חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות רפואית בלידה - סיבוכים בלידה וטעויות רפואיות

מאת: seowebהריון ולידה13/10/20091759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשלנות רפואית במהלך הלידה היא בדרך כלל תוצאה של אבחון לקוי של סיבוכים וטיפול רשלני בהם. ברוב המקרים, טיפול רשלני בלידה נובע מחוסר מקצועיותו של הצוות הרפואי, מהתמהמהות ביילוד בזמנים קריטיים וכן משיטת יילוד שאינה מתאימה לנסיבות.

להלן הסבר קצר על סיבוכים בלידה וטיפול רפואי רשלני במקרים אלה.

רשלנות רפואית בעת לידה מכשירנית

לידה מכשירנית היא לידה באמצעות מלקחיים או שולפן ואקום. בלידת מלקחיים, התינוק נמשך החוצה כשהוא תפוס בראשו, ואילו בלידת ואקום, הוא נמשך בעזרת משאבה המתחברת לראשו.

הסיבות להתערבות מכשירנית יכולות להיות תשישות של היולדת וניסיון להקל עליה, מחלות של לב או ריאות שמסכנות את היולדת בעת מאמץ רב, וכן מסיבות הקשורות בעובר, כמו התפתחות מצוקה עוברית המצריכה האצה של הלידה.

קבלת החלטה מוטעית באשר להתערבות מכשירנית בלידה היא רשלנות רפואית לכל דבר ובעקבותיה נגרם נזק הן לאם והן לעובר.

רשלנות רפואית בלידה מכשירנית עלולה לגרום לתינוק לשברים בגולגולת, לדימום תוך מוחי, לנזק לעצבי הפנים ואף להיווצרות שיתוק מוחין או פיגור שכלי.

לגבי היולדת, הסיבוכים האפשריים אצלה הם קרעים בנרתיק ו/או צוואר הרחם, שטפי דם תת עוריים, דלקות בשלפוחית השתן ופגיעה בשרירי רצפת האגן.

הסיכון הגבוה בלידה מכשירנית מחייב תשומת לב גדולה לתנאים הפיזיולוגיים לפני ההחלטה להיעזר במכשירים וכן במהלך הלידה. בכל מקרה, לאחר שניים שלושה ניסיונות הסכנה לפגיעה בתינוק גדלה, ויש צורך לסיים אותה בניתוח קיסרי.

מקרי רשלנות רפואית וטעויות - ניתוח קיסרי

ניתוח קיסרי הוא הליך ניתוחי שבו נעשה חתך בבטן ובדופן הרחם על מנת ליילד את התינוק. הסיבות לביצוע הניתוח קשורות בדרך כלל לסיבוך בתהליך הלידה הטבעי, במקרים מסוימים הוא מוזמן מראש ובאחרים מבוצע כניתוח חירום.

למרות שלידה בניתוח קיסרי היא לא דבר נדיר, כ-15 עד 20 אחוזים מהלידות נעשות בשיטה זו, מדובר בתהליך כירורגי על כל הסיכונים שכרוכים בו.

רשלנות רפואית וביצוע חסר מיומנות של ניתוח קיסרי יכול לגרום לסיבוכים שונים, בניהם דלקות ברחם ובדרכי השתן, דימומים והידבקויות בבטן שיוצרות חסימת מעיים. סיבוכים נוספים שמחמירים את מצב היולדת עלולים להיגרם מרגישות לחומר ההרדמה או ממינון גבוה מדי של אפידורל.

תסחיפי ריאה וקרישי דם הם תרחיש נוסף שעלול להתפתח עקב חוסר השגחה לאחר הניתוח והם מהווים סכנה ממשית לחיי היולדת. קיראו עוד דוגמאות של רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

סיבוכים ומקרי רשלנות רפואית - חבל הטבור

במהלך הלידה עלולים להיווצר סיבוכים הקשורים בחבל הטבור. אבחון מאוחר של הבעיה וטיפול רשלני בה יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לתינוק.

במצב די שכיח הוא התפתחות מצוקה עוברית עקב היכרכותו של חבל הטבור סביב צווארו של היילוד במהלך הלידה. מצוקה עוברית זו יכולה להגיע עד כדי חנק ואף מוות.

תרחיש מסוכן נוסף הוא שחבל הטבור יימעך בין התינוק לדופן האגן של היולדת. מצב זה מוביל להפסקת הזרמת הדם אל היילוד ועלול לגרום לו נזקים קשים ובלתי הפיכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018538 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101958 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102474 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101775 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101742 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102185 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102186 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204691 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610960 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611143 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611519 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167499 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167483 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155952 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica