חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה השוואת מחירים

מאת: מירה כהןביטוח רכב30/09/2012724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל משפחה ישראלית יש המון {אולי יותר מדי} הוצאות כל שבוע, החיים בישראל של 2012 עולים המון כסף אבל, יש דברים שהם נחוצים למרות המחיר- ביטוח. רוצים להרגיש בטוחים? אתם צריכים ביטוח רכב אצל סוכנים מקצועיים.

בכל שנה יש התייקרות של מחיר הביטוח אבל לא צריך לשלם מחיר מופקע, מועד הפוליסה תקף? מתי עושים ביטוח חובה השוואת מחירים? לפניכם מספר המלצות על פוליסת ביטוח, איפה בודקים מחירים וכיצד למצוא ביטוח חובה השוואה במחיר נכון?.

עוד שבוע נגמר הביטוח? את תשהו יותר מדי כדאי מאוד להשוות מחירים לפחות שבוע לפני טרום פקיעת הפוליסה. ככל שתקדימו את הבדיקה תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר ולקבל מחיר טוב יותר.

איפה אתם צריכים לעשות ביטוח רכב או דירה? הכי משתלם לבקש הצעה גם מהחברות המוכרות וגם אצל סוכנים. לרוב תופתעו לגלות פערים גדולים במחיר מה שיכול להבטיח לכם חסכון גדול בכיס מה שכן, השוו גם את פרטי הביטוח.

מרכיבי הביטוח- ישנים מקרים בהם יש סעיפים שיוזילו לכם בסכום די גדול לדוגמא: כמה נהגים קבועים יש ברכב? האם יש אזעקה או קודן? אתם חייבים בפוליסה ביטוח לגרירה? כל סעיף שכזה עולה כסף ומהסיבה הזאת מה חשוב לכם שיכלול הביטוח ומה לא.

לסדר את הדברים- שכל פוליסות הביטוח שלכם לא יהיו אצל כמה סוכנים, אם זה ביטוח בית, משכנתא ביטוח לרכב ביטוח חיים וביטוחים נוספים. יהיה לכם פשוט יותר להתנהל שיש כתובת אחת לכל הבעיות יחד עם זאת, זה גם חוסך לכם כסף.

לייעוץ נוסף התייעצו גם עם מכרים, שכנים או חברים, אולי לאחרונה עם עשו ביטוח כמו שאתם צריכים? אולי הם ימליצו לכם על סוכן מומלץ? לא בטוח כדאי לנסות בכל זאת. אנחנו ארץ קטנה ותמיד תמצאו מישהו שיכול לסדר מחיר.

אם אתם לא סגורים מה כדאי לי לעשות, מקיף או רק צד ג? מה עם חלונות וגרר? בגדול, מומלץ לכם ללכת על מקיף, אם זה לרכב ואם זה בביטוח דירה או אחר.

עצה לסיכום: חשוב מאוד לקבל לפחות 4 הצעות מחיר, לבדוק את כל הסעיפים ולעשות רק ביטוח מתאים והכי חשוב- לנסוע לאט! מי שמתאמץ חוסך.

צריכים עצה ממומחים? היכן מוצאים השוואת מחירי ביטוח חובה? נשמח לעזור לכם , בואו לקרוא טיפים חשובים וליהנות מהנחות בקלות. השירות שלנו מאפשר לכם ליהנות ממחירים נהדרים כבר היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירה כהן

מאת: מירה כהןבריאות השן11/10/121355 צפיות
והתאמת הטיפול, המחיר ופריסת התשלומים על פי תקציב. המאפיין את מרפאות השיניים הוא השימוש במכשור מקצועי ובצוות

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים11/10/121188 צפיות
מציעים אפשרות של הדמייה דרך המחשב, כדאי מאוד לבקש מהמומחה שידגים לכם כיצד תוכלו להיראות

מאת: מירה כהןבריאות השן10/10/121182 צפיות
רופא טוב? המלצות ממקור ראשון הן טובות ואמינות. גם אם כן וגם אם לא חפשו עוד ביקורות על המרפאה

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121101 צפיות
לא לשכוח לבדוק שההובלה שהזמנתם כוללת ביטוח. וזאת למען השקט הנפשי שלכם וגם

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128420 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים10/10/121242 צפיות
ואבחון לא מקצועי, יכול להזיק לכם מאד, מה שעלול לגרום לצער וכאב, פגיעה נפשית ואסתטית וכמובן בזבוז כסף

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121177 צפיות
סרטונים, או דרך קריאה והבינו מה עליכם לעשות כשתאלצו לבצע כל שיפוץ בו תחפצו. עליכם לדעת היטב אילו כלי עבודה תצטרכו

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica