוף, תשומת לב מיוחדת ניתןלמרפקים ולברכיים אותם כדאי לשמן השמן גוף עשיר בגלל נטייתם ליובש .בשחייה איננו מרגישים את ההזעה המתרחשת, איננו מרגישים לרוב צמא , אנו מאבדים נוזלים וחשוב שנשים לב לכך ונשתה באופן מושכל. כיוון שבספורט הזה אנחנו לא מזיעים אז גם לא מרגישים צורך בצמא ושתייה, וכך אט אט מתייבשים. יש להקפיד לשתות לפני ואחרי השחייה. דבר שישפר את מצב הגוף בעיקר ומצב העור .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל ליפשיץ

מומחית לטיפוח עור הפנים

בריזה שופ

חנות קוסמטיקה מקצועית ברשת

WWW.BUY-COSMETICS.BIZ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל ליפשיץ

מאת: מיטל ליפשיץנשים - כללי08/09/121143 צפיות
בשביל מה צריך קרם לחות? תפקיד קרם לחות הוא לשמור על הלחות הקיימת בעור כדי שלא תתאדה ותעלם ממנו. תפקידו לאטום את העור מבריחת לחות ממנו החוצה, וכך שומר עור הפנים על לחותו.

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה03/09/12829 צפיות
איך חוזרים לטיפוח יעיל בצמוד לשגרה המבורכת בחזרה ללימודים? איך ראוי לטפל בעור פנים עם בעיית האקנה במסגרת שגרת בית הספר?

מאת: מיטל ליפשיץקניות 21/07/121766 צפיות
בעבר הלא מאד רחוק היינו מבקשים מחברים ומכרים שירכשו עבורנו בחו"ל מוצרי טיפוח ייחודיים בהם חשקנו. היה קצת לא נעים לבקש אבל מהי אי נעימות זו לעומת מוצר שנמצא רק בחו"ל ואין להשיגו בישראל. חלפו שנים מאז, השפע פקד את מחוזותינו בכל תחומי הצריכה: מזון, ביגוד, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. עדיין היה יקר יותר לרכוש תוצרת חוץ אבל הרכישה הייתה זמינה וברת השגה לכל אחד. עוד שנים חלפו והמסחר באינטרנט כבש את מקומו, כיום ניתן לרכוש כל מוצר בין אם יוצר בישראל או בכל ארץ אחרת, בפשטות ובקלות.

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה14/07/121007 צפיות
טיפוח ויופי שזורים כחוט השני בהתנהלות בני האדם מאחרית הימים. אופי הקוסמטיקה הינו תולדה של גיאוגרפיה, תרבות ותפישת עולם. בזמן עבר ברוב חלקי העולם הנשים היו כחומר בידי היוצר עד כדי התייחסות לגופן כאל רכוש הגבר. הגבר קבע מה תלבש האישה, מה תחשוף ומה תצפין. נשים עטו על עצמן גלילי בדים כדי שגבר לא ישזוף עינו חלילה במנעמי גופן. נשים נועדו לשרת, לענג, ללדת ולקבל את המציאות אליה נולדו. הוואי נשי טהור היה חלק מרכזי מתרבות שבטית ששמה את הנשים תחת המחסה העוטף שהעניק להן מרגוע, הקשבה ותמיכה. העשייה הקשורה לגוף ולאסטטיקה הייתה טקסית ונועדה לאחד וללכד את הנשים תחת כנפיה. היה רק טבעי ונכון שנשים יטפלו בנשים אחרות .

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה11/07/121014 צפיות
בכל תחום בחיים אנו נוהגים לחפש את המומחים לדבר, את האנשים שחיים ונושמים את מה שאנו מעוניינים בו וזאת כדי לקבל עבור עצמנו את הטוב והמתאים ביותר לצרכינו. תחום הטיפוח הינו מעט בעייתי ושונה שכן כ 70% מן האוכלוסייה רוכשים תכשירי טיפוח בפרפומריות או בפארמים הגדולים. נדיר למצוא שם זבנים אשר למדו באופן יסודי ומעמיק על מבנה העור וצרכיו. אני כקוסמטיקאית פוגשת שוב ושוב באנשים אשר רכשו תכשירים במאות וגם באלפי שקלים אשר אינם מתאימים כלל לעור פניהם. מומלץ לכל אחד ואחת לגשת לקוסמטיקאית עליה קיבלתם המלצות באזור מגוריכם ולבקש אבחון עור הפנים. אבחון וייעוץ ניתנים לרוב חינם וחשיבותם גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187267 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151946 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151882 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica