חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לפנות לבחורות

מאת: אומנות הפיתוידייטינג02/10/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה מרגיש שהגיע הזמן שלך למצוא אהבה ואתה מרגיש שאתה לא יודע איך לעשות את זה, חשוב שתבין שאתה לא לבד. הרבה מאוד גברים מרגישים שהם לא יודעים איך להתחיל עם בחורות, ובצדק, כי להתחיל עם בחורות זה בכלל לא כל כך פשוט. הרבה אנשים לא יודעים איך לגשת לבחורה, ולא יודעים מה לומר לה. כמו כן, אם הם ניסו דבר כזה בעבר ושמעו "לא", ההתמודדות היא מאוד קשה.

לאף אחד, לא גבר ולא אישה, לא קל להתמודד עם סירוב, אך אתה חייב להבין שזה חלק מהסיכון שאתה לוקח. אם אתה רוצה למצוא אהבה ואם אתה רוצה לחיות בזוגיות עם אישה, אתה חייב לקחת את הסיכון הזה, ממש כמו שאתה חייב לקחת חלק במה שנקרא דייט ראשון.

צריך לנסות

יש תורות שלמות על איך להתחיל עם בחורות, ולמרות שיש המון אנשים שיודעים איך לעשות את זה באופן טבעי, אתה גם פירוש יכול ללמוד את זה. תוכל לקבל הרבה מאוד טיפים שיעזור לך להבין איך להתחיל עם בחורות ואיך לגשת אליהן בכלל, כי בסופו של דבר, מדובר על שפה שצריך ללמוד. שפת החיזור היא שפה ממש כמו השפות האחרות שאתה מכיר, ולכן אתה יכול להתעודד, כי אתה יכול ללמוד את זה. רק אחרי שתדע איך כדאי לך להתחיל עם בחורות, תוכל להגיע למצב של דייט ראשון, אשר ממנו תוכל להמשיך לזוגיות שלמה ומספקת.

להסתכל על האישה

הצעד הראשון והחשוב ביותר שאתה חייב להבין, הוא שאתה לא עומד אל מול אובייקט, אלא עומד אל מול אישה. אישה היא בנאדם, או ליתר דיוק, היא בת אדם, ויש לה רגשות ורצונות. אתה צריך לתת לה את ההרגשה שאתה רואה אותה, ורק ככה אולי תוכל לקבל ממנה את מספר הטלפון שלה, ורק ככה תוכל להגיע למצב של דייט ראשון. נשים הן בעלות חושים מאוד מפותחים, והן בפירוש יכולות לזהות היטב מה הכוונות שלך, כך שעדיף לך להיות כן ולהפגין ביטחון עצמי. אם תראה לאישה שעומדת מולך שאתה גבר שיודע מה הוא עושה ושאתה גבר שבטוח בעצמו, יכול להיות שתגיע לדייט הראשון. מה שיקרה בדייט הראשון כבר יותר תלוי באופן שווה בכל אחד מכם, והוא מה שיקבע אם תהיה התפתחות במערכת היחסים או לא. זכור לכבד את האישה שמולך, כי מגיע לה הכבוד והיחס הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תומר קורון - ביה"ס לחיזור אותנטי/ רוצה ללמוד איך להצליח עם נשים, ולמצוא אהבה וזוגיות?אם אתה סינגל ורוצה לשפר את מיומנויותיך כי לא הולך לך עם נשים כפי שהיית רוצה.אם אתה רוצה לחוש גבר שלם ומסופק, אחד שיש בחייו גם הצלחה חברתית ורומנטית עם נשים.אם אתה מתפשר על אופי ויופי של הנשים שאתה יוצא איתן או מפחד לצאת מקשר כי אתה חושש שלא תצליח להביא לחייך נשים חדשות, אנחנו כאן כדי לעזור...

074-703-3133

info@tomerkoron.co.il

http://www.tomerkoron.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אומנות הפיתוי

מאת: אומנות הפיתוידייטינג27/01/133313 צפיות
אנשים רבים וביניהם חלקכם, מעוניינים להתחיל עם בחורה המוצאת חן בעיניהם, אך אינם יודעים בדיוק כיצד להתחיל, מה לומר, כיצד להשיג את מספר הטלפון וכיצד לסיים את השיחה. ואם הצליחו להגיע לדייט הראשון, לא ברור מה לומר?

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/12/12966 צפיות
יש המון טיפוסים של גברים וכמעט כולם היו שמחים אם מישהו היה עונה להם על שאלה אחת מעניינת: איך להתחיל עם בחורה ולהצליח? בין אם אתם מחפשים זוגיות יציבה ועמוקה עם מערכת יחסים מחייבת ובין אתם פשוט רוצים להצליח בקרב נשים באופן לא מחייב לרומנים קצרי טווח, תמיד ישנו הרגע הזה שבו הכל יכול להתחיל או.. לא.

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/12/121022 צפיות
לפעמים כשאנשים מדברים על מה שנקרא 'משפטי פתיחה' כדי להתחיל עם בחורות – זה לא תמיד נשמע טוב. אולי בגלל זה יש הרבה משפטים מוזרים ולא הכי מושכים שגברים אומרים לנשים לפעמים כדי למשוך את תשומת ליבן.

מאת: אומנות הפיתוידייטינג19/12/12957 צפיות
האם ידעתם שיש שיטות ברורות ומפורטות כיצד להתחיל עם בחורה, שנוסו בהצלחה מרובה, ונלמדות בקורסים שונים בשוק ההיכרויות? (כן, יש שוק כזה. היכן שיש ביקוש יש היצע). אולי זה נשמע מוזר, "שיטות", "טריקים", "מהלכים".

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/11/121103 צפיות
תודה נו, תודה שאתה מכור לפייסבוק... אנחנו מוכנים להודות. אנחנו מסתכלים בודקים את הפייסבוק כמה וכמה פעמים ביום, מציצים אחד לשני, צוחקים בקול לפחות פעמיים בשבוע מאיזה סטאטוס מצחיק או תמונה קורעת. איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק?

מאת: אומנות הפיתוידייטינג01/11/12991 צפיות
רעיון הרשתות החברתיות (social networks) מבוסס על תיאורית העולם הקטן. טוענות תיאוריות אלו כי בין אדם לאדם מפרידות 6 דרגות של קשרים. כלומר, לכל אחד יש מכר, שמכיר מישהו אחר, שמכיר מישהו שלישי וכדומה. נקודת ההתחלה של הרשת החברתית קבועה, אך נקודת הסיום היא אינסופית. תרגום הרעיון לאינטרנט מאפשר לכל גולש להכיר בקלות אנשים חדשים באמצעות הקשרים הקיימים.

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/10/12933 צפיות
אחד המקומות העיקריים בהם מתקיימים הכרויות בין גברים ונשים הם במועדונים ומסיבות. בהם, מספר רב של נשים וגברים, לבושים במיטב בגדיהם ומגיעים במטרה ליהנות ובמצב רוח מרומם. אלו, באופן טבעי, אמורים לתרום לתחושה בקרב גברים שמלאכת החיזור והפיתוי תהה קלה ונגישה יותר. האומנם?

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica