חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סאן קליניק – פתרונות אסתטיים להסרת קמטים

האפקט של השנים על הפנים שלנו הוא ידוע: קמטים ועור רפוי הם נחלתם של המבוגרים. העור מאבד מהאלסטיות שלו, הופך להיות יבש ודק. נשים המעוניינות לשמור על המראה הצעיר של הפנים, יכולות להיעזר בשני סוגים של טיפולים: מתיחה (ליפטינג) או מילוי הקמטים. בסאן קליניק ניתן לקבל את שני סוגי הטיפולים, על פי התייעצות עם רופא מומחה ובהתאם לצורך של כל מטופלת.

אחד מטיפולי המתיחה החדשניים והמתקדמים הניתנים בסאן קליניק הוא מילוי קמטים בפלאזמה. מדובר על חומר המיוצר מהדם של המטופלת עצמה ולכן לא קיימת תופעת הדחייה בין הרקמות. בנוסף לכך, הפלאזמה מכילה טרומבוציטים אשר פועלים לחידוש עצמי של עור הפנים; הקמט מתמלא בתאים חיים, ולא בחומר מילוי מלאכותי.

מילוי בפלאזמה יעיל במקרה של קמטים עמוקים. יחד עם זאת, הבעיה יכולה להיות רחבה יותר. עם הגיל כל הרקמות של הפנים נחלשות ונוטות לרפיון. במקרה כזה נדרשת מתיחה, או ליפטינג. גם את הטיפול הזה ניתן לקבל בסאן קליניק, במגוון שיטות: ממתיחה באמצעות אולטרסאונד ועד לניתוח פלאסטי. השיטה החדשנית ביותר היא ביצוע מתיחה או ליפטינג באמצעות פלאזמה. בשונה ממילוי בפלאזמה, ליפטינג בפלאזמה בונה על הפנים רשת חיזוק אשר לא מאפשרת לרקמות להרפות. גם כאן מדובר בחומר טבעי העשוי מהתאים של המטופל עצמו.

לעתים נדרש שילוב של שתי השיטות: מילוי ומתיחה בפלאזמה. מצב זה אופייני לעור שיש בו קמטים עמוקים (למשל, בצידי הפה, או על המצח), ובנוסף קיים רפיון כללי, קמטים קטנים ואובדן הצורה המקורית של הפנים. מילוי בלבד לא יפתור את הבעיה כולה, כי בהעדר רשת חיזוק הקמטים ימשיכו להופיע. לכן במקרה כזה ניתן לבצע בסאן קליניק את שני הטיפולים בו זמנית: ראשית כל לטפל בקמטים העמוקים והקשים, ומיד להוסיף את רשת ההגנה אשר לא תאפשר לרקמות הפנים להיות רפויות ותמנע את הופעתם של קמטים חדשים.

לסיכום, פתרון לקמטים בעור הפנים מושג במגוון שיטות. בסאן קליניק מציעים את השיטות המתקדמות ביותר של מילוי ומתיחה, אשר עושות שימוש בפלאזמה של המטופל, ומונעות תופעות לוואי ודחייה של הרקמות. ניתן לקבל ייעוץ מקצועי אצל רופא המרפאה ולבחור בין שני סוגי הטיפולים, או לשלב אותם במידת הצורך.

 



תגיות המאמר: סאן קליניק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131253 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131222 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161788 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161785 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152309 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica