חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגלוי והסמוי לעין בתל אביב

מאת: Ilanבתי מלון24/12/20121209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכים" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

חופי הים באזור של בתי מלון בתל אביב

אחד מהדברים הקסומים ביותר בעיר הם החופים שלה שהכניסה אליהם היא ללא תשלום אשר משתרעים לאורך בתי מלון בתל אביב החל ממלון שרתון ועד ליפו. שוברי הגלים שומרים על הגלים במפרץ, ומקילים על הרוחצים לשחות. החוף הנקי ביותר עם חולות מוזהבים מאחורי בתי המלון של דן ושרתון (רחוב פרישמן עד לרחוב גורדון,). מיותר לציין כי השחייה היא בנוכחות צוות של מצילים.


מבני הבאהוס ליד בתי מלון בתל אביב

האם ידעתם כי העיר תל אביב נחשבת לבעלת המספר הרב ביותר של בתי בהאוס בעולם? ב"מרכז גלריית הבאהוס" ברחוב דיזינגוף 99 .יש תערוכה מעניינת של מוצגים אשר ייצגו ז'אנר שהובאו לתל-אביב על-ידי ארכיטקטים שהיגרו מאירופה בשנות השלושים. בתל אביב ישנם סיורים בימי שבת במבני בהאוס בעיר בשעה אחת עשרה בבוקר. מומלץ שתזמינו מקום מראש.


סיורים ביפו

בימי רביעי יש עבור משכימי הקום שביניכם סיור מאורגן בנמל העתיק ביותר בעולם, נמל יפו. מקום המפגש ממנו יוצאים לסיור הוא ליד מגדל השעון ביפו.  המרצפות המרוצפות באבנים יובילו אתכם למערות קבורה עתיקות, לכנסיית פיטר הקדוש, לבתים משוחזרים מהתקופה העותמאנית שבה התורכים שלטו בפלשתינה, ולסטודיו של אומנים שונים. יתר על כן, תוכלו גם לראות את סלע אנדרומדה.


פארק הירקון

כדאי לכם לבוא לפארק הירקון, אם לוח הזמנים מאפשר לכם, באמצע השבוע ששם התנועה רגועה יחסית. מצד שני,כדאי לכם להימנע לבקר שם בשבתות בשל עומס המבקרים הרב.. המקום נחשב ליהלום שבכתר בעיקר עבור משפחות. בפארק הירקון יש קילומטרים של דשאים ירוקים שעליהם מסוככים העצים. גשרים הבנויים מעץ חוצים את מימי הירקון, ונותנים גישה לכל צד.פארק הירקון הוא מקום נפלא למי שרוצה לצאת מההמולה של העיר ולא רק לנפוש ב - בתי מלון בתל אביב.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121110 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121208 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121264 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/121984 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121066 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121101 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאת: Ilanרכב08/11/121051 צפיות
מאמר זה ינחה אתכם איך לבצע עסקת הטרייד אין המשתלמת ביותר עבור המשאית שלכם. מומלץ לבעלי עסק בהם נעשה שימוש במשאיות שרוצים להתקדם הלאה...

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica