חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנגלית למתחילים או למתקדמים לומדים במקום רציני בלבד!

מאת: לולה איזרסוןלימודי שפות20/09/2012857 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנגלית למתחילים ולמתקדמים

כשאנחנו מעוניינים לגלוש באתרים ברחבי העולם או כשאנו שוהים בלונדון וחייבים לדבר עם האנשים המקומיים, חובה לדעת את השפה האנגלית. זו המציאות, בשפת האם שלנו מדברים מעטים, אולם את השפה האנגלית דוברים בכל קצוות העולם. מהסיבה הזאת יש צורך לשלוט טוב בשפה האנגלית, הן בקריאה והן בדיבור. בעזרת השפה תוכלו לדבר עם אנשים בחו"ל, להחשף למאגרי ענק של מידע ולהכיר תרבויות חדשות. אך לפני שמתחילים - יהיה צורך ללמוד אנגלית היטב.

ללמוד אנגלית

אין צורך לדאוג, אם כל הזמן הזה נאלצתם לשים תרגום לעברית בסדרות אמריקאיות והשתדלתם להימנע מלדבר עם זרים, זה עדיין אפשרי לרכוש את השפה. כיום, ילדים, צעירים ומבוגרים מסוגלים בקלות ללמוד את השפה החשובה הזאת, שכן זו בכלל לא מטלה מורכבת כפי שחובים. עם קורס טוב ומורים טובים ניתן לחזק את האנגלית תוך מספר חודשים.

כשמדובר על לימודי שפה זרה, חשוב מאוד לזכור שמדובר בתהליך שלוקח זמן. ללמוד אנגלית זה ממש לא עניין מהיר ופשוט, וע"מ להנות מתוצאות טובות, יש להשקיע. מעבר ללימודים הפרונטאליים, מומלץ גם להכיר מקרוב את התרבות, בעזרת קולנוע, אינטרנט או ספרים. כך אוצר המילים ישתפר, יהיה קל יותר לדבר ואתם תהנו מהלמידה.

לימודי אנגלית ואתם

ללמוד את השפה זה לא דבר של מה בכך. בשביל תוצאות מספקות צריך תכנית חכמה שבעצם רק קורס אנגלית איכותי יכול להעניק, מדריכים מקצועיים שיכולים לסייע לכם לתרגל את החומר, עבודה קשה מהבית על כללי הדקדוק בשפה והכי חשוב - חשיפה מרובה לספרות, לקולנוע ולתרבות האנגלית. באמצעות כל הדברים שהוזכרו כאן תוכלו ללמוד את כללי השפה, לשפר את אוצר המילים ולא לחשוש או להתבייש כשתדברו עם אחרים באנגלית.

איזה קורס אנגלית מתאים לכם? כמה זמן זה אורך?

אם סוף סוף החלטתם שזה הזמן להשקיע בלימוד אנגלית, כאן ניתן להתחיל. בשביל פרטים על קורסים ללימוד אנגלית וקבלת תשובות לשאלות נוספות - http://www.tilmadlevad.co.il/?p=34. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121008 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121079 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12970 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12997 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121171 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121401 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121010 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222660 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173227 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172497 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171973 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica