חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי כיף של בתי מלון בתל אביב

מאת: Ilanבתי מלון10/10/20121454 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העיר תל אביב, נבחרה לאחרונה ע"י כתב עת אמריקאי יוקרתי כאחד מעשרת הלוקיישנים המועדפים ביותר של תיירים מחו"ל.

לכאורה, אין שום בעיה ולא צריכה להיות בעיה בבחירה של בתי מלון בתל אביב. אם אתם רוצים להזמין את המשפחה מחו"ל או בארץ, אתם יכולים לשכן אותם באחד מבתי הארחה בעיר המתאימים לכל תקציב.

אבל מה קורה אם אתם רוצים לשדרג להם את חווית ההנאה? זה יכול להיות חופשה בת מספר ימים בבתי מלון בתל אביב למשפחה שלמה או כמה משפחות או ליהנות מירח דבש מסעיר;מצד שני, אתם יכולים לחשוב על יום כיף עם כל הפינוקים המתלווים לכך...

בעיר שהיא "ללא הפסקה" יש בתי מלון בתל אביב שיכולים למלא את כל הבקשות האלה עבורכם עם עוד הרבה פלוסים.

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מהנה של חברה טובה שהשתתפה באחד מימי הכיף של בתי מלון בתל אביב. החברות שלה ארגנו לה יום כיף באחד מהמלונות הנחשבים בעיר לקראת חתונתה. בינינו, אני מוכרחה לציין שמדובר בבחורה עם רשימת דרישות מפה ועד להודעה חדשה.


-"איך היה", שאלתי אותה.


-"חוויה מדהימה. הלכתי עם שתי החברות שלי שאחראיות על ארגון היום הזה, ופשוט יכולתי לראות שהמלון על הצוות המופלא שלו יוצא מגדר הרגיל."


לדבריה, המלון דאג לשכן אותן במהלך היום בסוויטה מפוארת, לפי בקשתן של חברותיה.


-"כל הפינוקים עמדו לרשותי", המשיכה חברתי לשבח את המלון. "שפתחנו את החדר של הסוויטה הרחנו ריח נעים של ארומה לבנדר (אתם גם יכולים לבקש בריחות אחרים, לטעמכם), צעדנו עוד כמה צעדים ואז אני מבחינה בסל מלא כל טוב של עוגות וממתקים וכמובן, שמפניה!"


אני המשכתי להאזין (בקנאה, יש לציין) לתיאוריה של חברתי...


"נכנסה לחדר מנהלת צוות של בתי מלון בתל אביב, וסיפרה לנו שכל מה שאנחנו רוצות, אנחנו יכולות לבקש.

אז...קיבלנו צוות מרשים של שני מסז'יסטים שהביאו שתי מיטות מיוחדות לעיסוי והתחילו לפנק אותנו בסוגי עיסוי שונים לפי בקשתנו (אני בחרתי, אגב, בעיסוי רקמות עמוק)."


-"נו, מה עוד?", ניסיתי להתקיל אותה, ולא בהצלחה.


-"אז החלטנו להזמין אוכל סיני והתיישבנו במרפסת מול הטיילת בשעה שהשמש החלה לשקוע סביבנו ליד בתי מלון בתל אביב."

"ואז", היא הוסיפה כששקעה השמש, ישבנו בג'קוזי שבחדר ודיברנו על כל הכיף הזה שהיה לנו באותו יום, על זה שהמלון הגשים את כל ציפיותיי הפרועות. לצערי היום הזה היה קצר, ולא ניצלנו שירותים אחרים שמוצעים ע"י המלון."


-"את מבינה שכאשר אני אתחתן בקרוב, את חייבת לארגן לי יום כיף שכזה." אמרתי לה.


"כן, ישנם הרבה בתי מלון בתל אביב שמתמחים בכך, ואני אשמח לארגן לך יום שכזה.  אבל, קודם כל את צריכה למצוא חתן..."


 



תגיות המאמר: תל אביב, בתי מלון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121111 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121211 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121210 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121266 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/121986 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121067 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121102 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica