חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Sacred Journey נובמבר 2015

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/20153627 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסע שבטי, מרגש, עמוק, פותח לב ותודעה ~ מסע של חופש, חברים, ריפוי, שמחה, אהבה ואושר גדול.

הג`רני הוא אירוע של מרחב אחד ומאפשר תהליך מאוחד ומשותף. כולנו שותפים לאותו המסע ועוברים אותו ביחד. כדי להעצים את השותפות בתהליך, אין שני דברים שקורים במקביל, יש רק תוכן אחד בכל זמן נתון!

זהו מסע שמחבר לשורשים - לעומק הנשמה, להסכמה הכי בסיסית ועם זאת, לא מובנת מאליה - להיות אני, להביא את עצמי, כמו שאני, כולל כל מה שאני. עם ההסכמה הזו בלב אנו נפגשים אחד עם השני, נפגשים באמת.

לג`רני פנים רבות:

? סדנת עומק מגוונת.

? מסיבה מעיפה שלא נגמרת.

? טקס לחגיגת המסע המקודש, שהוא החיים המופלאים האלה.

? פסטיבל צבעוני וכיפי מלא באנשים מופלאים.

מה במסע?

? "אורות" בקבלת שבת שבטית ומעגל שירה מקודשת ?

סשן טקסי ומרגש של שירי תפילה, אהבה, ריפוי ושמחה.

? מסיבות מעיפות ?

~ DJ ORI BANKHALTER, "השאמן של הרחבה"...

~ הופעות חיות סוחפות ומרגשות.

? סדנאות עומק ?

הזדמנויות יקרות לפגוש את הרבדים השונים בתוכנו, לקבל ריפוי, להתחבר לחופש, ליצירתיות ולשקט ולהרחיב את התודעה.

ריברסינג ~ יוגה ~ תנועה ~ ועוד.

? טקסים ופעימות משותפות ?

הזדמנות להפתח, להשתחרר, להפגש, להתחבר.

?? ילדים ??

? מתחם ילדים מושקע ואיכותי עם פעילויות מגוונות ומעשירות.

? ילדים עד גיל 12 נכנסים חינם ?

? אוכל טבעוני, בריא וטעים

? איזורי קמפינג נרחבים ומפנקים

? מקלחות עם מים חמים ושירותים כמו בבית

? חדרים מגוונים להשכרה

? מדבר אינסופי ויפהפה

? אנשים שטוב לפגוש, שמחה והילולה, שירים וריקודים.

? להזמנת כרטיסים, חדרים או מיטות בחדרים - 052-5443349

? ילדים (עד גיל 12) נכנסים ללא תשלום. מגיל 12 חצי מחיר.

? לכל עניין ושאלה:

ליה - 054-4266605

אתר הפסטיבל: www.desertashram.co.il/פסטיבלים/sacred-journey

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשרם במדבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשרם במדבר

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדברהפקות אירועים16/07/161492 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

מאת: אשרם במדבראטרקציות18/11/152007 צפיות
10-13.12.2015 18 שנים שפסטיבל צלילים במדבר מביא לדרום מוזיקה ישראלית איכותית על שלל גווניה. מאופרה ישראלית מקורית ועד מוזיקת עולם, משירת משוררים ועד למוזיקה קלאסית מקורית של מלחינים צעירים.כמו בכל שנה אנו חותרים לפסטיבל שהמוזיקה בו תשמור על רמה אומנותית מבלי לאבד את הקשר עם קהל המאזינים.שאיפתנו היא שהאיכות והקומוניקטיביות יהיו נוכחות בכל המופעים, ושהפסטיבל יהווה במה לכל הסגנונות והאמירות המוזיקליות בישראל.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: אשרם במדבררוחניות - כללי07/09/151699 צפיות
שקט מרפא ריטריט יוגה ומדיטציה, שתיקה והתחדשות סופ"ש8 - 10 באוקטובר 2015 חוויה קסומה באשרם במדבר, סדנה שכולה שקט מרפא ותרגולים המטהרים את הגוף והנפש. מסע של התחדשות דרך תרגול מדיטציה (ויפאסנה), יוגה ותרגילי נשימה, באמצעותם ננקה ונטהר משקעים שמצטברים בגוף ובנפש. נלמד לנשום ולחוש את השקט המרפא, נלמד להאט את הקצב, לחיות פשוט, להקשיב לפעימות הלב ולרחש המדבר. הנוף הבראשיתי של המדבר, התרגול, חווית השתיקה והשקט, התזונה הבריאה, כל אלו תומכים בתהליכי הריפוי ומאפשרים זמן התבוננות וקשב.

מאת: אשרם במדברבידור ופנאי - כללי16/08/151648 צפיות
אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה - ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות, השיפוט, הביקורת והכובד המסתתר בין מארגי כסות הבגדים. בפשוט אנחנו חוגגים את גופנו המושלם בדיוק כמו שהוא, את החופש והריפוי הנמצא בעירום, את שחרור הבושה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152573 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאמרים נוספים בנושא תרבות ובידור

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: חיים נויתרבות ובידור18/10/174740 צפיות
מוטקה גנב הוא בחור דלפון וגנב המתחבר לפרחחים ומלווה עצמו בעדת כלבים. הוא מחליט להימלט כדי למצוא לעצמו זהות חדשה וחיים אחרים. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המציע גם בחורות מפוקפקות. הוא מתאהב שם בלוליינית שמשועבדת למתאבק נודע קנאריק, המנצל אותה ומכה אותה. מוטקה מחליט לחסל את קאנריק ובסיוע חברתו, הוא מבצע מזימתו וגונב את מסמכיו של המתאבק וכך הוא יוצא להמשך דרכו עם זהות חדשה.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175580 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: סיטארה אטמותרבות ובידור23/01/162646 צפיות
פסטיבל צלילים מרפאים חוזר זו הפעם השמינית והפעם בקונספט חדש. Healing Music Experience : המעבדה. שילוב בין הופעות חיות ומידע מדעי על מוסיקה. 3 ימים בהם נחקור 3 תדרי מוסיקה שונים דרך הופעות חיות, הרצאות וסדנאות. נשמע, נראה, נפיק ונחוש צלילים. סוף שבוע עטוף בנוף מדברי העוסק כולו במוסיקה, ולא דרך הקשבה בלבד. נעז ונשאל מהי מוסיקה? ממה היא עשויה? מדובר בפסטיבל החוקר את רבדם השונים של הצלילים, דרך התנסויות שונות.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/06/152896 צפיות
בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח "הטנורים של המאה ה- 21 ". הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה- הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו והאופרה החדשה.

מאת: גבעת ושינגטוןתרבות ובידור01/12/143105 צפיות
מחר, יום שלישי, י' בכסלו (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה, ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/10/143899 צפיות
הטובה חוזרת אחרי החגים הטוביסטית אביטל הנדלר בקונצרטים בכפר סבא ובאור עקיבא על הפסנתר רביב לייבזירר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica