חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצמדת אוזניים לפני ואחרי

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים11/09/2012696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכולנו נמצאת ההרגשה שכל אלה שאנו מכירים בורכו בגנים נפלאים, נו? זה נכון? לא! למה? כי שכולם חשים כך אז כנראה שזה משהו טבעי. בטן נפוחה, שיער עודף, קמטים בפנים, ובעיות נוספות אחרות אשר מהם סובלים מבוגרים וגם צעירים אבל למרות הכל, היום אפשר לתקן את המראה החיצוני ולעשות זאת תוך זמן קצר.

בסיטואציות כאלה ואחרותיש בנו הרגשה שלא קיבלנו קלפים טובים מהטבע אבל ברוב המקרים הזמן והגנים משנים את גופנו. בשני המקרים מתחילה לעלות המחשבה על הרפואה "החדשה" המציעה לנו מגוון אפשרויות לשינוי המראה וכל זאת זאת בעלות ששווה כמעט לכל אחד, איך זה נשמע לכם?.

אז מה כדאי לשאול ששוקלים לעבור ניתוח אוזניים? רוצים לדעת הכל על תחום האסתטיקה? אפשר להתחיל? לפניכם כמה טיפים שיאפשרו לכם להתוודע אל התחום.

אם חשבתם על טיפול הסרת שיער או הקטנת אוזניים צריך לדעת היכן לעבור את הטיפול, איך להתחיל? אין כמו חוות דעת טובה, בררו עם שכנים וחברים אולי אחד מהם עבר ניתוח לאחרונה? אופציה נוספת היא קריאה של חוות דעת בפרומים ורשתות חברתיות. אתם צריכים לדעת שכל ניתוח משפיע על חייכם לכן בכל החלטה כדאי לקבל את ההחלטה הנכונה.

כמעט בכל מכון רפואי יציעו לכם לראות הדמיה של לפני ואחרי, תדרשו מהרופא המנתח שיראה לכם כיצד יראה הגוף לאחר הניתוח ולאחר כמה חודשים, בדרך זאת תהיי בטוחה ורגועה שבחרת את המידות הנכונות שהן שהכי מתאימות לך.

למרות הסקרנות מומלץ שלא לבחון את תוצאותיו של הטיפול שעברתם ישר לאחר שיסירו מעליכם את הגבס, כדאי לחכות בסבלנות כי תוך זמן קצר תרד הנפיחות וגופכם יקבל את הצורה הסופית שלו.

תתדרשו ולראות את העבודות של הרופא המטפל שבחרתם, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלים להתרשם מהתוצאות וגם מהיכולות וגם לראות עבודות וטיפולים שהוא ערך בעבר.

שוקלים מה חשוב לדעת על הצמדת אוזניים לפני ואחרי? בקשו חוות דעת על הטיפול, שאלו כל מה שעולה לראשכם, למשל על כמה זמן ייקח לכם להחלים, תשוו מחירים, בקשו המלצות על הרופא המטפל ותוכלו להיכנס אל חדר הטיפולים רגועים ובטוחים, אז שיהיה בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: הקטנת אוזניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121303 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121119 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121198 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121322 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161777 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161670 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161775 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161613 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152270 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151773 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152301 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica