חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסטיבל צלילים במדבר

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/20152006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השנה הפסטיבל מקדיש רבים ממופעיו למלחינים ויוצרים מדור המייסדים ומההתיישבות העובדת. למתתיהו שלם, דויד זהבי, אתר "שירה עובדת" ולמרדכי רכטמן יוקדשו ערבי הוקרה ומחווה. לצידם הפסטיבל מארח השנה יוצרים רבים, בינהם: שם טוב לוי, אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר, רבקה זוהר ולירון לב, יאיר דלאל ודודי יצחקי עם ההרכב הבדואי "שריגי", ויקטוריה חנה, יסמין גמליאל משלישיית מנגו המיתולוגית, חמי רודנר, מרגלית צנעני, זמרי רמת נגב, הרכב "ג'אזרט שצמח והתפתח ברמת הנגב, הקאמרטה הישראלית ירושלים תארח את שלומי שבן, רביעיית המנדולינות הבינלאומית קרמן, חמישיית כלי הנשיפה תל אביבי במופע כפול בצריף בן גוריון ועוד יוצרים והרכבים רבים.

היום הראשון של הפסטיבל:
המופע המרכזי ביום זה יוקדש למתתיהו שלם, המלחין מרמת יוחנן שיצר רבים משירי החג שכולנו מכירים, במלאת 40 שנה למותו. התזמורת האנדלוסית אשדוד יחד עם זמרים אורחים והרכבים מרמת הנגב ינגנו וישירו בערב רב משתתפים. עוד ביום הזה: בכורות - קונצרט מיוחד של מלחינים צעירים בראשית דרכם, המופע "רוזא" של זמרת הג'אז ורד דקל ולהקתה, והזדמנות יוצאת דופן לפגוש את הזמר הצעיר מיכאל גריילסאמר מלווה בתזמורת הרחוב הירושלמית. מופע מרשים ואיכותי בחסות עיריית ירושלים.

היום השני של הפסטיבל:
גם במוקד היום הזה יעמוד ערב המוקדש ליוצרי ההתיישבות העובדת. מחווה לאתר "שירה עובדת" שמלקט ואוסף לתוכו אלפי שירים שנכתבו ע"י יוצרים כמו מאיר אריאל, שלום חנוך, דוד זהבי ועוד רבים אחרים. כמיטב המסורת, את יום שישי יפתח מופע מוזיקלי תיאטרלי לילדים - "קונצ'רטו לליצן" עם התזמורת הסימפונית אשדוד. אחר הצהריים יופיעו "מדיטרניאן אקספירמט" בקונצרט המוקדש לטנגו ולקלאסי ולחיבור בניהם. בכיכר הפסטיבל נארח מופע ייחודי של יאיר דלאל עם הרכב של יוצרים ונגנים בדואים ולסיום היום - "סומסום" במופע צעיר ומקפיץ.

היום השלישי של הפסטיבל:
ביום גדוש זה המופע המרכזי יארח שניים מכוכבי להקת כוורת - יחד עם אנסמבל מיתר, במופע שהופק במיוחד לפסטיבל. בוקר יום שבת יתחיל במופע לכל המשפחה - "החתול במגפיים" עם תזמורת הבמה הישראלית. בהמשך אנסמבל מיתר יקליטו יצירות של מלחינים צעירים בפרויקט שהפך למסורת. חמישיית כלי הנשיפה תל אביב - תופיע בצריף בן גוריון בקונצרט מחווה למרדכי רכטמן. בכיכר יופיעו שניים מהכוכבים הישראלים שמופיעים על הבמות כבר שנים רבות: שם טוב לוי עם האורק סטרה של אבי לייבוביץ ורבקה זוהר בשיתוף פעולה עם המלחין והזמר לירון לב.

היום הרביעי של הפסטיבל:
המקהלה הקאמרית של טבעון, על 50 זמריה, ורביעיית המנדולינות הבינלאומית "קרמן" עם יקי ראובן שהופיע בפסטיבל פעמים רבות, יהיו שני המופעים הראשונים ביום זה, שניהם במועדון. את הפסטיבל יחתום קונצרט חגיגי עם הקאמרטה הישראלית ירושלים. זמר אורח בקונצרט: שלומי שבן.

אתר הפסטיבל

צלילים במדבר בפייסבוק

למידע אודות הפסטיבל: 6564115 08
לרכישת כרטיסים טלפונית: 6564121 08
לרכישת כרטיסים ומידע במשך ימי הפסטיבל: 050-5545501
ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרכישה עד שעתיים לפני כל מופע, או בקופה לפני תחילת המופע.

קיבוץ שדה בוקר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153627 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151699 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152573 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195648 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica