חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטי תדמית - אחוזי המרה גבוהים

מאת: סרטי תדמיתמיתוג04/10/2012867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימינו קשה מאוד למצוא חברה שפועלת, נותנת שירות ללקוחות, מוכרת דבר מה, ואין לה אתר אינטרנט. פשוט קשה לעסק לשווק ולפרסם את עצמו ואי אפשר לקיים קשרים טובים עם הלקוחות שלנו, אם אין לנו אתר אינטרנט לשם כך. יחד עם זאת, העובדה שיש לנו אתר אינטרנט היא אינה מספיקה, כי השאלה מה אנחנו עושים עם האתר הזה, ובעיקר, כמה אנשים נכנסים אליו ומתבוננים בחומר שאנחנו שמים בו. מאוחר יותר השאלה תהיה כמה מתוך כל אותם האנשים שנכנסים לאתר שלנו באמת הופכים ללקוחות, אך דיה לצרה בשעתה. יש הרבה מאוד דרכים שבהן אפשר לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, ויש הרבה דרכים שבעזרתן אפשר לגרום לכך שאחוזי ההמרה שלנו יהיו יותר גבוהים. אין ספק כי אחת הדרכים היותר טובות לעשות את זה, היא כל ידי סרטי תדמית שנוכל ליצור לחברה שלנו.

סרטי תדמית – מה הכוונה? סרטי תדמית הם אותם הסרטים הקצרים שאנחנו, בתור לקוחות, יכולים לצפות בהם על מנת שנוכל לקבל התרשמות ראשונית לגבי חברה שמעניינת אותם. סרטי תדמית הם נוחים עבור הלקוח, כי הלקוח לא צריך להתעמק בקריאה והוא לא באמת חייב להישאר מרוכז, כי סרט התדמית רץ לו מול העיניים ונותן לו את כל האינפורמציה ללא כל מאמץ מצידו של הלקוח. כמו כן, סרטי התדמית האלה יכולים לשמש את החברות השונות לא רק באתרי האינטרנט שלהן, אלא גם כאשר הן משתתפות בכנס של חברות ורוצות להציג את הפעילות שלהן. להציג את הפעילות של חברה זה עניין לרוב לא צריך לקחת הרבה זמן, כי ככל שזה נעשה בצורה יותר קצרה וקולעת, כך יש סיכוי גדול יותר שהלקוחות הפוטנציאלים באמת יקשיבו לפרטים ולא יאבדו עניין אחרי רגע. איך יוצרים סרטי תדמית? סרטי תדמית זה עניין שאפשר לעשות בהרבה דרכים. יש אנשים שמעדיפים לחסוך בעלויות ולכן הם מנסים לעשות את סרטי התדמית שלהם לבד, אך מדובר לרוב על בזבוז זמן. אם כבר משקיעים זמן ורוצים לעשות סרט תדמית טוב, כי הרי מדובר על התדמית של העסק שלנו, ברור שצריך לפנות לחברה שמתמחה בתחום זה. לחברה שעוסקת בתחום זה יש הרבה יותר ציוד טכנולוגי, וציוד הרבה יותר טוב, ממה שלכל אחד מאיתנו יש בבית הפרטי, וכמו כן, יש לחברה המקצועית ידע וניסיון. בסרט תדמית חשוב לדעת לבחור היטב את התוכן ולהיות תמציתי, וגם את זה החברה המקצועית תדע לעשות טוב יותר.

 



תגיות המאמר: סרטי תדמית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו 211 | www.studio211.co.il | אולפן בתל אביב

סטודיו 211 הינו אולפן וורסטילי המשמש כאולפן צילום קלאסי מחד (גרין, מולטי קאמרה ועוד) וכלוקישן אורבני מאידך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סרטי תדמית

מאת: סרטי תדמיתפרסום27/01/13897 צפיות
בעבר, רק חברות ועסקים גדלים, בעלי תקציב גדול שמופנה לשיווק ולפרסום, יכלו להרשות לעצמם להפיק סרטי תדמית ופרסומת. לא רק עלות ההפקה הגבוהה, אלא גם העלות שגבו גופי השידור, דהיינו בתי הקולנוע וערוצי הטלוויזיה, הם שחסמו את הדרך אל סרטי תדמית ופרסומות למרבית בתי העסק.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג27/01/13847 צפיות
בין הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותו של כל ארגון או חברה, תופסים סרטי התדמית מקום של כבוד. זוהי הדרך היעילה ביותר לפנות לקהל היעד ולהעביר מסרים מסוימים, באופן המקצועי והמדויק ביותר. וכך, אחת למספר שנים, כל גוף המכבד את עצמו בוחר להשקיע מספר חודשים בתכנון והפקת סרט התדמית. אנחנו ננסה להבין מדוע.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג17/12/12965 צפיות
סרטי תדמית נועדו, על פי רוב, להיות מוצגים בפני קהל מטרה רחב, באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות טלפונים ניידים חכמים. העובדה שלרבים כל כך יש היום אמצעים לצילום דיגיטלי, הופכת את האפשרות להפקת סרטי תדמית באופן עצמאי לקלה במיוחד, לפחות באופן תאורטי.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג05/12/121041 צפיות
אין ספק שבימינו האינטרנט הוא כלי השיווק הכי טוב שיש לכל העסקים, וכבר קשה מאוד למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אם גם לכם יש עסק אתם חייבים ליצור לעצמכם אתר אינטרנט מעולה, או לבחור חברה טובה שתייצר עבורכם אתר אינטרנט טוב.

מאת: סרטי תדמיתמיתוג25/10/121114 צפיות
סרטון תדמית מהווה דרך ראשונה בכדי ליצור רושם ראשוני שייקלט בראשו של הלקוח. כבר הוכח שלקהל הגולשים ברשת האינטרנט והצופים במרחבי המדיה השונים מגיבים ומקבלים חומרים בדמות וידאו וקול בצורה הרבה יותר מזמינה מבחינתם מאשר חומר טקסטואלי. ובכך, הפקת סרטון תדמית לקהל הרחב מהווה עבור העסק שלכם כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה שייזכר על ידי הצופים ובכך יבדיל אתכם משאר המתחרים בשוק.

מאת: סרטי תדמיתפרסום02/10/12858 צפיות
העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית, מה שאומר, שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור. מה שפעם היה שיא הטכנולוגיה הופך להיות מאוד מיושן תוך מספר שנים, ולעיתים אפילו תוך כמה חודשים בלבד. דוגמא לכך היא כרטיסי הביקור: אומנם זה נכון שעדין לכל חברה יש כרטיסי ביקור, וזה נכון שאנשים עדין הולכים ומחלקים כרטיסי ביקור, אך היום אנשים כבר לא מסתפקים בדרך הזו על מנת שיוכלו להציג את עצמם ואת החברה שבה הם עובדים.

מאת: סרטי תדמיתפרסום19/09/12902 צפיות
כלי התקשורת המקוונים הפכו מזמן לאחר המקומות שלא ניתן להתעלם מהם בעת בניית אסטרטגיה שיווקית לבית עסק. אמצעי הפרסום הרבים ברשת מעניקים לבית העסק אפשרות ליצור פריסה רחבה של פרסום, לפנות לקהל לקוחות רלוונטי, להגדיל את קהל הלקוחות ואת הרווחים שלו וכדומה. בעת בניית אסטרטגיה שיווקית חשוב ביותר להשתמש במגוון גדול של כלים פרסומיים על מנת להשיג פרסום גדול ככל הניתן.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica