חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסטיבל הדיג'רידו 2012 25-27/10

מאת: אשרם במדברמוסיקה08/10/20121038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יורדים דרומה! למדבר הפתוח, הפראי. המקום המושלם לאופיו של הדידג' וכלי הנגינה השבטיים- שורשיים. חוגגים 8 שנים של מוזיקה חיה מרחבי תבל פסטיבל הדידג' תמיד בלט בתוכנית האמנותית הייחודית והמגוונת שלו. בכל אחת משבע שנים פגשנו אמנים מישראל והעולם שסיפקו לנו רגעים וחוויות מוסיקליות בלתי נשכחות... גם השנה אנו שוקדים על התוכנית האמנותית. הפסטיבל יחשוף השנה את מיטב האומנים מרחבי הגלובוס של מוסיקת ה"תו האחד". אתם לא מבינים מה מחכה לכם...

קיבלנו במהלך השנה המון פניות, שאלות, בקשות. היה מרגש לשמוע שגם אתם התגעגעתם...

לאחר שנת חופש חוזר הפסטיבל עם בית חדש פראי וקסום מתמיד- אשרם במדבר

SAVE THE DATE : 25-27.10.2012

הפסטיבל שסוגר את הקיץ במדבר

סוף שבוע פנוי וחופשי 3 שבועות אחרי סוף החגים

אז מה מחכה לנו..

יורדים דרומה! למדבר הפתוח, הפראי. המקום המושלם לאופיו של הדידג' וכלי הנגינה השבטיים- שורשיים.

חוגגים 8 שנים של מוזיקה חיה מרחבי תבל פסטיבל הדידג' תמיד בלט בתוכנית האמנותית הייחודית והמגוונת שלו. בכל אחת משבע שנים פגשנו אמנים מישראל והעולם שסיפקו לנו רגעים וחוויות מוסיקליות בלתי נשכחות...

גם השנה אנו שוקדים על התוכנית האמנותית. הפסטיבל יחשוף השנה את מיטב האומנים מרחבי הגלובוס של מוסיקת ה"תו האחד".

אתם לא מבינים מה מחכה לכם..

אהה...וכמובן האווירה. האווירה החמה, המשפחתית ומלאת השמחה...

פסטיבל הדידג' מציע מרחב לאנשים בכל הגילאים לרקוד, להירגע, להתרגש, לבלות ביחד.

והשנה זה קורה רחוק מהכול, במקום שמאפשר להתנתק מהכול ולהתחבר ... במזג האוויר המדברי הנפלא של חודש אוקטובר.

לפרטים: ashram4you@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163207 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161491 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152006 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152744 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151698 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151647 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204787 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205260 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205262 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195912 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193520 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica