חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערים חשמליים

מאת: אורליאבטחת הבית23/09/2012773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות,התפתחו טכנולוגיות רבות,המאפשרות לנו תחושת בטחון ונוחות. שערים חשמליים הפכו להיות דבר מאוד נפוץ,כיוון שהם מקנים לנו המון בטחון,יש בידינו לפתוח אותם בלי לצאת מהבית ובלי הצורך לנעול אותם,וישנם אפילו שערים הנפתחים אוטומטית כאשר אנחנו מגיעים הביתה.

בעבר,כל דבר היה ידני. אם השער שלנו היה נעול מבפנים,היינו צריכים לקום מהכורסא ולפתוח,במקרה הטוב,אם השער היה נמוך מספיק היה ניחן להושיט יד ולפתוח מבחוץ,אבל אז הוא לא מספק בטחון. בשנים האחרונות דברים הופכים להיות יותר ויותר מתקדמים,והכול נעשה בלחיצת כפתור. כיום כבר ניתן למצוא בכל כך הרבה בתים שערים חשמליים הנפתחים בצורה אוטומטית,בלחיצה פשוטה על כפתור,ולעתים אפילו מתקינים מצלמות,ולא צריך אפילו לראות מי בשער. היתרון המשמעותי שנותנים השערים החשמליים,הוא תחושת הביטחון.

כיום ניתן לראות שערים חשמליים בבתי עסק,בבתים פרטיים,בבסיסי צבא ובמקומות שמורים. בניגוד לשערים רגילים הנפתחים ידנית,שערים חשמליים הם האפקטיביים ביותר מפני פריצות,מכיוון שאין שום דרך לפתוח אותם ללא שימוש בשלט מיוחד. בזכות כך,אתם יכולים להחנות את רכבכם בלילה,מבלי לדאוג שמישהו יפרוץ לכם הביתה ויגנוב את הרכב.

ישנם כל מיני גרסאות של שערים חשמליים,שער המתאים לבניין רב קומות,שער המתאים לחניונים גדולים,שער המתאים לבית פרטי ועוד. אם מדובר בעסק,או בחניון גדול,ויש תנועה רבה של רכבים פנימה והחוצה,מומלץ להציב שומר בכניסה,שיווסת את הכניסה והיציאה למתחם.ניתן גם להציב ליד השער מכונה אשר בא מעבירים כרטיס מיוחד שניתן לעובדי החברה בלבד,וכך אין צורך בשומר שיווסת את הכניסה. אם מדובר בבניין קומות,יש אופציה להתקין חיישן המזהה את הרכבים השייכים לדיירי הבניין,כדי שלא יכנסו לחניון מבקרים לא רצויים. לגבי יציאה,מומלץ בחום כי לכל דיירי הבית יהיה שלט ליציאה מהחנייה,כדי שקרה ומישהו כן הצליח לחדור את השער ולהיכנס לאחד הרכבים,אז שלא תהיה לו אפשרות יציאה. בבתים פרטיים הדבר הרבה יותר פשוט. ניתן להתקין שער חשמלי קטן יותר,שלידו מצלמות,וכך ניתן לווסת כניסה ויציאה לבית. כמו כן,גם במקרה זה ניתן להתקין חיישן או שיהיה שלט לכל בני הבית. ישנם אנשים המתקינים מנורות שנדלקות כאשר השער נפתח,ואז ניתן לדעת שמישהו נכנס.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שערים בגדלים שונים המותאמים לכל מבנה, כך גם לגבי המחירים, שערים חשמליים מחירים נוחים ומותאמים לכיס של כל אחד ניתן למצוא בחברות השונות ולכן צריך לבצע סקר בכדי למצוא את המחיר הטוב ביותר.

שערים חשמליים הם בטיחותיים מכיוו שכך ניתנת בקרת כניסה לשער החשמלי ומאפשר בטחון מושלם. שערים חשמליים מתאימים גם למחסום רכב כך הרכב בטוח .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי

מאת: אורליאורטופדיה ופיזותרפיה16/12/121067 צפיות
בשלב מסוים בחיים כולנו חווים כאב באזור מסוים בגופנו. כאב הוא תחושה שבדרך כלל חולפת במהרה, בין אם מדובר בכאב חלש בעוצמתו או בכאב חזק מנשוא, והיא סימן אזהרה למחלה, בעיה או פגיעה באחד או יותר מחלקי גופנו. חסרי המזל שבינינו עלולים לחוש בכאב באופן קבוע ולאורך זמן גם לאחר פתרון הבעיה או הריפוי מן המחלה או אפילו לסבול מכאבים מבלי שתהיה להם סיבה ידועה מלכתחילה. במקרה שלהם, כאב הוא המחלה עצמה.

מאת: אורליספא11/12/121066 צפיות
המון אנשים אוהבים ספא, ללכת לספא לבקר בספא, לבד או עם חברים או עם קרובי משפחה, להנות מהפינוקים הקיימים במכוני ספא. מכוני ספא הם מקום חיובי ומהנה, כולנו אוהבים לבקר בהם, אם כאשר אנו מקבלים מתנה מחבר או קרוב אם כאשר אנו רוצים לפנק את עצמנו במסאז טוב שמגיע לנו לאחר תקופה ארוכה שלא פינקנו את עצמנו. להנות ולפנק את עצמנו זה לא דבר נורא כל כך אולי לפעמים אין לנו כסף להשקיע בזה אך מותר לנו להנות מידי פעם בהחלט אם ממסאז טוב או מג'קוזי או מטיפולי טיפוח שונים שאנו מתחברים אליהם מאוד.

מאת: אורליייעוץ משפטי06/12/121237 צפיות
היום יש יותר מדי עורכי דין. בעקבות פתיחתן של מכללות רבות לצד האוניברסיטאות בארץ, נהיה קל הרבה יותר להגיע ללימודים הגבוהים, מאחר והמכללות, המעוניינות בסטודנטים מציעות מגוון מסלולי לימודים ומאפשרות להתקבל ללימודים, גם אם הציונים שלך אינם טובים מספיק. כך נוצר מצב שהרבה סטודנטים לומדים היום משפטים ועתידים להיות עורכי דין בהמשך. הדבר יצר פיצוץ מסוים בשוק, מאחר ונוצר מצב בו יש יותר עורכי דין ממספר המשרות המוצעות בשוק. על כן, בשנים האחרונות דובר רבות על רפורמות שונות שרוצים להטיל על התחום,

מאת: אורליעיצוב פנים02/12/121199 צפיות
ריהוט משרדי הוא ללא ספק עניין חשוב בכל משרד, בכל מקום עבודה. ריהוט משרדי מעיד רבות על המשרד על אופיו, על הלך הרוח בו, האווירה בו תלויה בעצם בסוג ריהוט משרדי שבחרנו לשים בו. כל ריהוט משרדי בכל מקום, יעיד עליו משהו, ישפיע על הרושם הראשוני שלנו מהמקום מבלי להכירו. כמו שחשוב לנו להיראות טוב לפני ראיון עבודה או פגישה ראשונה עם אדם, חשוב שגם המשרד שלנו ייראה בהתאם במיוחד אם הוא מקבל קהל, לקוחות וכד'. בדרך כלל ריהוט משרדי כולל שולחנות כיסאות, כל מיני מוצרי חשמל שצריך, אביזרי קישוט ועיצוב,

מאת: אורליריהוט 29/11/121589 צפיות
מיטות לחדרי ילדים צריך לבחור על פי כמה קריטריונים שונים. קריטריון ראשון שלפיו יש לבחור מיטות לחדרי ילדים הוא לפי הצורך שלכם. למשל, אם יש שני ילדים אשר גרים יחד באותו חדר כדאי לקנות מיטת קומותיים. אם לעומת זאת, יש ילד או ילדה אשר מרבים לארח אצלם חברים ללילה ולמסיבות פיג'מות כדאי לקנות מיטה נפתחת עבור חדר הילדים, כזו שעוד ילד או ילדה יכולים לישון עליה בנוחות. כך שהקריטריון הראשון צריך להיות מיטה פרקטית אשר ממלאת בדיוק את הצורך שהיא צריכה למלא.

מאת: אורליהפקת אירועים28/11/121195 צפיות
היום אפשר לפנות לחברות המספקות ציוד לאירועים ולהשכיר מהם מגוון רחב של ציוד שיכול להפוך את האירוע שלכם לגדול מהחיים. מאחר וכולנו גדושים באירועים רבים, מספר פעמים בשנה, אנחנו רוצים תמיד לעשות אירוע מיוחד כאשר אנו באים לחגוג אירוע משלנו. היום יותר ויותר אנשים זונחים את האפשרות לעשות אירועים באולמות או גני אירועים מסודרים, ופונים לעריכת אירועים במקומות אלטרנטיביים כגון בחצר הבית, בפארק ציבורי או אפילו ממש בטבע כגון במרחבי הצפון הירוק או אף במדבר הזהוב.

מאת: אורלישיפוצים28/11/121092 צפיות
מרבית הישראלים בוחרים שיש להיות החומר הדומיננטי שלהם בעיצוב המטבח בבית. ולכן, אם אתם בונים מטבח חדש בבית או משפצים את המטבח הישן, גם אתם יכולים היום לבחור באבן שיש להיות מה שירכיב את המטבח החדש שלכם. שיש מתאים לכל מטבח מאחר והוא מגיע בטקסטורות שונות ובצבעים רבים שיכולים להתשלב בצורה טבעית וייחודית עם כל מטבח וכל עיצוב בו תבחרו. שיש מגיע במניפת צבעים גדולה ויכול להיות צבעים סולידיים כמו לבן, שמנת, אפור או בז' ויכול להיות גם צבעים נועזים יותר כמו שחור, אדום, ירוק, ורוד או כחול.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica