חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרצים מצויינים

מאת: shoobydoobyתחביבים20/09/2012847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוקר טוב חבר'לאך,

מתי לאחרונה עשיתם בדק בית ובדקתם אילו תכנים אתם צורכים בזמנכם הפנוי? יש להניח שבדומה לרב האוכלוסיה אתם מבלים את מיטב שעות היממה שלכם מול המחשב, מול יוטיוב ומול פייסבוק. בעולם הנוכחי אנו מופצצים בתכנים. כל כך הרבה תכנים שאנו כבר מסננים אותם באופן אינסטנקטיבי לחלוטין ומבלי חשיבה יתרה על מה ואיפה. יש שיגידו שאת עיבוד המידע אנחנו מבצעים בלילה עת אנו חולמים וכאשר המח שלנו סוקר את כל אותם תכנים שהתת מודע שלנו שמר לעצמו.

ובימים אלו בהם אנחנו מופצצים בתכנים מכל עבר ואין לנו כל כך דרך לסנן כדאי שנעצור רגע ונבחר את המדיה שדרכה אנו מעוניינים להיות חשופים למידע בו אנו מועשרים. אחת הדרכים הראויות והשקולות בעולם בעל הקצב המהיר כל כך של היום הינה הרצאה.

קרן אלוף מרכזת את מיטב ה מרצים בארץ ומספקת לנו זמן איכות עם מיטב המומחים, איש איש בתחומו, ומעשירה את זמננו במידע איכותי ואינטיליגנטי המגיע ממקור ראשון. הזפזופ הבלתי חודל בין ערוצי הטלוויזיה השונים, המעבר בין סרטון אחד לאחר ביוטיוב והמעבר הבלתי פוסק על הפיד בקיר הפייסבוק - הגיע זמן לשים אותם על פאוס למעט זמן, להתרווח ולהאזין למומחה מדבר, מבלי הסחות דעת.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים להיחשף לתכנים איכותיים ומרתקים בשלל תחומים שנוגעים אליכם - קרן אלוף היא היא הכתובת.

 



תגיות המאמר: מרצים, קרן אלוף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ich liebe dich!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shoobydooby

מאת: shoobydoobyאימון לאיכות חיים18/03/131041 צפיות
אז, איך זה לחיות בעולם המידע? עולם בו כל פיסת אינפורמציה שעליה נרצה לשים את ידינו זמינה עבורינו במרחק של מספר קליקים בודדים. עולם בו בניגוד לזמנים לא כל כך עברו, המידע שאליו אנו נחשפים אינו עובר סינון על ידי גורמים שהוכשרו לכך והוא זמין לכל מען דבאי. מחקר של TNS קבע כי 54% מהאוכלוסייה קוראת ספר אחת לחודש (חלק ניכר מהמספר הזה אגב, מצוי בירושלים ובאיזור גוש דן). לעומת מספר האחוזים במכובד באופן מפתיע הזה מספר הישראלים המחוברים לרשת החברתית פייסבוק עומד על לא פחות מכמעט 4 מליון (יותר משישים אחוזים),

מאת: shoobydoobyטיולים בחו"ל14/02/13986 צפיות
הכנות לטיול לחו"ל הינן הכרחיות על מנת למקסם את חווית הטיול ולהימנע מאי נוחויות לוגיסטיות שעשויות להעיב על ההנאה כולה.

מאת: shoobydoobyאינטרנט - כללי31/10/12966 צפיות
פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט הינם קריטיים וחיוניים כיום להעמדת עסק מתפקד, מודע לעצמו וחיוני ברשת.

מאת: shoobydoobyרכב20/09/12916 צפיות
הבחירה הנכונה לחגים ובכלל

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica