חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לכם להשתמש במלגזה חשמלית במפעל?

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/20121100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלגזות חשמליות מופעלת על ידי סוללות מיוחדות. סוללות מוטענות באופן מלא יכולות לעבוד שמונה שעות לסירוגין , או חמש עד שש שעות לשימוש באופן רצוף. מלגזות יכולות לעבוד באמצעות בטריות או דלק כמו, למשל, פראפון, דיזל או גז. ישנן מספר סיבות טובות למה כדאי להשתמש ב - מלגזה חשמלית בהשוואה לאחרות. כמה מהיתרונות האלה קשורים לפליטת דלק, תוחלת חיים ואחזקה. המאמר ידון על מספר מיתרונות אלו באשר לבחירה ב - מלגזה חשמלית על אחרות.


העדר פליטה של דלק

היתרון הראשוני והבולט שיש ל - מלגזה חשמלית היא שאין להן פליטה של דלק בהשוואה למלגזות האחרות. עצם זה שמלגזה מופעלת בתוך המפעל והיא אינה משחררת דלק, נותנת לה כבר נקודת זכות. בניגוד לכך, מלגזה הפועלת בדלק פראפון שמופעלת בתוך כותלי המפעל, מצריכה אוורור טוב של המקום כדי למנוע בעיות. לגבי מלגזות שמופעלות מדיזל או גז, אתם צריכים לדעת שאסור שהן יופעלו בתוך הבניין של המפעל.


העדר צריכה בדלק

יתרון אחר ב - מלגזה חשמלית קשור לדלק. מלגזות אלה זולות לתפעול במידה רבה יותר בהשוואה לאחרות. ל - מלגזות חשמליות ישנה עלות נמוכה יותר לשעת הפעלה מאשר למודלים המבוססים על מנוע בעירה פנימית.


העדר סביבת עבודה רועשת

מנוע בעירה פנימי  יכול להיות מאוד רועש. מלגזה חשמלית מופעלת על ידי סוללות, ולכן, היא תרעיש בהרבה פחות. זה אחד מהיתרונות הבולטים שחשובים עבור מנהל שצריך שהמלגזה תעבוד בתוך כתלי המפעל.


אורך תוחלת חיים של מלגזות חשמליות

יש להן פחות חלקים נעים מאשר למלגזות המופעלות ע"י  דלק וגם יש להן תוחלת חיים ארוכה יותר. יתר על כן, בשל האופי שלהן, הן עובדות יותר בסביבה נקייה יותר ונוטים להשתמש בהן בין כתלי המפעל, כך שיש להן תוחלת חיים טובה יותר. זו יכולה להיות סיבה טובה למה כדאי שתשתמש ב - מלגזה חשמלית...


החזקה

יתרון אחר שיש ל - מלגזה חשמלית קשורה למידת ההשקעה שדרושה בהחזקה שלו. כפי שהוזכר מקודם, למלגזות אלה יש מספר מועט של חלקי הנעה. לכך נוספת העובדה שמלגזות הפועלות על בסיס של מנוע בעירה פנימי, דורשות החזקה על בסיס קבוע.


לסיכום דברינו, נמנה בקצרה את היתרונות שיש בהפעלה של מלגזה חשמלית. אתם יכולים ליהנות ממלגזות חשמליות מכיוון שהן לא פולטות דלק,ויש להן אורך נשימה רב יותר. אם אתה מתכוון להשתמש ב - מלגזה חשמלית בתוך כתלי המפעל, תהנה מסביבת עבודה ללא כמעט רעש.

.










 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121110 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121209 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121208 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121264 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/121984 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121066 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanרכב08/11/121050 צפיות
מאמר זה ינחה אתכם איך לבצע עסקת הטרייד אין המשתלמת ביותר עבור המשאית שלכם. מומלץ לבעלי עסק בהם נעשה שימוש במשאיות שרוצים להתקדם הלאה...

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica