חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי ספורט באירופה ובניו יורק

מאת: משה אלוןאטרקציות19/09/20121155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוכני נסיעות המומחים לחבילות ספורט הם הדרך הטובה ביותר להגיע למשחק

למעוניינים לקנות כרטיס למשחק של ברצלונה יש כמה אופציות. (1) דרך אתר המועדון שם קונים כרטיסים אונליין. יקר מאד, אבל חוסך טרחה – מדפיסים את הכרטיס בבית; הסיכוי למצוא כרטיסים טובים נמוך מאד. (2) בטלפון, אבל צריך לדעת ספרדית. גם כאן הסיכוי למצוא כרטיס חוקי טוב נמוך מאד. (3) חברת טיקט מסטר – סיכוי טוב למצוא כרטיס הגון אבל זה לא כולל את כל מה שמסביב (4) חברת נסיעות (5) בחנויות רשמיות של המועדון ברחבי העיר ברצלונה, כלומר עליכם כבר להיות בעיר עצמה והסיכוי למצוא כרטיס... לא גבוה...

אם אתם רוצים להגיע למשחק ולקבל כרטיסים טובים, מלון נאה ושהות כיפית בברצלונה – סוכני נסיעות המומחים לספורט, כאלו שמוכרים בדרך כלל חבילות חופשת סקי הם הפתרון עבורכם. הם מומחים גם לחבילות ספורט ומסדרים דילים למשחקי כדורגל, בין היתר, כאמור – לברצלונה.

ספורט אחר וחופשות סקי

כאמור אפשר להשיג כרטיסים דרך סוכן נסיעות. אפשר לנסוע דרכו לחופשת סקי בכל רחבי אירופה ואפשר להגיע דרכו לעוד אירועים, דוגמת האוליפיאדה ואפילו משחקי כדורסל. למתעניינים בכדורסל, הסוכנים מוכרים גם כרטיסים טובים של היורוליג. אם יש גמר מהרו כי חבילות ספורט עם כרטיסים לגמר אוזלים מהר – כמה דקות לאחר שיצאו לאוויר. היום הסוכנים יכולים גם למכור לכם כרטיסים ל-אן-בי-איי במחירים שפויים, למשל, 60 דולר לכרטיס סביר למשחק רגיל (לא גמר). יאמר שכרטיסים למשחקי ספורט בארה"ב אפשר להשיג בצורה קצת יותר קלה וקיימות יותר אפשרויות – אבל מכיוון שזה רחוק ואתם לא רוצים לנסוע סתם, כדאי לברר הכל כבר מפה, בעברית ושיהיה סגור מראש. לא כיף לטוס 13 שעות לארה"ב כדי להגיע למפח נפש...

איפה רואים משחק של אן-בי-איי? בניו יורק!

טיסה לניו יורק

ניו יורק היא אחת הערים המתועדות ביותר בהיסטוריה. חשבו רק על כמה סרטים התרחשו בעיר הזאת, וכמה סרטי קולנוע מתרחשים בניו יורק (למשל: הסנדק הראשון, למשל סינכדוקה ניו יורק או כמעט כל סרטי וודי אלן ומרטין סקורסזה) ואפילו סיינפלד. טיסה לניו יורק היא כמעט 'להרגיש בבית' מרוב שהיא מוכרת לנו. בנוסף, אתרים מפורסמים כמו אליס איילנד, גראונד זירו (בנייני התאומים), תחנת רחוב 42 וברודווי, אמפייר סטייט בילנדינג, טיימס סקוור, פסל החירות – איך אפשר שלא לעלות על טיסה כבר כרגע?

טיסה לניו יורק – ביס מהתפוח הגדול

בניו יורק מסעדות, הצגות, מוסיקה, ספורט ובילויים ברמה  הגבוהה ביותר בעולם, באתרים מיתיים כמו מועדון ה'יאנקיס', מועדון הג'ז 'בלו נוט', סנטרל פארק ועוד. כמעט כל מקום שם הוא מיתוס, כל מוזיאון שם הוא בין לאומי וכל חנות צעצועים נזכרת בסרט ('ביג'). העיר הזו באמת לא ישנה אף פעם, ורק להסתובב ברחובות או לנשום את האוויר הדחוס והחם של הרכבת התחתית זו חוויה בפני עצמה. אפילו השוטרים ברחוב מעלים חיוך בגלל סדרות כמו CSI או NYPD. מיליונים מגיעים בכל שנה, וגם אתם – אם לא הייתם, חייבים לעלות על טיסה לניו יורק.

קל מאד להגיע לניו יורק

בגלל חשיבותה של העיר, היא קלה לכניסה ויציאה. שני נמלי תעופה סובבים אותה, ערוצי תחבורה בתשתית רחבה מקיפים אותה. מומלץ להימנע מנסיעה במונית או ברכב במנהטן בגלל הפקקים. זה יקר (ובניו יורק משאירים טיפ לנהג המונית, 20% ממחיר הנסיעה). סעו ברכבת התחתית שמגיעה מהר ולכל מקום. מומלץ לקנות כרטיס FREE PASS הדומה לחופשי שבועי / חודשי אצלנו ומפה, כדי להגיע ממקום למקום ואתם מסודרים. השתי וערב של העיר יביא אתכם בבטחה לכל מקום – וגם אם תלכו לאיבוד, זה כיף!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153381 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152720 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153916 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152774 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151885 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142518 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195622 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192502 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181985 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172122 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171735 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171847 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171448 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica