חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי קוסמטיקה תוצרת הארץ

מאת: מיטל ליפשיץקניות 21/07/20121768 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצרי קוסמטיקה תוצרת הארץ במקביל בישראל חברות  קוסמטיקה עשו צעדי ענק בתחום הפיתוח וההישג המשמעותי הוא מוצרי קוסמטיקה ייחודיים לישראל המתאימים במיוחד למזג האוויר שלנו.למה זה חשוב? האקלים משפיע באופן גורף על מצב עור הפנים ותובע תשומת לב מיוחדת למצב העור בגלל השינויים בו.חברות הקוסמטיקה הישראליות מייצרות מוצרי קוסמטיקה אשר נותנים לעור הפנים את האיכויות הנדרשות לטיפול נכון בלחות של הקיץ הישראלי, במעבר התכוף מחום של 40 מעלות עם לחות גבוהה למזגנים מקפיאים.בעיות של הבהרת כתמים, כתמי שמש, פיגמנטציה אשר בולטות יותר במחוזותינו  אצלנו מקבלות מענה באמצעות מוצרי קוסמטיקה ייחודיים ישראליים להבהרת כתמי שמש והלבנת העור. מוצרים אלו יכולים להבהיר גם עור פנים כהה במיוחד. פעילות המוצרים אינה מוטלת בספק!חברות קוסמטיקה ישראליות מובילות כמו הולילנד קוסמטיקס, רויאל קאר, קארט, ד"ר כדיר, ארומיק ועוד  עושות עבודה נפלאה ונותנות הענה לכלל האפשרויות עבורנו.הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת שינתה את פני הדברים: מיותר לרכוש מוצרי קוסמטיקה בחו"ל על אף הזמינות והנגישות, מוצרים ישראליים הם האקטיביים והייחודיים עבורנו הישראלים!לאחר שהבנו כי במוצרי טיפוח ישראלי זה הכי נכון ומתאים עבורנו עדיין השפע מבלבל, היכן קונים, מה קונים איך בכלל מחליטים מה מתאים לנו?אם אנו סובלים מבעיה ספיציפית של כתמים על העור עלינו לפנות לקוסמטיקה המקצועית, בה נמצא את המענה. כך גם לגבי קמטים, קמטוטים ואנטי אייג'ינג. בקוסמטיקה המקצועית חברות ישראליות אשר במהותן מתבייתות על צרכי הישראלים ונותנות פתרונות לכל בעיות העור.חנות קוסמטיקה ברשת אשר מרכזת עבורך מן המיטב של המוצרים עשויה להיות הבחירה הנכונה בשבילך!לפני הרכישה קראי חוות דעת, בדקי לגבי ותק החנות, השירות, תנאי הרכישה והספקת המוצרים.בדקי שיש לך עם מי לדבר בצד השני, תוכלי גם לקבל ייעוץ מקצועי שיראה לך את הדרך לטיפול נכון ועם תוצאות בעור פניך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל ליפשיץ

מומחית לטיפוח עור הפנים

בריזה שופ

חנות קוסמטיקה מקצועית ברשת

WWW.BUY-COSMETICS.BIZ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל ליפשיץ

מאת: מיטל ליפשיץנשים - כללי08/09/121145 צפיות
בשביל מה צריך קרם לחות? תפקיד קרם לחות הוא לשמור על הלחות הקיימת בעור כדי שלא תתאדה ותעלם ממנו. תפקידו לאטום את העור מבריחת לחות ממנו החוצה, וכך שומר עור הפנים על לחותו.

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה03/09/12831 צפיות
איך חוזרים לטיפוח יעיל בצמוד לשגרה המבורכת בחזרה ללימודים? איך ראוי לטפל בעור פנים עם בעיית האקנה במסגרת שגרת בית הספר?

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה23/08/12969 צפיות
הספורט מהווה חלק חשוב משגרת חיים בריאה ואיכותית , השחייה מאפשרת לנו ליהנות מן הקרירות , להתנתק מן הדביקות שמחוץ למים ועדיין שורפת קלוריות, משפרת סיבולת לב ריאה, מפעילה מגוון רחב של שרירים ומשפרת את הנשימה. בזכות תחושת הרעננות והקלילות המים גורמים לשחייה להיות ספורט מוביל בעיקר בקיץ. מי הברכה מייבשים את עור הפנים. איך נתמודד עם היובש?

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה14/07/121011 צפיות
טיפוח ויופי שזורים כחוט השני בהתנהלות בני האדם מאחרית הימים. אופי הקוסמטיקה הינו תולדה של גיאוגרפיה, תרבות ותפישת עולם. בזמן עבר ברוב חלקי העולם הנשים היו כחומר בידי היוצר עד כדי התייחסות לגופן כאל רכוש הגבר. הגבר קבע מה תלבש האישה, מה תחשוף ומה תצפין. נשים עטו על עצמן גלילי בדים כדי שגבר לא ישזוף עינו חלילה במנעמי גופן. נשים נועדו לשרת, לענג, ללדת ולקבל את המציאות אליה נולדו. הוואי נשי טהור היה חלק מרכזי מתרבות שבטית ששמה את הנשים תחת המחסה העוטף שהעניק להן מרגוע, הקשבה ותמיכה. העשייה הקשורה לגוף ולאסטטיקה הייתה טקסית ונועדה לאחד וללכד את הנשים תחת כנפיה. היה רק טבעי ונכון שנשים יטפלו בנשים אחרות .

מאת: מיטל ליפשיץקוסמטיקה11/07/121017 צפיות
בכל תחום בחיים אנו נוהגים לחפש את המומחים לדבר, את האנשים שחיים ונושמים את מה שאנו מעוניינים בו וזאת כדי לקבל עבור עצמנו את הטוב והמתאים ביותר לצרכינו. תחום הטיפוח הינו מעט בעייתי ושונה שכן כ 70% מן האוכלוסייה רוכשים תכשירי טיפוח בפרפומריות או בפארמים הגדולים. נדיר למצוא שם זבנים אשר למדו באופן יסודי ומעמיק על מבנה העור וצרכיו. אני כקוסמטיקאית פוגשת שוב ושוב באנשים אשר רכשו תכשירים במאות וגם באלפי שקלים אשר אינם מתאימים כלל לעור פניהם. מומלץ לכל אחד ואחת לגשת לקוסמטיקאית עליה קיבלתם המלצות באזור מגוריכם ולבקש אבחון עור הפנים. אבחון וייעוץ ניתנים לרוב חינם וחשיבותם גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186803 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica