חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת מוצרי חשמל

מאת: לירון שאולריהוט 18/09/2012664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל בית הם קיימים בכמויות מרשימות, וערכם לא יסולא בפז. יקומו בני המשפחה או בעלי העסקים שמסוגלים לחיות כיום ללא מוצרי חשמל, ורבים מהם. כאשר מתבוננים על מחירם הגבוה של מרבית המוצרים, וכן על הדרכים הרבות בהן אלה יכולים להינזק, ברור כי חייבים לנקוט משנה זהירות לא רק בתפעולם- אלא גם בהעברתם ממקום למקום.

עקב כל אלה, ניתן להצביע על מגמה ברורה אחת: בין הסוגים השונים של הובלות, הובלת מכשירי חשמל נחשבת למורכבת מאד.

הקשיים של הובלת מכשירי חשמל

התבוננו על מוצרי החשמל המקיפים אתכם. ברור, כי רק מעצם היותם כאלה, מציבה הובלתם אתגר לא פשוט. הבעיה הראשונה נוגעת לגודל, או למשקל. מכשירי חשמל רבים שוקלים קילוגרמם רבים. חשבו, למשל, על מקרר או מכונת כביסה. קשה מאד להרים אותם, וחלקם גם לא נכנס למעלית או לחדר המדרגות. רק חברה עם ניסיון רב, או ציוד מותאם, יכולה לסייע בכך.

הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא הרגישות הרבה של מכשירי החשמל. מספיק שרכיב אחד בתוך המערכת המתוחכמת הזו יינזק על מנת שהמכשיר כולו ייצא משימוש- ויצריך בזבוז של אלפי שקלים על תיקון או החלפה. כאשר מעבירים מוצרי חשמל, יש חשיבות לנשיאתם באופן הנכון, וכן לאריזה ופריקה נכונים שלהם. אחרת, גם כאן, עלול להיווצר נזק עצום.

במכשירי חשמל, הגודל כן קובע

מעוניינים להעביר מכשירי חשמל? כמובן שמחיר ההובלה ייקבע על פי מספר הפריטים שיש להעביר. מוצרים חשמליים ניתן להוביל הן במסגרת של הובלה גדולה, והן בנפרד (במה שמכונה, תאמינו או לא, הובלות קטנות). כמו כן, יש חשיבות לסוג הפריטים: כל הובלה של מקרר או תנור, למשל, מייקרת בשיעור כלשהו את עלות ההובלה.

בדומה לתחומים אחרים של הובלות, הרי שגם מורכבותה תשפיע על המחיר. כאשר יש מרחקים גדולים בין יעד ליד, או כשנדרש להעביר את הפריטים לקומות גבוהות של בניין, נדרש ציוד וכוח אדם מותאמי משימה. הדבר מייקר, כמעט תמיד, את מחיר ההובלה.

כך תעשו זאת נכון

בהתאם לנאמר מעלה, יש להשקיע מאמצים רבים בכל שלבי ההובלה של מכשירי חשמל. התכנון חשוב מאין כמוהו: רצוי לספור את מכשירי החשמל ולחלק אותם על פי הגודל או המהות. את הפריטים הקטנים ניתן לשכן בכל ארגזים, דבר שלא אפשרי במצבים אחרים.

כאשר יוצרים קשר עם חברת ההובלה, יש לפרט בפניה בדיוק את המוצרים החשמליים שיש להעביר. נתונים כמו משקל, דגם וגודל יכולים רק לסייע. על פיהן היא תקבע את המחיר. כמובן שרצוי לבחור רק בחברות שמציעות ביטוח על הליך ההובלה, ורק לאחר שנפגשים עם אנשיה פנים מול פנים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון שאול

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי27/07/13835 צפיות
יש מקרים, בהם הובלות דירה הופכות למורכבות פי כמה. בדרך כלל, הסוגיה העיקרית המביאה לכך היא המשקל, כלומר, פריטים שפשוט קשה, עד בלתי אפשרי, להעביר בדרכים המקובלות. במצב הזה, אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא פנייה לחברה המציעה שירותי מנוף. אנחנו נסייע לכם להבין את היתרונות שלהן.

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי27/07/13808 צפיות
מה המפתח למעבר דירה נכון? כזה שייעשה במהירות המרבית, ובאופן הבטוח ביותר? כל מי שהתנסה בכך, יוכל בוודאי לטעון כי התשובה טמונה בבחירת חברת הובלות איכותית. הבעיה היא שבשוק יש היצע עצום של חברות הובלה, כך שקשה להבדיל בין אלה הטובות יותר, לאלה שרצוי לוותר על שירותיהן. אז איך בדיוק תבצעו את הבחירה המושכלת ביותר?

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי03/07/13751 צפיות
אם תשאלו מומחים רבים בתחום ההובלה על המשימה המורכבת ביותר בה נתקל, סביר להניח שהובלות פסנתר יתפסו מקום של כבוד ברשימה. וזה לא בכדי: הן נחשבות לתחום שרק מקצוענים יכולים להתמודד איתו כראוי, כשברקע מחלחל תמיד הסיכון המהותי שבהובלות פריטים יקרים מסוג זה. אז איך עושים זאת נכון?

מאת: לירון שאולעסקים - כללי30/04/13760 צפיות
עוברים דירה? מחליפים משרד? אין ספק כי משימה לא פשוטה עומדת בפניכם. בין השלבים השונים של ההובלה, אפילו כאשר עושים את הדבר הנכון ונעזרים בשירותיה של חברת הובלות, תופס מקום של כבוד שלב האריזה. הגם שרבים נוטים לזלזל בו, הרי שיש לו השפעה מהותית על הצלחתה של ההובלה כולה.

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי03/04/13754 צפיות
עוברים דירה? מחליפים את כתובת המשרד? סביר מאד להניח שההתרגשות שלכם בשיאה. אולם, ברור כי משימה לא פשוטה עומדת בפניכם: לא מן הנמנע שהיעד שלכם הוא אחת מערי המרכז. במצב כזה, כאשר תרצו בוודאי להעביר לא מעט רהיטים, מוצרי חשמל ושאר חפצים אישיים, אין אפשרויות אחרות מאשר שימוש בשירותיה של חברת הובלות.

מאת: לירון שאולתחבורה ורכב - כללי19/01/13814 צפיות
גוש דן. הלב הפועם של מדינת ישראל, והאזור הצפוץ ביותר בה. מדי שנה, עוברים עשרות אלפים להתגורר באחת מערי המרכז, ועוברים שינוי מהותי בחייהם. מה שחשוב לא פחות הוא שעבור כל אותם אנשים, מציאת חברת הובלות אמינה היא אחת הסוגיות המרכזיות. כיצד, אם כן, בוחרים בחברה האידיאלית?

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי25/12/12767 צפיות
אזור גוש דן נחשב ללב הפועם של מדינת ישראל. הערים הצפופות ביותר בישראל נמצאות שם, ומדי יום הן מושכות אליהן אינספור אנשים שמעוניינים להימצא במרכז העניינים. כאשר מקומות תעסוקה, מוסדות ציבור ומוסדות השכלה גבוהה רבים ממוקמים להם במרכז, ברורה השאיפה של רבים לעבור לגור שם. וכל אימת שזה קורה, נדרש לבחור חברת הובלות אשר פועלת באזור זה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201164 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191609 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191589 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica