חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות

מאת: אורלישיפוצים27/09/2012589 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנו בבית דבר חשוב שבבתים מסוימים אפילו לא קיים דבר שלא מבשר טוב והוא מעקות. המון בתים גדולים, פרטיים, בעלי מדרגות, או חצר דורשים מעקות, ללא מעקות יווצרו המון מצבים לא בטיחותיים ומסוכנים ובנוסף גם מעקות מוסיפים יופי לבית. כאשר סבא או סבתא מבקרים ועולים במדרגות, ללא מעקות יש סיכוי רב שהם ייפגעו, דבר שכל אחד רוצה להימנע ממנו בדרך כלל, על כן התקנת מעקות חשובה מאוד. לא רק במדרגות, גם בחוץ בחצר יש צורך בגדר שתתחום את האזור ותגן על הבית גם מפני פולשים או כניסת זרים וגם תייפה יותר את החצר שלנו, שילוב של ביטחון ושמירה עם עיצוב ויופי.

ישנם סוגים רבים מאוד של מעקות, מעקות ממתכת, מעקות מעץ, מעקות עם עיטורים, מעקות חלקות, והדוגמאות עוד רבות, כשאנו רוצים לבחור מעקות לביתנו לא משנה לאן בבית, אנו נצטרך להתחשב במתגוררים בבית, אם ישנם ילדים קטנים, או מבוגרים, ואיפה המעקות ממוקמים במקומות בהם אנו לא נוטים לבקר הרבה או מקומות מרכזיים בבית. בדרך כלל עדיף מעקות חלקים, אם נבחר במעקות עם עיטורים, ופינות חדות, אנו נסתכן בנפילות של המתגוררים בהן המעקות יזיקו יותר מאשר ישמרו. מעקות חלקים הפגיעה נמוכה יותר, קל לאחוז בהם ולהיתמך ואין סיכונים מיותרים, הם גם נוחים לניקוי יותר.

בתים בהם אין מעקות מומלץ מאוד לשקול זאת שנית ולהתקין. עלייה במדרגות עד לקומה העליונה בבית, לא תמיד יציבה, לא תמיד חלקה, לפעמים צריך תמיכה של משהו בכדי ללכת ישר ויציב, ללא מעקות נספוג מעידה או נפילה כואבת. מעקות הם הביטחון שלנו בזמנים כאלה. מעקות בדרך כלל מייצרים במסגריות, שם ניתן להזמין את המעקות שאנו צריכים להתקין בבית, מעבר למעקות מסגריות מייצרות גם סורגים, גדרות, שערים וכד'. המון אנשים שנכנסים לבית חדש, מזמינים את הסורגים לחלונות, השער, הגדר לחצר, והמעקות ממסגריות, כך הם נפתרים מכל אלו במקום אחד שמייצר להם הכל, וכשמזמינים בכמות כזאת בדרך כלל גם מסכמים מחיר על הכל, מה שיכול ליצור עסקה יותר זולה וטובה לנו.

מעקות בבית חשובים בדיוק כמו סורגים לחלונות לא רק בבית פרטי גם בבניין, שערים וגדרות חשובים מאוד לבתים בעלי חצר או גינה. מעקות בדרך כלל נמצאים בתוך הבית, או בפינות בבית בהן יש יותר שימוש או בהם אנו שוהים יותר זמן. ישנם מעקות שטובים לילדים ומבוגרים יחדיו, מעקות ממתכת או מעץ זה לא משנה, העיקר שיהיו מעקות חלקים, שיהיו מאסיביים וחזקים כדי שנוכל לאחוז בהם בשעות הצורך. בית ללא מעקות הוא בית לא בטיחותי שלוקח סיכונים שלא שווה לקחת, נפילה במדרגות לא משתווה להזמנה ממסגריה שמייצרת  מעקות מומלץ לברר מחירים ואיכויות ועל מסגריות וללכת להזמין לפי מידות ביתנו ולפי צרכי ביתנו. ניתן למצוא מלבד מעקות גם חלונות בסגנונות שונים , תריס פח,  ברזל פרופיל בלגי, תריסים לחלונות בלגיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי

מאת: אורליאורטופדיה ופיזותרפיה16/12/121067 צפיות
בשלב מסוים בחיים כולנו חווים כאב באזור מסוים בגופנו. כאב הוא תחושה שבדרך כלל חולפת במהרה, בין אם מדובר בכאב חלש בעוצמתו או בכאב חזק מנשוא, והיא סימן אזהרה למחלה, בעיה או פגיעה באחד או יותר מחלקי גופנו. חסרי המזל שבינינו עלולים לחוש בכאב באופן קבוע ולאורך זמן גם לאחר פתרון הבעיה או הריפוי מן המחלה או אפילו לסבול מכאבים מבלי שתהיה להם סיבה ידועה מלכתחילה. במקרה שלהם, כאב הוא המחלה עצמה.

מאת: אורליספא11/12/121065 צפיות
המון אנשים אוהבים ספא, ללכת לספא לבקר בספא, לבד או עם חברים או עם קרובי משפחה, להנות מהפינוקים הקיימים במכוני ספא. מכוני ספא הם מקום חיובי ומהנה, כולנו אוהבים לבקר בהם, אם כאשר אנו מקבלים מתנה מחבר או קרוב אם כאשר אנו רוצים לפנק את עצמנו במסאז טוב שמגיע לנו לאחר תקופה ארוכה שלא פינקנו את עצמנו. להנות ולפנק את עצמנו זה לא דבר נורא כל כך אולי לפעמים אין לנו כסף להשקיע בזה אך מותר לנו להנות מידי פעם בהחלט אם ממסאז טוב או מג'קוזי או מטיפולי טיפוח שונים שאנו מתחברים אליהם מאוד.

מאת: אורליייעוץ משפטי06/12/121237 צפיות
היום יש יותר מדי עורכי דין. בעקבות פתיחתן של מכללות רבות לצד האוניברסיטאות בארץ, נהיה קל הרבה יותר להגיע ללימודים הגבוהים, מאחר והמכללות, המעוניינות בסטודנטים מציעות מגוון מסלולי לימודים ומאפשרות להתקבל ללימודים, גם אם הציונים שלך אינם טובים מספיק. כך נוצר מצב שהרבה סטודנטים לומדים היום משפטים ועתידים להיות עורכי דין בהמשך. הדבר יצר פיצוץ מסוים בשוק, מאחר ונוצר מצב בו יש יותר עורכי דין ממספר המשרות המוצעות בשוק. על כן, בשנים האחרונות דובר רבות על רפורמות שונות שרוצים להטיל על התחום,

מאת: אורליעיצוב פנים02/12/121199 צפיות
ריהוט משרדי הוא ללא ספק עניין חשוב בכל משרד, בכל מקום עבודה. ריהוט משרדי מעיד רבות על המשרד על אופיו, על הלך הרוח בו, האווירה בו תלויה בעצם בסוג ריהוט משרדי שבחרנו לשים בו. כל ריהוט משרדי בכל מקום, יעיד עליו משהו, ישפיע על הרושם הראשוני שלנו מהמקום מבלי להכירו. כמו שחשוב לנו להיראות טוב לפני ראיון עבודה או פגישה ראשונה עם אדם, חשוב שגם המשרד שלנו ייראה בהתאם במיוחד אם הוא מקבל קהל, לקוחות וכד'. בדרך כלל ריהוט משרדי כולל שולחנות כיסאות, כל מיני מוצרי חשמל שצריך, אביזרי קישוט ועיצוב,

מאת: אורליריהוט 29/11/121588 צפיות
מיטות לחדרי ילדים צריך לבחור על פי כמה קריטריונים שונים. קריטריון ראשון שלפיו יש לבחור מיטות לחדרי ילדים הוא לפי הצורך שלכם. למשל, אם יש שני ילדים אשר גרים יחד באותו חדר כדאי לקנות מיטת קומותיים. אם לעומת זאת, יש ילד או ילדה אשר מרבים לארח אצלם חברים ללילה ולמסיבות פיג'מות כדאי לקנות מיטה נפתחת עבור חדר הילדים, כזו שעוד ילד או ילדה יכולים לישון עליה בנוחות. כך שהקריטריון הראשון צריך להיות מיטה פרקטית אשר ממלאת בדיוק את הצורך שהיא צריכה למלא.

מאת: אורליהפקת אירועים28/11/121195 צפיות
היום אפשר לפנות לחברות המספקות ציוד לאירועים ולהשכיר מהם מגוון רחב של ציוד שיכול להפוך את האירוע שלכם לגדול מהחיים. מאחר וכולנו גדושים באירועים רבים, מספר פעמים בשנה, אנחנו רוצים תמיד לעשות אירוע מיוחד כאשר אנו באים לחגוג אירוע משלנו. היום יותר ויותר אנשים זונחים את האפשרות לעשות אירועים באולמות או גני אירועים מסודרים, ופונים לעריכת אירועים במקומות אלטרנטיביים כגון בחצר הבית, בפארק ציבורי או אפילו ממש בטבע כגון במרחבי הצפון הירוק או אף במדבר הזהוב.

מאת: אורלישיפוצים28/11/121092 צפיות
מרבית הישראלים בוחרים שיש להיות החומר הדומיננטי שלהם בעיצוב המטבח בבית. ולכן, אם אתם בונים מטבח חדש בבית או משפצים את המטבח הישן, גם אתם יכולים היום לבחור באבן שיש להיות מה שירכיב את המטבח החדש שלכם. שיש מתאים לכל מטבח מאחר והוא מגיע בטקסטורות שונות ובצבעים רבים שיכולים להתשלב בצורה טבעית וייחודית עם כל מטבח וכל עיצוב בו תבחרו. שיש מגיע במניפת צבעים גדולה ויכול להיות צבעים סולידיים כמו לבן, שמנת, אפור או בז' ויכול להיות גם צבעים נועזים יותר כמו שחור, אדום, ירוק, ורוד או כחול.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232592 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223265 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212865 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica