חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריכים עזרה בתכנון חתונות מיוחדות?

מאת: לולה איזרסוןחתונות02/10/2012832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתחתנים בקרוב?

בחיים יש התחרחשויות מרגשות, ובמדינה הקטנטונת שלנו אנשים נוהגים לחגוג כל מועד חגיגי בחגיגה גדולה. בין אם מדובר בטקס נישואין, במסיבת חינה או בבר מצווה, כשיש סיבה לחגוג - אנחנו לא נפספס את ההזדמנות.

ארועים הפכו בתקופה האחרונה להפקות מושקעות. איש אל מסתפק כיום בהזמנה של כמה אורחים לגינה לחגיגה קטנה. למעשה, עכשיו כולם רוצים להרשים את אחרוני האורחים באמצעות כל החידושים והאטרקציות שיש לתחום האירועים להציע. למשל, גן ארועים מדהים, אטרקציות שונות מנות גורמה ועוד שלל פינוקים והפתעות שישאירו את האנשים המומים ונדהמים.

ארוע מתחיל בבחירת מתחם האירועים שמתאים לכם!

הבחירה הקריטית ביותר שתבצעו כשתתכננו אירוע גדול, קשורה למקום בו תחגגו. המתחם אותו תבחרו צריך להיות בהתאם לכמה פרמטרים יסודיים; סוג הארוע, כמות האורחים, המיקום הפיזי, איכות מנות האוכל ורמת הסאונד במקום. מתחם ארועים איכותי יכול לשדרג ברגע כל מסיבה לחוויה לכל החיים.

כשיהיו בידכם פרטים טכניים על האירוע, זה בדיוק הזמן לחפש את המקום בו יערך הארוע. סננו לפי האזור הרצוי ולאחר מכן לכו להתרשם בעצמכם מהמקום עצמו. שימו לב למקצועיות הצוות, לאיכות האוכל, לגודלו, למצב הכללי שלו ולשירותים שמציעים לכם במסגרת החבילה.

אולמי חתונות

יש גן שנראה לכם מושלם? על מנת לדעת בבטחה שזה בטוח המקום בו תרצו להתחתן \ לחגוג, יש צורך להגיע אליו במהלך חגיגה אמיתית כדי לבדוק כיצד הוא מתפקד לאורך הערב. האם יש מוסיקה חזקה מדי? אנשי הצוות מתנהלים היטב? האם המוזמנים מרוצים? אם הארוע שנערך במקום מתנהל טוב - אז המקום ראוי לכם.

גן ארועים או אולם ארועים?

עוד משהו שכדאי לחשוב עליו הוא האם לבחור באולם או בגן ירוק ופתוח. אם עודכם מתלבטים, אלה הם השיקולים העיקריים שכדאי להתחשב בהם -

מספר המוזמנים - גני אירועים לרוב מותאמים לאירועים בינוניים ויותר. קיים סיכוי שאם תבחרו להזמין אורחים בודדים, הגן ייראה שומם ומנוכר. לפיכך, גני ארועים פעמים רבות אינם ממש מתאימים לאירועים קטנים. אבל, אם אתם מתכננים ארוע ענק, רצוי לשקול לחגוג בגן אירועים תחת כיפת השמיים שבו האנשים יוכלו לרקוד בחופשיות.

קיץ \ חורף - מקום שאינו מקורה תלוי במזג האוויר השורר בחוץ. בעונת החורף הגשומה, ייתכן ותהיה בעיה לערוך את האירוע במקום פתוח. בגלל זה מומלץ לקחת בחשבון את הטמפרטורות החזויות במועד החגיגה לפני שאתם מחליטים.

הפתרון לבעיות שצויינו כאן הוא לחגוג במקום שמכיל גם גן פתוח וגם איזשהו אולם מקורה. רק מקום כזה מאפשר לכם לחגוג ולשמוח גם בחורף וגם בקיץ. בנוסף, כך ניתן לחגוג בחוץ ובפנים בו זמנית, בתוך האולם הסגור יתרכזו האורחים שירצו לרקוד על רחבת הריקודים, ומחוץ לאולם יהיו האורחים שמעדיפים להנות מאווירה שקטה.

אין זה סוד שמועדים מיוחדים אנו מציינים רק פעם אחת בחיים. בגלל זה, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירה של המקום לאירוע. לעוד אינפורמציה בנושא ארגון אירועים - קראו פרטים נוספים כאן. נתראה באירוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121008 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121079 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12970 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12997 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121171 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121401 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121011 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181376 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181511 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica