חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון גינות בעזרת אדריכלי נוף

מאת: מיכל זעיצוב גינות23/09/20121021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל פעם שעירייה כלשהי רוצה להקים גינות חדשות ברחבי העיר, אדריכלי נוף נכנסים לתמונה, שכן תכנון גינות הוא לא משהו שכל אחד יכול לעשות.

ולמה צריך בכלל לתכנן את הגינה? גינה היא יצירת מופת, וכמו כל יצירת מופת, גם את הגינה צריך לתכנן. אבל זה הרבה מעבר לעניין החזות של הגינה; התכנון לוקח בחשבון גם את האוכלוסייה, את הסביבה, את השטח וכדומה. לדוגמא, התושבים בתל אביב הם שונים מהתושבים של כפר יהושוע, ולכן תכנון גינות בתל אביב יהיה שונה מתכנון הגינות בכפר יהושוע- מצד אחד תל אביב שיש בה הרבה משפחות עם ילדים קטנים שצריכים מקום להתרוצץ ולהרעיש בו, וכמובן מתקני משחקים, ומצד שני תושבי כפר יהושוע שרק רוצים שקט ומוצאים לעצמם דרכים יותר פרודוקטיביות להוציא מרץ.

טוב, אז צריך לתכנן לפני שמתחילים לעבוד, אבל למה שלא תכנן את הדברים בעצמנו? למה אנחנו צריכים אדריכלי נוף? תכנון גינות ברחובות - פרטיות או לא - הוא דבר לא פשוט, שכן מדובר בדבר שדורש שילוב של מחשבה אומנותית ופרקטית. רובנו לוקים בחסר בשני אלה, ולכן אנחנו צריכים עזרה של אדריכל נוף כדי שהגינה תהיה יפה וגם תענה על הצרכים שלנו.

אם יצא לכם לראות את הסרט "זוג משמיים" (Just Like Heaven), אתם בוודאי זוכרים את הגינה שהדמות הגברית, שהיא במקרה אדריכל נוף, יצרה בעבור הדמות הנשית על גג הדירה שלה. נראה לכם שהייתם מצליחים ליצור גינה כזו?

חשוב לזכור כי תכנון גינות בראשון לציון גם מצריך ידע בצמחים. אם אתם לא יודעים איזה צמח יכול לחיות תחת שמש חזקה ואיזה לא, או איזה צמח צריך הרבה מים ואיזה יכול להתקיים מכפית מים בשבוע, הגינה שלכם אולי תהיה יפה, אבל הצמחים ייהרסו לפני שתספיקו ליהנות ממנה.

למעשה, הידע בצמחים משפיע גם הוא על התכנון, כי אם אתם החלטתם שאתם חייבים שסוג צמח מסוים יהיה אצלכם בגינה, עוד לפני שהתחלתם לתכנן אותה, סוג הצמח יעזור לכם בשלב התכנון, אם אתם מכירים את הצרכים שלו.

בקיצור ולעניין, אם אתם רוצים גינה פרטית בבית שלכם, כדאי שתיקחו מישהו שמבין בגינון, ואם אפשר, מישהו שמבין באדריכלות נוף,כדי שהגינה שלכם תהיה יפה וגם נוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143552 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144042 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144127 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144362 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183336 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171908 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162007 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161921 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161744 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152058 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152103 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica