חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עכשיו זה הזמן לנסוע לחופשת סקי באירופה

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/20121984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

אתם לא תצטרכו להשתמש במכונית

בין אם העיר אליה  אתם מגיעים ל – חופשת סקי היא ג'נבה, מינכן, אוטורין וכיוצא בזה – תוכלו למצוא שירות של שאטלים בשביל היעד שלכם. הזמינו את השירות מבעוד מועד.שאטלים יכולים להיות בצורה של אוטובוסים או רכבים שיסעו למקום חפציכם, היכן שאת בוחרים בעצמכם.

תוכלו להרשות לעצמכם חופשת סקי באלפים

בשביל להנות מ - חופשת סקי באלפים תצטרכו אמנם לבזבז המון כסף, אבל תאמינו או לא ישנן חברות בארץ שמציעות חופשות באלפים במחירים סבירים והוגנים. אתם רק צריכים לחפש חבילות נוחות בשביל אתרים של חופשת סקי באירופה וכן של כפרי נופש. תזכרו גם להבדיל בין אתרי סקי נוצצים ויקרים בעלותם אל מול אתרי סקי שאמנם הם צנועים, אבל מתאימים לגודל התקציב שלכם.

אזור הסקי הגדול ביותר בעולם

ישנם אזורים בצרפת שכוללים יותר מאורך של קילומטרים שאתם יכולים לדמיין שיש בעשר חופשות של סקי! אזורי הואל דיזר/ טינגרס הנם מקומות שמכסים מספר גדול של מקומות מסומנים.כמו כן, עמק הלאס טרוייס כולל שמונה איזורי נופש והפורטה דה סולי צכסה שתי ארצות.

אתם מסוגלים ועוד איך לעשות סקי באלפים

לישראלים רבים נוצר הרושם שלעשות סקי באירופה הוא דבר עצום, מאתגר ואף מסוכן בעיקר בשל הגבהים של האלפים. ובכן, הנחה זאת לגמרי אינה נכונה. אל תחשבו שהאירופאים נולדו עם ציוד סקי מוכן עליהם- כל אחד מהם שגולש למד פעם סקי.יתר על כן, בתי הספר הטובים ביותר לגלישה ב - חופשת סקי נמצאים בהרי האלפים. עוד משהו שלא ידעתם שיש לכל מקום נופש מסלולים מיוחדים שמתאימים עבור גולשים מתחילים ומתקדמים.

אל תדאגו שמא אינכם מובנים

בהנחה שרוב קוראי המאמר הזה יודעים את השפה האנגלית, חלק על בוריה וחלק אחר על חלקיה השונים, אל תיבהלו אם אתם שומעים תיירים שמדברים שפות אחרות מלבד השפה הזאת. למעשה, ברוב הארצות האירופאיות הבנה של השפה האנגלית נדרשת. פועל יוצא של כך הוא שהרבה מבינים אתכם או יוכלו להפנות אתכם לאדם שמדבר אנגלית בצורה ברורה. ובכל זאת, ממש לא יזיק לכם אם תדעו ביטויים מרכזיים של דוברי השפה של הארץ אליה אתם הולכים ל – חופשת סקי על מנת שתוכלו לתקשר איתם.

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121110 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121210 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121208 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121264 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanקניות 19/11/121066 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121101 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאת: Ilanרכב08/11/121051 צפיות
מאמר זה ינחה אתכם איך לבצע עסקת הטרייד אין המשתלמת ביותר עבור המשאית שלכם. מומלץ לבעלי עסק בהם נעשה שימוש במשאיות שרוצים להתקדם הלאה...

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica