חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדלים בין אלומיניום לבין ברזל

מאת: ורד טויןאדריכלות19/09/20128900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפופולאריות של מוצרי אלומיניום בעידן המודרני

בשנים האחרונות, מוצרי אלומיניום הופכים לפופולאריים ולמבוקשים ביותר בתחומים רבים. אלומיניום הינו חומר גלם נפוץ ביותר והוא בשימוש בתעשיות שונות. ניתן למצוא אלומיניום בשימוש בתעשיית הבנייה, בתעשיית התעופה, בתעשיות הביטחוניות, ובין היתר, גם בתעשיות ההייטק המתקדמות. היכן שלא נסתכל, נראה את המתכת הנפוצה בשימוש ליעדים שונים. הבחירה באלומיניום כמתכת העדיפה על פני מכתות אחרות, נובעת ממספר סיבות.

אלומיניום הוא קודם כל מתכת שהיא נוחה לעבודה. אלומיניום נחשב לחומר נוח ורך לעומת הברזל והפלדה, ומשקלו קל בהרבה לעומת מתכות אחרות.

בגלל משקלו הקל ורכותו, ניתן ליצור ממנו פרופילים לענף התעשייה.

רכותו של האלומיניום, לעומתו הברזל הקשה והכבד, מאפשרים למעבדים ליצור ממנו חלונות, דלתות, פרופילים ומוצרים נוספים.

אלומיניום – אינו מחליד או משחיר

אלומיניום, בניגוד למתכות אחרות, כמו נחושת או פלדה, אינו מאבד את חנו ואת צבעו. הוא נשאר אותו הצבע במשך שנים ארוכות, מבלי שידרוש תחזוקה מיוחדת.

מתכת כמו נחושת, נוטה להשחיר במשך השנים, לאחר שהיא באה במגע עם מים ואוויר, והפלדה, כשהיא אינה מצופה בבדיל או מכוסה בצבע מגן מפני חלודה, מחלידה.

לעומתן, אלומיניום, הינו חומר, שאינו מחליד, וגם לא מפתח פטריות. מסיבות אלה, הוא נחשב לחומר סטרילי במיוחד. זו גם אחת מהסיבות מדוע אלומיניום מתאים לתעשיות שונות, כמו תעשיות התעופה, האלקטרוניקה והרפואה. בתעשיית הבנייה, אלומיניום משמש לייצור פרופילים של דלתות וחלונות. רבים מעדיפים לשלב אלומיניום עם חומרים אחרים, בגלל שהניטראליות של אלומיניום, כמתכת רכה, אך חזקה והאפשרות של התאמתה לחומר הנצמד אליה.

אם ניקח לדוגמה, חלונות עץ אלומיניום, אנחנו נראה שילוב מושלם בין שני חומרי גלם, שונים במהותם, אך באמצעות עבודה מקצועית, אפשר לשלב ביניהם, כשכל אחד מהם מעניק את יתרונותיו לשילוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131338 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131353 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132121 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131849 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132003 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137004 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138256 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222227 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222735 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222709 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222834 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213604 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213852 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica