חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה ערבה 2015

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/20152748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למשך 3 ימים, הערבה כולה תלבש יוגה, ישובי הערבה ובתי הארחה שבהם, מזמינים את עולם היוגה לבוא ולהתארח במשך סופ"ש אחד לארוע מיוחד במינו, סופ"ש יוגה ערבה. הרעיון הוא תרגולי עומק לאורך הערבה, שכל משתתף בוחר את הסדנה המתאימה לו, או מורה המעניין אותו, או מקום שמעניין לתרגל בו ונשאר בו לאורך כל הארוע.

העניין הוא ליצור תהליך של עומק לאורך הסדנה, לכן אין אפשרות ל"טייל" ביותר ממקום אחד ולא ניתן להחליף מורה במהלך הסופ"ש.


מתחמי תרגול של מיטב המורים מהזרמים השונים ייפתחו לאורך כל הערבה, ממושב עידן בצפון הערבה ועד קיבוץ אליפז בדרום, לאורך כ-200 ק"מ.
הנוף הקדום עוצר הנשימה, תחושת הטבע הפראי המקיפה מסביב, האירוח המדברי המוקפד ומגוון סגנונות הלינה, משמשים כמקום נפלא לבוא ולתרגל יוגה.
אך טבעי שחלק זה של הארץ יחבור לעולם הרוחני, ויחד יביאו את המשתתפים לעומקים חדשים.
בערב שישי יפגשו כל משתתפי יוגה ערבה לארוע מיוחד, ערב האיחוד - יוגה בשקיעה, לרגלי עמודי שלמה עוצרי הנשימה בפארק תמנע ולאחריו הופעת מוזיקה חיה, קבלת שבת וארוחת שבת משותפת במקום מיוחד במינו.

למידע נוסף והזמנות: 052-3665935 | Yogaarava@gmail.com 
אתר יוגה ערבה: http://www.yogaarava.co.il
דף האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1648667695350063

סופ"ש יוגה ערבה הוא שיתוף פעולה בין מועצה אזורית ערבה תיכונה ומועצה אזורית חבל אילות. האירוע מתקיים בתמיכת קרן מיראז' - מגשימים חלומות בנגב ובתמיכת המשרד לפיתוח נגב גליל, רשות פיתוח הנגב, הסוכנות היהודית ושותפות 2000. יוגה ערבה מתקיים גם השנה בשותפות עם ארגון מורי היוגה בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163213 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152006 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151698 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152571 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163213 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151781 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141662 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138387 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128894 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

מאת: ספיר קוסקייוגה31/07/128473 צפיות
תפס אתכם יום שאין לכם כוח לכלום ואפילו גם לא לעצמכם?! רוצים להישאר בבית ופשוט לא לעשות כלום, כל דבר כואב והגוף עייף, יש פתרון !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica