חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת קודנים לדלתות ומיגון לבית

מאת: מירה כהןבית חכם16/09/2012742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא מחפש לעצמו חיי שלווה וביטחון?

התקנתה של מערכת אבטחה מקנה לנו תחושת ביטחון בחיינו. כך נוכל להתנהל ביתר ביטחה ביום יום ולישון בשקט בלילה. המערכת מצליחה בקלות לגלות אם הגיע פורץ לבית או לעסק. ישנה אופציה לקבל דיווחים ישירים לנייד שלנו. אם מדובר בעסק ניתן לקבל מספרי קודים שונים לכל עובד וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..

אחת הדרכים להרגיש בטוחים היא להתקין אינטרקום לבניין בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. כידוע לנו עולם המיגון והאבטחה מאד התפתח לאחרונה. לכן מומלץ להגן על ביתנו באמצעות התקנת אינטרקום גם אם אנו גרים בבניין דירות או בבית פרטי ..

שילוב מוצלח הוא התקנה של אינטרקום ומצלמה וכך נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי אנו פותחים את שער הכניסה. אנו יודעים שברגע שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו דרך לגנוב במקומות קלים יותר ..

אז איך בעצם בוחרים נכון? אין ספק שיש הצעות אינספור כשאנחנו מעוניינים לרכוש לנו מערכת אינטרקום מצלמה ומיגון לבית או לעסק והמבחר הרחב עלול לבלבל אותנו. לפני שנסגור את העסקה, יש לבצע שיעורי בית להבין את אשר מציעים לנו ואם ההצעה באמת תתאים רק אז נבחר בה. יתרה מזאת כדאי שנרגיש שעשינו עסקה טובה. וזאת כיוון שמדובר על חיינו ובטחוננו ולא בקנייה של בגד או תכשיט ..

לאחר שסוף סוף בחרנו בקפידה, חשוב מאד להתייחס לנושא ההתקנה שלה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת על מנת לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד חלילה ויפרצו לנו לבית וזאת בגלל חוסר מקצועיותו. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם לב אליו הוא שהמתקין גם יידע את קוד הנטרול של האזעקה ועל כן ללא ספק חייבים להבין מול מי אנחנו עומדים . ובנוסף פרמטר נוסף יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שייתנו לנו ולא תנוטרל באופן שונה ..

אז אם כך זו העת להחליט החלטה נבונה ולחוש הכי מוכנים ברגע שנבחר לנו קודנים לדלתות שתגן עלינו ועל חיינו. כי לפני שקונים בודקים ורק אחרי כן מחליטים. בואו ונצעד בטוח! בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: אינטרקום לבניין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירה כהן

מאת: מירה כהןבריאות השן11/10/121355 צפיות
והתאמת הטיפול, המחיר ופריסת התשלומים על פי תקציב. המאפיין את מרפאות השיניים הוא השימוש במכשור מקצועי ובצוות

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים11/10/121189 צפיות
מציעים אפשרות של הדמייה דרך המחשב, כדאי מאוד לבקש מהמומחה שידגים לכם כיצד תוכלו להיראות

מאת: מירה כהןבריאות השן10/10/121182 צפיות
רופא טוב? המלצות ממקור ראשון הן טובות ואמינות. גם אם כן וגם אם לא חפשו עוד ביקורות על המרפאה

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121101 צפיות
לא לשכוח לבדוק שההובלה שהזמנתם כוללת ביטוח. וזאת למען השקט הנפשי שלכם וגם

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128422 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים10/10/121242 צפיות
ואבחון לא מקצועי, יכול להזיק לכם מאד, מה שעלול לגרום לצער וכאב, פגיעה נפשית ואסתטית וכמובן בזבוז כסף

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121177 צפיות
סרטונים, או דרך קריאה והבינו מה עליכם לעשות כשתאלצו לבצע כל שיפוץ בו תחפצו. עליכם לדעת היטב אילו כלי עבודה תצטרכו

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica