חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות מערכת מצלמות אבטחה

מאת: מירה כהןאבטחת הבית03/10/2012655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקנת מערכת אבטחה מקנה לנו ללא ספק תחושת ביטחון והגנה. כך נוכל להתנהל ביתר ביטחה ביום יום ולישון בשקט בלילה. המערכת תגלה בקלות אם הגיע לאיזורנו פורץ באמצעות גלאים. יש באפשרותנו לקבל דיווחים ישירים לנייד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת מהדרכים להרגיש כך היא להתקין מערכת מצלמות אבטחה חיפה בבית או לחילופין בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שכבר ידוע לכולנו עולם האבטחה התפתח מאד לאחרונה. זו השעה להגן על ביתנו ורכושינו באמצעות התקנת אינטרקום אפילו במקרה בו אנו מתגוררים בבית משותף או לחילופין בבית פרטי..

שילוב מוצלח הוא התקנה של אינטרקום ומצלמה ובאופן זה נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ולהחליט למי אנו פותחים את הדלת או את השער בלחיצת כפתור . אנו ודאי יודעים שברגע שהגנב צריך להפעיל מאמץ ולאבד זמן וכך בעצם להסתכן, הוא ימלט ויחפש לו מקום קל יותר..

אז מה נעשה? אין ספק שהאלטרנטיבות רבות כשנלך לקנות מערכת מצלמות אבטחה בירושלים ומיגון לבית ולעסק והתחרות עלולה להקשות עלינו. לפני שנבצע את הקנייה, נכין שיעורי בית על מנת להבין מה מציעים לנו ואם ההצעה תתאים לנו באמת, רק אז נבחר בה. ומעל הכל שנדע להחליט נכון . זאת מכיוון שמדובר בהגנתנו ולא בקניית אביזר אופנה..

לאחר שרכשנו לנו את המערכת, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שמי שמבצע את ההתקנה מורשה ויתרה מזאת אמין, זאת על מנת לחסוך בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה לא תעבוד חלילה בזמן פריצה בשל חוסר מקצועיותו . דבר נוסף שיש לשם לב אליו הוא שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק חייבים להבין מול מי אנחנו עומדים . פרמטר חשוב נוסף יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שייתנו לנו ולא אחרת..

זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכנים בזמן שנבחר מתקין מצלמות אבטחה אשר תגן על חיינו . כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ומגיעים להחלטה. בואו ונצעד אל הבטוח! בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירה כהן

מאת: מירה כהןבריאות השן11/10/121359 צפיות
והתאמת הטיפול, המחיר ופריסת התשלומים על פי תקציב. המאפיין את מרפאות השיניים הוא השימוש במכשור מקצועי ובצוות

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים11/10/121191 צפיות
מציעים אפשרות של הדמייה דרך המחשב, כדאי מאוד לבקש מהמומחה שידגים לכם כיצד תוכלו להיראות

מאת: מירה כהןבריאות השן10/10/121184 צפיות
רופא טוב? המלצות ממקור ראשון הן טובות ואמינות. גם אם כן וגם אם לא חפשו עוד ביקורות על המרפאה

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121103 צפיות
לא לשכוח לבדוק שההובלה שהזמנתם כוללת ביטוח. וזאת למען השקט הנפשי שלכם וגם

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128424 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים10/10/121244 צפיות
ואבחון לא מקצועי, יכול להזיק לכם מאד, מה שעלול לגרום לצער וכאב, פגיעה נפשית ואסתטית וכמובן בזבוז כסף

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121179 צפיות
סרטונים, או דרך קריאה והבינו מה עליכם לעשות כשתאלצו לבצע כל שיפוץ בו תחפצו. עליכם לדעת היטב אילו כלי עבודה תצטרכו

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201625 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201193 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191545 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica